Gerçekler

1.5K 161 32
                                    

Bol bol yorum yapın, lütfen.🤍

Tanrısal Bakış Açısı..

Aybeniz, artık bağı bozmuştu.Ancak bu bağ bozulurken bir bedel ödemesi gerekiyordu.Barın evden çıktığında büyücü bunu Aybeniz'e söylemişti.Bağ bozuldu, karşılığında Aybeniz ona bir söz vermişti.Eğer bir gün birine aşık olursa sevdiği kişi ölecekti.Ve Aybeniz de buna kendi gözleriyle şahit olacaktı.

Şimdi ise evindeydi.Ailesine herşeyi anlatmıştı, onlarda anlayışla karşıladılar tabii.Aybeniz'in aklına gelen şeyle kaşları çatıldı.Hızla telefonla Baha'yı aradı."Alo, Baha." dedi.Baha "Efendim?" dedi yorgun sesiyle."Nerdesin sen?" dedi Aybeniz, korku içinde.

Abisi gibi gördüğü kişinin gebe olup olmadığı arada kaynamıştı.Eğer Baha hamile ise bunu bilmek isterdi."Hastanedeyim." dedi kısaca, alfa.Aybeniz "Ne, neden?" dedi."Ben..hamileyim Aybeniz.Bebeği aldıracaktım ama kıyamadım." dedi hıçkırarak.Aybeniz'in ağzı hafifçe açıldı.Şaşkındı.

"K-Konum yolla." dedi şaşkınlığının verdiği affalamayla kekeleyip."Tamam." dedi sadece çocuk ve telefonu kapatıp konumu attı.Aybeniz ailesine birkaç mazeret uydurup evden çıktı.

O sırada Barın ve kurdu da oldukça huzursuzdu.Zira Baha'nın içten bir şekilde ağladığını hissediyordu.Art arda nefesler alırken Barın alnını ovup derin nefesler aldı.Baha'nın telefonunu bilmem kaçıncı kez arasa da hâlâ açmıyordu.O da tek çare olarak Aybeniz'i aradı.

Aybeniz üçüncü çalıştan sonra açtı."Alo, efendim Delta?" dedi.Barın sıkıntıyla konuştu."Aybeniz, Baha iyi değil.Bunu hissedebiliyorum.Ama aramalarıma cevap vermiyor.Nerede o şimdi? Biliyorsundur sen."dedi.Aybeniz, hamilelik konusunda tek bilgili kişi olduğunu kendisi ve Baha'nın olduğunu anlayınca sertçe yutkundu.

"Delta, sana atacağım konuma gel." dedi.Barın "Tamam, tamam." dedi ve telefonu kapattı.Omega, kendisine yollanan konumu Delta'ya atarken o da korku doluydu.Hamilelik konusunu kendisinin söylemesi pek doğru olmazdı.Bu yüzden o konu hakkında bir şey dememişti.

Yirmi dakika sonra..

Aybeniz, parkta bankta oturup ağlayan Baha'yı görünce yutkunarak gözlerini kırpıştırdı ve oraya adımladı."Abi." dedi.Oğlan, sesin geldiği yöne bakarken Aybeniz koşarak gına ulaşıp sıkıca sarıldı.Alfa, sıcak kolları kabul ederken daha da ağladı.

"Benim merhametli abim." dedi Aybeniz titrek sesiyle."Aybeniz ben.." derken ondan ayrıldı.Elini karnına koydu."Ben az kalsın masum bir cana kıyacaktım, hem de hiçbir suçu olmayan bir cana..ben..çok az kalmıştı.Kendi çocuğumu öldürecektim." derken kriz geçirme raddesine gelmişti.

Aybeniz yutkundu, gözleri doldu.Baha'nın çok masum ve merhametli olduğunu biliyordu.Bir bebeğe kıyma düşüncesi bile onu üzerken az kalsın yapacaktı.Bu kendisinin afallamasına sebep olmuştu.Aybeniz, abisini kolları arasına aldı."Geçecek, geçecek." derken Baha'nın arkasındaki bir yere gözü çarptı.

Barın.

Aybeniz, ayakta donmuş bir şekilde kendilerini izleyen Barın'ı görünce korkuyla gözlerini büyüttü.İstemsizce "Barın." deyince, alfa ondan ayrıldı ve Aybeniz'e bakarak konuşmasına devam etti."Ben en başından ona herşeyi anlatmalıydım, bu çocuk sadece benden olmadı.Ama hep tepkisinden korktum, ikimizde okuyoruz ve henüz çok genciz.Kurdu delta olduğu için elbette ki bebeğini sahiplenir.Ama ya Barın?" derken yutkundu.

"Barın'ı biliyorum, o çok iyi bir baba olur elbette.Ama ya kabul etmezse?" dedi.Aybeniz ise bir kendisine bir de arkadaki Barın'a bakıyordu.Baha "Nereye bakıyorsun?" dedi kızarmış burnunu çekip arkasına dönerken.Barın'ı görünce çatık kaşları gevşedi."Barın." dedi, nefesleri hazırlanırken.

İnadına Aşk/Omegaversebxb/Mpreg/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin