⚜ ️Bölüm-1: Bulut'un Güncesinden ⚜️

57 10 36
                                    

~Bölüm-1: Bulut'un Güncesinden~

---❣️✈️❣️---

Sevgili Günlük;

Nisan 2024

Bugün çok şaşırdığım bir olay yaşadım. Yıllar önceki dostum Güneş'i gördüm. Annemin ölümü sebebiyle kasabadan ayrıldığımızdan beri yollarımız ayrılmıştı ama şimdi yeniden birleştik.

Onu tekrar gördüğümde gözlerimi üstünden alamadım. Güzelliği daha da artmıştı sanki. Fakat hiç değişmemişte gibiydi. Sevecenliği ve etrafa yaydığı enerji onunla ilk tanıştığım günkü gibiydi.

Aynı dalla uğraştığımız için eskisi gibi ayrılacağımızı düşünmüyorum, aksine artık daha da yakın olacakmışız gibime geliyor. Umarım içimdeki his doğru çıkar.

Bunun dışında bir kaç önemli gelişme daha oldu ama bunların hiç birini önemseyecek değilim.Hiç biri Güneş'ten önemli değil, yani ben öyle düşünüyorum. Acaba o beni gördüğünde ne hissetti?

Onu ilk gördüğümde tanıyamadım ama içimden bir his o senin eski dostun diye fısıldadı, hemde çok yakın bir dostun.

Umarım bu iki dostu bir daha ayırmaz kader.

Bulut ☁️

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hayır bölümün kısalığı için özür dilemeyeceğim çünkü kısa olma fikri kuzenimden çıktı, ben daha yazalım dediğimde karşıma başka yazarlardan örnek çıkardı ve o örnekleri ona ben göstermiştim.

Tüm bölümleri düzenlemeye alarak sizlere yayınladığım için bir yandan okumuş oluyorum ancak gördüğünüz eksiklikler olursa söyleyin ki düzelteyim.

Haftaya görüşmek üzere, kendinize iyi bakın ve hayal kurmayı unutmayın. ❣️❣️❣️

Bir Gökyüzü MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin