Küçük kız sarı saçlarını arkaya doğru attırdı. Elindeki kağıdı daha önce hiç açmamıştı. Ne çıkacağından tereddütlüydü. Kağıt küçüktü ancak içinde yazanların nasıl olduğunu göstermezdi bu.
Dikkatle kağıdı iki ucundan tutup açtı.
Kağıtta tanıdık o el yazısıyla birkaç kelime yazılıydı:
Bende seni özledim.
Ama merak etme, yakında tekrar görüşeceğiz. Yani yakın olur mu bilmiyorum ama görüşeceğiz. Bu yüzden hiç üzülme.Kız tekrar özenle kağıdı katladı ve yerine koydu. Gülümsüyordu şimdi. Çünkü onun dediklerine hep inanmıştı, şimdi inanmaması aptallık olurdu. Zaten inanmamak için bir nedeni yoktu ki!
İleride tekrar görüşeceklerdi, buna emindi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nasılsınız sevgili okurlarım? Ben çok iyi ve heyecanlıyım çünkü üzerinde aylardır çalıştığım kurguyu önünüze sereceğim.
Bu hikaye taslaklarda duran ve yazmayı planladığım diğer hikayelerden daha az kaosa sahip olacak ve daha tatlış bir hikaye okuyacağız. Bu hikaye gökyüzünün hikayesi olacak.
Benim en büyük hayalim sizlere haritalı bir kitap sunabilmek ama maalesef bu hikayede haritaya ihtiyacımız yok.
Hikayemiz her cumartesi saat 20.00'da gelecek bölümlerle ilerleyecek.
Bu arada bölümlerim pek uzun değil, yani kısa ama haftalık bölümlerle ilerleyeceğiz.
Karakterler için şimdilik rol modeli veya art breederdan herhangi bir karakter sunmuyorum. Daha lazım olmaz -ki zaten sizin zihninizde çok güzel canlanacaklarına eminim.
Yaklaşık yirmi bölümlük bir hikaye olmasını planlıyorum. Tam bir yaz kitabı. İnşallah bir gün basılır da hep beraber yazın okuyabiliriz.❣️
Kitapla ilgili şimdilik aklıma gelenler bunlar, sizin aklınıza takılırsa sorabilirsiniz. Yanıtsız kalmayacağınızdan emin olun.😊
O zaman ilk bölümle beraber 11 Ağustos'ta görüşmek üzere diyelim mi?
Kendinize iyi bakın, 11 Ağustos'ta görüşmek üzere.💜🛩️✈️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gökyüzü Masalı
RomanceBir efsane vardır bilir misiniz? Kırmızı ip efsanesi. Eğer kader kırmızı ipini iki kişiye bağladıysa hayat ne yapar eder, o kişiyi kavuştururmuş. İşte, bizim hikayemizde kırmızı ipin hikayesi. Küçükken birbirinden ayrı düşen Bulut ve Güneş, kaderin...