⚜️ Bölüm-6: Hikayenin Diğer Yarısı ⚜️

11 3 14
                                    

~Bölüm-6: Hikayenin Diğer Yarısı~

Medya: Model - Sen Ona Aşıksın

---❣️✈️❣️---


Unutmamak lazım, bu hikayenin bir de Bulut'u var. Yani daha hikayenin diğer yarısı var ve biz onların hikayesinin daha yarısına bile gelmedik.


Elinde Güneş'in hediye ettiği kolye vardı. Gerçi pek sevmezdi kolye takmayı, erkeklere yakışmadığını söylerdi hep.

Ama kendi koyduğu kuralları yıkan yine kendisiydi.

Sıkıca atkısına sarındıktan ve babaannesinin verdiği eldivenleri zorla giydikten sonra dışarı çıktı. Burası İzmir gibi sıcak bir yer değildi. Sahi, şuan orası da soğuk olmalıydı. Ama burası kadar değildir, diye düşündü Bulut.

Dışarı çıkıp Mert ve Yusuf ile buluşmak üzere sözleştikleri yere gitti. Bugün okul vardı, ancak dün akşam öyle bir kar bastırmıştı ki okula giden bütün yollar kapanmış, okul tatil edilmişti.

Bulut'ta bu zamanı arkadaşlarıyla oynayarak geçirmişti. Yani geçirecekti.

Eğer İzmir'de olsaydı ders çalışırdı. Sevdiğinden değil Güneş'i gıcık etmek için. Çünkü en sevdiği şey Güneş'e sataşmaktı.

Çalışkan bir öğrenciydi, bu yüzden de çalışırdı biraz ancak yüzde doksan Güneş'i sinirlendirmekti amacı çünkü Güneş sinirlenince yanakları ve burnu kızarıyordu, Bulut'ta bunu çok tatlı buluyordu. Eğer bir gün karşılaşırlarsa bunu ona söylemeyi düşündü.

Bu sırada Mert ve Yusuf ile buluşacakları küçük kulübeye varmıştı.

Burası onların toplantı yeriydi. Zaten Mert'in babası bu yüzden yapmıştı. Eğlenebilsinler diye.

İyi ki Haluk Bey marangoz, diye düşünmeden edemedi Bulut.

"Hoşgeldin Bulut."

"Ve hayır bu sefer geç kalmadın, ben erken geldim."

"Biz diyeceksin Yusuf, biz."

Bulut onların böyle küçük atışmalarını dinlemekten keyif alırdı.

"Hoşbuldum arkadaşlar, bakıyorum da buralar toplanmış. Bana hiç iş bırakmamışsınız." Yalandan dudaklarını büzdü Bulut, üzülmüş gibi. 

"Bulut, hepimiz senin temizlikten nefret ettiğinin farkındayız." deyince Mert, üzülmüş numarası yapmaktan vazgeçti. Siyah saçlarını yana doğru attırıp Yusuf'un yanına oturdu. "E ne yapıyoruz? Bir planınız vardır diye düşünüyorum." dedi Bulut. Sonuçta -her ne kadar Yusuf aksini iddia etmiş olsa da- geç kalmıştı. Ne kadar olduğunu bilmiyordu gerçi ama olsundu.

"Şimdi şu 7-C'deki kız var ya..." diye söze başladı Mert. "Onu Yusuf'a ayarlıyoruz."

"Hangi kız? Oğlum bir sürü kız var o sınıfta."

"Kaçının sevgilisi yok Bulut?"

"Evsa, Nurcan, Duru, Yıldız, Sete-"

"Hepsinin adını da ezberlemişsin maşallah, oldu olacak birini de sana ayarlayalım."

Bir Gökyüzü MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin