~Bölüm-11: Kilit~
---❣️✈️❣️---
12 Mayıs 2023, Cuma
Dışarısı ilkbahar aylarına göre oldukça soğuktu. Elindeki kahveyi zarif parmaklarıyla sarmış, arabasına yaslanmıştı.
Montunun fermuarını yarıya kadar çekmişti. İçine boğazlı beyaz bir kazak giydiği belli oluyordu. Siyah dalgalı saçları uzamaya başlamıştı.
Birisini bekliyordu belli ki. Öyle ya bir buluşma yeri değil de öylesine bir yol kenarına çektiği için acil bir şey konuşacak gibiydi.
Ardından arabasının yanına kırmızı bir Mercedes yanaştı. İçinden iki kişi indi. Diğerine göre daha kısa olan konuştu. "Gerçekten mi? Yani yaptı mı?" Sadece başını sallamakla yetindi siyah saçlı oğlan. Gözlerinden hüzün akıyordu resmen.
Konuşmaya yeni dahil olan ve içlerinde en uzun olan "İmkanı yok," dedi.
Siyah saçlı oğlanın ağzından sadece iki kelime döküldü: "Babam haklıydı."
Bir gün öncesi
"Şşş sessiz ol, yerimizi belli ediyorsun."
Bulut, bu işe nereden bulaştığını bilmiyordu. Sadece boşluğuna gelmişti ve bir 'Evet' kelimesi bu işe bulaşmasına neden oluyordu.
"Allah belanızı vermesin sizin, ne diye böyle işlere beni bulaştırıyorsunuz ki?" Bulut'un ses tonu alçaktı ancak bir o kadar da sinirli çıkmıştı. "Ya boşver işte eğlenmiş oluyoruz, bir kere de tadını çıkarıver." Derin bir nefes aldı Bulut ve sevgilisinin başlattığı bu oyuna yine onun hatırı için razı oldu.
"Seni seviyorum," dedi Eylül ve Bulut'un yanağına bir öpücük kondurdu. Bulut ise Eylül'ün ona bakmadığı bir zamanda göz devirdi. Son zamanlarda tahammülü yoktu çoğu şeye.Vize sınavlarından normalde aldıklarından çok düşük almıştı. Finallerde toparlamak için çalışması gerekiyordu ancak Eylül bunu engellemeye yemin etmişti sanki. Şuanda da saklambaç oynuyorlardı. Parkta.
"Eylül, beni yanlış anlama ancak benim ders çalışmam lazım. Hani sınavlar falan var ya." dedi Bulut sesini elinden geldiğince sakin tutarak. Eylül omuz silkti.
"Bak Eylül, ilişkimizden memnun olmadığımı düşünmeni istemiyorum ancak sence de son zamanlarda biraz fazla boşlamadım mı dersleri? Senin isteklerin yüzünden." Sesi iğneleyiciydi.
"Bu tur bitsin gidersin. Hatta sözüm olsun ben çalıştıracağım seni." Eylül öyle demişti ancak konserleri ve çalışmaları yüzünden kendisi de okula gitmiyordu. O kariyerini keman üzerine kurmuştu.
Derin bir nefes alıp sustu. Bazen babasının haklı olduğunu düşünüyordu. Çünkü Eylül son zamanlarda hiç davranmadığı gibi davranıyordu. Sanki bir şeyler saklıyordu. Bulut'a anlatsa beraber çözerlerdi sorunu ancak Eylül bunu reddediyordu. Bulut'ta onun üstüne gitmemeye çalışıyordu.
"Eylül sana kaç kere diyeceğim şu topuzu daha aşağıdan yap diye, ayrıca Bulut her zaman omuzlarının genişliğini yok sayarak saklanıyorsun." Simge onları bulmuştu. "Hadi bana eyvallah ben kaçar," dedi Bulut ve Simge'nin kulağına bir şeyler fısıldadı.
Ardından Eylül'de Bulut'un peşinden gitti. "Ona ne söyledin?" Eylül Bulut'un çok arkasındaydı ve ona yetişmek için koşar adım ilerliyordu. Ayrıca sesini duyurmak için bağırıyordu. "Mert ve Yusuf'un yerini." diyerek yanıtladı onun sorusunu Bulut.
Eve vardıklarında Eylül kan ter içinde kalmıştı. Alnındaki ter damlaları görülüyordu ve Bulut onun bu haline gülmeden edemedi.
İçeri geçtiklerinde Bulut ikisine de birer büyük boy bardakta soğuk kahve hazırladı. Eylül'ün bardağına daha fazla buz koydu çünkü ne kadar soğuk olursa Eylül kahvenin tadına daha çok varıyordu. Eylül bu sırada banyoda elini yüzünü yıkıyordu.
Ardından Bulut kahveleri tepsiye koyarak içeriye geçti. Eylül daha gelmemişti. Film açmanın mantıklı olduğunu düşündü Bulut ve Eylül'ün sevebileceği tarzda bir film aramaya başladı.
Bulut filmi bulduğunda eş zamanlı olarak Eylül'ün telefonuna üç bildirim düştü.
💓: Aşkım.
💓: Bu akşam bize gelmen mümkün mü?
💓: Birlikte film falan izleriz. Bize ait bir gece olur.💛
Bulut, o üç mesajla sadece aldatıldığını öğrenmiş olmadı. Aynı zamanda annesinin ardından sevdiği ilk kadın tarafından ihanete uğramış oldu. Aynı zamanda kalbini gözü kapalı bir şekilde kimseye vermemesi gerektiğini öğrenmiş oldu. Aynı zamanda babasının haklı olduğunu anlamış oldu.
Bulut o üç mesajla içinde bulunan o küçük inanç ateşini söndürmüş oldu.
Bulut o üç mesajla içinde bulunan o küçük sevgi duygusunu, sevme duygusunu yitirmiş oldu.
Bulut o üç mesajla sahip olduğu tüm duyguları kalbine kilitlemiş oldu. Ve anahtarı bir daha kimsenin bulamayacağı derin boşluğa attı. Kalbinin orda olması gereken derin boşluğa.
---
Arkadaşlar size bir duyuru yapmam lazım. Ben bunu nasıl derim, ne dersiniz bilmiyorum ama demem lazım.
Biliyorsunuz ki ben LGS öğrencisiyim. Bu sebeple BGM'ye çok vakit ayıramıyorum. Bu sebeple yaklaşık 8 aylık bir sezon finali vermek durumundayım.
Yani artık cumartesileri Bir Gökyüzü Masalı'na bir sürelik bölüm gelemeyecek.
Çok özür diliyorum.
Burada aktif olmaya çalışacağım ama pek olamıyorum. Gerçekten çok özür dilerim. Ama söz veriyorum döndüğümüzde bir daha sezon finali vermeyeceğim ve ilk dönüşe özel üç bölüm atacağım.
Sizi çok seviyor ve özür diliyorum. Kendinize iyi bakın ay parçalarım. ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gökyüzü Masalı
RomantizmBir efsane vardır bilir misiniz? Kırmızı ip efsanesi. Eğer kader kırmızı ipini iki kişiye bağladıysa hayat ne yapar eder, o kişiyi kavuştururmuş. İşte, bizim hikayemizde kırmızı ipin hikayesi. Küçükken birbirinden ayrı düşen Bulut ve Güneş, kaderin...