Gözüm kararmıştı. Küçük bir kızın cinayet planları yapması doğru muydu? Kafam allak bullaktı. Gözlerim ağlayarak uykusuz geçirdiğim gecelerin izleriyle doluydu. Aslında gün boyunca ağlıyor dahi olabilirdim çünkü teyzemin bana verdiği odaya kendimi kapatmıştım ve odayı tamamen karanlık hale getirmiştim bu yüzden zamandan soyutlanmıştım. Annemin intikamını almadan rahat edemeyeceğimi hissediyordum. Bu soyut hislere benzemiyordu sanki dokunabileceğim kadar gerçek ve beş duyumla algılayabileceğim kadar somuttu. Annemin ölümünden sonra sanki tüm pozitif ve insani duygularım infaz edilmişti. Zihnimdeki vahşet döngüsü aklımın içerisindeki yoğun, kanlı ve karanlık bir zehirdi yayıldıkça kanım kaynıyordu ve öfkem beni ele geçiriyordu. Artık bu zehir tüm benliğimi kapladığında kendimi öfkemin kollarına emanet ettim. Ancak bir konuda kararım değişmişti: onu öldürmek içimi soğutmazdı. Bu yüzden ölümü ona ödül haline getirecektim.
Teyzem duygularımı somutmuşçasına hissedebiliyordu. Tüm bu yaşananların bende çöküş yaratacağının farkındaydı bu yüzden beni kendime gelene kadar zorlamadı ve sabırla depresyondan çıkmamı bekledi. Beni her gördüğünde çok üzülüyordu. Sanırım depresyonu fazlasıyla yaşamıştım. Haddinden fazla zayıflamam teyzemi üzmüş olmalıydı. Teyzem artık odamdan çıkıp sofraya onlarla beraber oturduğumdan beri kendimi yanlız hissetmemem için nazikçe bana yaklaşıyordu.
Aradan bir ay geçmişti ve ben hala planım için bir yöntem geliştirememiştim. Kahretsin! Zekam kötü işlerde çalışmıyordu. Sanırım ilahi bir güç kötü olmamı engelliyordu. Her neyse en azından fiziksel olarak kendime gelmiştim. Duygusal anlamda da yavaş yavaş toparlanıyordum. Ne de olsa ben gücün ve dayanıklılığın vücut bulmuş hali olan Lulu'nun kızı Gloria'ydım.
Annemin ölümünün üzerinden bir ay 3 gün geçmişti. Kahvaltıdaydık ve lanet haberleri seyrediyorduk. Kahretsin! Bir ülkenin herhangi bir haber kanalında tek bir iyi haber dahi olmaz mı? Homurdanarak peynire uzandım ve haberleri sunan kadının okuduğu yeni haberle beraber duraksadım. "Bir ay önce boşandığı eşini kızının önünde acımadan öldüren katil zanlısı Brice'ın dün gece 3 sularında hapisten kaçtı. Şimdi tüm ekipler katil zanlısının peşinde. Ayrıca katil zanlısının yatağının üzerinde bulunan not dikkat çekti. Şimdi sizlerle notta yazılanları paylaşacağım:
" Lulu'nun lanet hatasını ona iade etmeliyim."
Yetkililer katil zanlısının notta bahsettiği "hata"nın kurbanın ve katil zanlısının kızı olduğunu öngörüyor." Teyzem Jenny, kuzenim Aisha ve eniştem Stew telaşla bana döndüler. Ancak ben beklemedikleri bir şekilde alaycı bir kahkaha patlattım. Teyzem Jenny "Gloria sakın kork-" derken sözünü kestim ve "Endişelenme teyze korkmuyorum. Ben günlerdir bunu bekliyordum." dedim. Hepsi bana canavara dönüşüyormuşum gibi baktı ve belki haklıydılar. Eski Gloria yoktu ve yeni hali sanki fazla vahşiydi.
"Aptal böcek kendi rızasıyla örümcek ağını seçmişti. Üzgünüm Brice ama bu hikayede aptal böcek sensin bekle aslında hiç de üzgün değilim. Avım beni hiç uğraştırmadan ağıma geliyor bu neden beni üzsün ki." diye düşünerek odama gittim ve kapıyı arkamdan kapattım.
Odaya girmek için muhtemelen en iyi ve belki de tek seçeneği kocaman penceremdi. Bu yüzden düzeneği pencereme kuracaktım. Sistem pencere üzerinde belli bir zorlama hissettiğinde pencere önüne sivri legolar düşecek ve uyuyor olma olasılığıma karşılık yatağıma renkli su dökülecekti. Suyun renkli olmasının arkasında yatan sebep ise ben odamda değilken girmesi durumunda muhtemelen ben gelene kadar saklanacaktı ve onun odama girdiğini yatağıma dökülen renkli su sayesinde anlayabilecektim bu da tedbirli bir şekilde girmemi ve hazırlıklı olmamı sağlayacaktı. Tabii ki bir de silaha ihtiyacım vardı. Bunun için uyuşturucu enjektör silahı olan PCP'yi kullanacaktım. Teyzemi zor da olsa ikna etmeyi başarmıştım. Aynı günün akşamı silahın elime ulaşması harika olmuştu.
O aptal haberi duymamın üzerinen 5 gün geçmişti. Aisha koşarak teyzemin yanına gitti. "Anne bunu görmen gerekiyor." Sanki duymayacakmışım gibi teyzeme "Bunu Gloria'ya göstermeli miyim?" diye fısıldadı. "Seni duyuyorum Aisha. Bana da gösterin." dedim. Tereddüt ederek telefonu bana uzattı. Okuduklarım karşısında şok olmuştum. Okuduğum yazı güvenilir bir haber sitesine aitti ve şunlar yazıyordu:
"Bir ay önce kızının önünde eşini hiç acımadan öldüren ve 5 gün önce firar ettiği anlaşılan katil zanlısı kızının teyzesiyle yaşadığı evin yakınında cansız bulundu. Adli tıpa kaldırılan cesedin ölmeden önce çeşitli işkencelere maruz kaldığına dair izler ve bazı uzuvlarının eksik olması dikkat çekti. Çevrede benzer şekilde işkence görmüş ve bazı uzuvları eksik olan başka hayvanların olması da dikkat çeken bir başka etken."
Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Ben az önce ne okumuştum? Annemin intikamının alınması güzeldi. Ancak "Çevrede benzer şekilde işkence görmüş ve bazı uzuvları eksik olan başka hayvanların olması da dikkat çeken bir başka etken." yazısını okuduğumda bunu yapan kişinin benim yerime intikam almadığını anladım. Bunun normal olmadığı apaçık ortadaydı. Peki ama bunun anlamı neydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüler Geçidi
FantasyKomiser Gloria, bazı uzuvları eksik olan cesetler bulunmasıyla amansız bir davaya atılıyor. Ama bilmediği bir şey var bu dava yalnızca dünya'nın sorunu değil. Bu ilginç dava kanlı ölümle süslenmiş dikenli yollardan geçiyor. Komiser Gloria bu ölümle...