Medya: Unut DoğanBuraya tarih bırakabilirsiniz❤️
Elimdeki yelpazeyi her seferinde daha hızlı sallmaya çalışarak terlememi önlemeye çalışıyordum. Ama bu lanet şey hiçbir boka yaramıyordu.
Bunun böyle gitmeyeceğine karar verip soğuk bir duşun iyi geleceğini düşünerek uzandığım yatağımdan kalktım. Resmen arkamdan duman çıkıyordu!
Terlemekten göle dönmüş olan yatağıma son bir bakış atıp kendimi banyoya attım.
Üzerimdekileri çıkarıp kirli sepetine atmadan önce ellerimdekileri yuvarlayıp top haline getirdim ve tam bir Michael Jordan edasıyla basket atar gibi fırlattım.
Tam üç puan almıştım!
Kendime tebrikler yağdırarak duşakabinin içine girdim. Tam aklımı burada ömür boyu kalma fikriyle donatırken annemin kapı tıklatılma ve ardından kulak ağrıtan sesini duyduğumda lanetler yağdırdım.
Hayır yani bari banyoda rahat bırak lütfen!
"Unut! Oğlum kaç saattir o banyodasın sen? Onur gelmiş arkadaşın seni bekliyor kapıda."
Onur ismini duyduğumda asık olan suratım kocaman bir tebessümle aydınlanırken büyük bir hevesle cırladım "Odama al anne! Çıkıyorum şimdi."
Annemin söylenerek çıktığını duyduğumda hemen musluğu kapattım ve aceleyle belime bir havlu bağladım. Islak saçlarım içinde küçük bir havlu aldıktan sonra banyodan çıktım.
Yatağımda oturan Onur'u gördüğümde gülümseyerek "Hoşgeldin" dedim.
Banyodan çıktığım gibi bana dönen bakışların sahibide büyük bir tebessümle karşılık verdiğinde nemli bedenimi yatağın üzerine bıraktım.
Bir yandanda ellerimdeki küçük havluyla saçlarımı kuruluyordum.
"Eveeet bu akşamki planımız ne?"
Onu tanıyordum buraya gelirken illaki aklında birşeyler oluyordu.
Yanıma yaklaşıp ellerimdeki havluyu aldı ve saçlarımı kurutmaya o devam etti.
Bu hareketi biraz şaşırmama neden olsada ona belli etmedim.
"Bugün bara gidelim diyorum. Zil zurna sarhoş olmak istiyorum şu sıralar. Ne dersin."
Aslında gece hayatım pek yoktu sadece iki kere sarhoş olmuştum. Bünyem alkole pek alışık değildi. Ama eğlenceli olduğu için sevmiştim biraz. Sarhoş olmak hoşuma gitmişti.
Ve uzun zamandır içmediğimi hesaba katarsak bu fikir aklıma yatmıştı.
"Evet ya güzel olur. Sıkıntıdan patlıyordum evde zaten."
Dediğimde hafifçe kahkaha attı ve "Kabul etmeyeceğini düşünmüştüm" dedi.
Kafamı hızla iki yana salldım ve "Bilmiyormusun oğlum sen beni, deli unut derler bana. Şuan 'paraşütle uçaktan atlayacağız' desen bile hiç ikilemde kalmadan kabul ederim."
Kendimle gurur duyduğum cümlem bittiğinde büyük bir kahlaha attı ortaya ve "Ben hiç öyle dediklerini duymadım" dedi.
Gülen yüzüm solduğunda bir kolunu omzuma attı "Yapma böyle ama, bir gün seni yiyeceğim diye korkuyorum suratın asılınca aşırı tatlı oluyorsun."
Dedikleriyle gülümsedim ve "İltifatın için teşekkür ederim" dedim.
O da gülümsedi ve ayaklanıp "Ne demek, doğruları söylüyorum. Neyse saat 9 da almaya gelirim" dedi.
"Tamamdır haber edersin madem."
Kısaca başını salladı ve odamdan ayrıldı. Gitmesine bir tık üzülsemde kendimi toparlayıp dolabımdan giyecek kıyafet çıkardım.
Üzerimi giyindikten sonra saate baktım.
Daha öğlen 2'ydi!
O saate kadar nasıl vakit geçireceğimi düşünürken aklıma her zamanki oynadığım oyun geldi.
Brawl Stars!
Diğer erkekler lol, pubg, valorant, fortnite gibi oyunlar oynarken ben bu oyunu 8 yıldır oynuyordum.
Elime tabletimi alıp oyunu açıp oynamaya başladım.
Umarım vakit hızlı geçer...
_____________________________________
Evet bölüm sonuu!!
Kısa bir bölüm oldu farkındayım ama bu bölüm tanıtım gibi bişey olsun istedim. Açıkçası devam ettirip ettirmemek konusunda aradayım ama eğer isterseniz zevkli bir kurgu sizi bekliyor olacak
Bakalım barda neler yaşanacakk??
Onur Kaval
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANGSTER [BXB]
RomanceDeli dolu yaşamayı seven kandan ve ölümden korkan küçük bir çocuk ve ölümün ta kendisi olan bir adam... Unut, bir gangsterin ona evlilik teklifi edeceğini nereden bilebilirdi? Not: Bu kurgu iki erkeğin ilişkisini anlatmaktadır rahatsız olacaklar oku...