Kitap kapağındaki fotoğraf Karan
Karakterine ait sizce nasıl?
Yorumlarınızı bekliyorummKadehimin dibindeki son yudumu çektiğimde gülümsedim. Salağa bağlamıştım resmen ota boka gülüyordum. Elimdeki plastik bardağı yere atıp karşımda oturan Seren'e döndüm.
"Seren'cim.." daha cümlemi tamamlayamadan ne isteyeceğimi anlamış olacakki araya girdi.
"Unut olmaz. Bir tane dedim, şu haline bak mal olmuşsun" dediğinde kafamı geriye atıp kahkaha attım.
Benim kafam gayette yerindeydi!
Bakışlarımı yüzüne dikip "Ne münasebet ya. Mal olmadım daha" diye saçmaladım.
Sanırım mal olmuştum. Baktığım yerler gözümün önünden kayarken gözlerimi sımsıkı kapatıp açtım. Aklıma gelen şeyle kaşlarımı kaldırıp Seren'e döndüm.
"Bu arada kocam olacak kişi beni almaya gelecekmiş" dediğimde endişe kapladı suratını. Neden böyle yapmıştıki şimdi.
Boğazını temizleyip "Sakın bana bok atma anlaştık mı?" diye sorduğunda hemen kafamı salladım.
"Merak etme zaten beni sevmiyor, kendi itibarını korumak için bu yaptığı"
Gözlerim kocaman olan yüzme havuzuna takıldığında deve güreşi yapan insanları gördüm. Hevesle yerimden kalktığımda Seren bakışlarını kaldırıp "Nereye?" diye sordu.
Bir yandan havuza ilerlerken bir yandanda ona cevap olarak "Canım sıkıldı, biraz yüzmekten zarar gelmez" dedim. Havuzun başına geldiğimde hiç beklemeden klorlu suya atladım.
Hemen kollarımla havaya çıktığımda önüme gelen saçlarımı geriye ittim ve deve güreşi yapanların yanına ilerledim.
"Selam gençler, katılabilirmiyim?" diye sorduğumda omuzundan birini indiren çocuk "Tabi gel, sen benim omuzlarıma çık" dediğinde hevesle başımı salladım.
Çocuk yanıma yaklaştı ve fazla sıkmadan kolumu tutup önüne çekti. Beklemediğim bir anda havuzun dibine dalıp kafasını bacaklarımın arasından geçirdi ve elleriyle bacaklarımı tutup bir anda kaldırdı beni. Düşmemek için ellerimi omuzlarına koyduğumda Seren'i gördüm. Elini havaya kaldırıp dikkatimi ona vermem için salladı "Dikkat et" diye bağırarak uyardığında kafamı salladım.
Odağımı karşımdaki rakiplere çevirdiğimde altımdaki çocuk "Hazır mısın?" diye sorduğunda bekletmeden cevapladım onu "Hemde hiç olmadığım kadar" cevabım hoşuna giderken rakibin yanına yaklaştı. Ne yapmam gerektiğini bildiğim için ellerimi karşımdaki kişinin omuzlarına yerleştirdim.
Altımdaki çocuk üçten geriye saymaya başladı. "3.." karşımdaki kişiye iddialı bakışlarımı atmayı ihmal etmedim "2.." omuzlarını biraz daha sıkıp hazırlandım ve "1" dediği an karşımdakini itmeye çalıştım.
Bir yandan gülüyor bir yandanda çocuğu havuza düşürmeye çalışıyordum. Dişlerimin arasından "Hadi be düşsene" dediğim sırada dengesini kaybeden çocuk havuzu boyladığında sevinçle ellerimi kaldırdım.
Havuzun başında olan insanlar alkışlayıp ıslık çaldığı sırada bir anda müziğin kesidiğini duydum. Etrafıma bakınırken kapıdan giren tanıdık bedeni gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANGSTER [BXB]
RomanceDeli dolu yaşamayı seven kandan ve ölümden korkan küçük bir çocuk ve ölümün ta kendisi olan bir adam... Unut, bir gangsterin ona evlilik teklifi edeceğini nereden bilebilirdi? Not: Bu kurgu iki erkeğin ilişkisini anlatmaktadır rahatsız olacaklar oku...