10

2.2K 117 52
                                    

Sevgili okurlarım hikayeme birşeyler olmuş 9 sona geçmiş 10 öne gelmiş sayı sırasına göre okuyun lütfen. Nasıl düzelteceğim konusunda fikir sahiibiyseniz yardımcı olun:((
Keyifli okumalar

Alarmımın iğrenç sesiyle gözlerimi aralamaya çalıştım. Bir elimle göz kapaklarımı ovuşturuken diğer elimle komodinin üzerindeki telefonumu bulmaya çalışıyordum. Ama lanet telefonum bir türlü elime gelmediği için sinirle yatakta biraz kaydım ve elimi komodinin üzerinde gezdirmeye başladım.

Kaşlarımı çatıp yatağın üzerinde biraz daha kaydığımda dengemi bulamadım ve yataktan düştüm. Başım komodiye çarparken sinirle küfür mırıldandım. Elimle çarptığım yeri ovuşturduğumda hissettiğim sıcak sıvıyla dahada sinirlendim.

Şimdi sırasımıydı!

Hala çalan alarmımın yedi ceddine söverken hızla kapatma tuşuna bastım. Kısaca kollarımı gerdikten sonra ayağa kalktım ve banyoya ilerledim.

Kapıdan içeriye girip aynanın karşısına geçtim. Gördüğüm görüntüyle yüzümü buruşturdum.

Bendeki şansta bu kadardı işte!

Lavabonun altındaki dolaptan ilk yardım çantasını çıkarttım. İçinden gazlı bez ve yara bandı çıkardıktan sonra geri yerine koydum.

Gazlı bezi çok az ıslatıp yaranın etrafına dağılan kanları temizledim. İşimi bitirdikten sonra lavabonun üstünde gördüğüm yara kremiyle gülümsedim.

Annem yemekleri yaparken parmağını kesmişti. O yüzden burada unutmuş olmalıydı. Hemen kremin kapağını açıp aynaya bakarak yaranın üstüne sürdüm.

Gelen yanma hissiyle sinirle küfür mırıldandım.

Yanmasının geçmesini bekledikten sonra yara bandını paketinden kurtarıp alnımın sağ tarafına yapıştırdım.

Çöpleri çöp kutusuna attıktan sonra bantodan çıktım ve annemin odasına yürüdüm. Odaya sessizce girdikten sonra yatağında mışık mışıl uyuyan annemi gördüm. Her ne kadar uyandırmak istemesemde yanına yaklaştım ve yavaşça kolunu dürttüm "Anne kalk hadi."

Annem tetikte yatmış olacakki elimi koluna koyduğum gibi gözlerini açmıştı. Beni gördüğünde gülümseyip yerinde biraz gerindi ve "Tamam oğlum geliyorum birazdan" dedi.

Gülümseyip kafamı sallamakla yetindim ve yerimden doğrulup odasından çıktım. Salondaki duvar saati dikkatimi çektiğinde kaç olduğuna baktım.

Tam 4 olmuştu.

Bir saate zamanında rahat bir şekilde hazırlanırdık.

Odama gidip yatağımı düzelttim ve biraz toparlattım. Kapının arkasında asılı olan takım elbiseyi aldım ve giyinmeye başladım.

Duş almama gerek yoktu çünkü hem temizdim hemde kafamı yeni yarmıştım su değmesi oldukça kötü yapardı.

Pantolonumu ve gömleğimi giydiğim sırada telefonumun bildirim sesi kulaklarıma doldu. Komodine ilerleyip telefonumu aldım. Kimden geldiğini az çok tahmin edebiliyordum.

GANGSTER [BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin