Gitgide bu karaktere aşık oluyorum galiba..."İkimizinde çıkarlı olacağı bir evlilik."
Bu adam ne dediğinin farkında mı?
Şaşkınlıktan dilimi yutmuştum resmen. Bu nasıl bir teklifti? Daha gençliğimin baharında küçük bir çocuktum ben ve hayallerim vardı benden nasıl onunla evlenmemi isteyebilirdi?
Ne diyeceğimi bilemezken tekrar konuştuğunu duydum.
"Birşey demeyecekmisin?"
Yerde olan bakışlarımı istemesemde onun yüzüne çıkardığımda sakin kalmak için kendimi zor tutuyordum.
"Birşey demeyeceğim ve bu saçma teklifinide duymamış gibi yapacağım gidiyorum ben."
Yerimden hızla kalkıp kapıya doğru yürüyecektim ki sesini duydum.
"O sandalyeden kalkarsan senin için hiç iyi şeyler olmaz."
Allah Allah haspama bak sen!
Hem benimle evlen diyordu hemde gitmeme engel oluyordu yok öyle dünya.
Onun uyarısına rağmen hiçbir şey demeden yerimden kalktım ve kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıya vardığımda kolu indirmeye çalıştım.
Çalıştım çünkü bu kapı kilitliydi! Kapıya ve koluna bildiğim bütün küfürleri içimden söylerken beklemediğim bir anda iki tane koruma kollarıma girip o yöne doğru sürüklemeye başladı.
Bunlar dün geceki kapının başında duran korumalardı.
Her ne kadar çırpınsamda bu iki dev adama hiç etki etmiyordu.
"Bırakın beni pislikler!" Bir kez daha debelendim "Çekin ellerinizi üzerimden!"
Ben çırpınana kadar onlar rahat bir şekilde beni Karan'ın yanına geri getirdiler.
Tam önünde durduğumuzda kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
Ben kaşlarımı çatmış bir şekilde bakarken o sanki bu durumdan keyif alıyormuş gibi gülümsedi ve yerinden kalktı.
O yerinden kalktığında korku bedenimi ele geçirirken bunu ona belli etmemeye çalıştım.
Yüzümü yerden ayırmazken o tam karşımda durdu ve bir elini çeneme atıp sert bir şekilde kafamı kaldırdı.
Canım acırken yüzümü buruşturdum bir saniyeliğine. O tamamen kafasını eğmiş bana bakarken bende tamamen kafamı kaldırmış ona bakıyordum.
Allah deve gibi boy vermiş ne yapabilirim ki!?
Yüzünü yüzüme eğip sıcak nefesinin dudaklarıma çarpmasına vesile oldu.
Ardından gülümseyip "Yersiz çaban beni güldürüyor ufaklık." Dedi.
Sinirle yerimde bir kez debelendiğimde tekrar gülümsedi "Şu ufacık haline rağmen böyle davranman takdir edilesi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANGSTER [BXB]
RomanceDeli dolu yaşamayı seven kandan ve ölümden korkan küçük bir çocuk ve ölümün ta kendisi olan bir adam... Unut, bir gangsterin ona evlilik teklifi edeceğini nereden bilebilirdi? Not: Bu kurgu iki erkeğin ilişkisini anlatmaktadır rahatsız olacaklar oku...