Yükselişteyiz yorumlarınız ve oylarınız için teşekkür ederim<3
Elime çatalı almış zorda olsa birşeyler yemeye çalışıyordum. Masa benim daha önce neredeyse hiç görmediğim şeylerle donatılmış yiyeceğim şeyleri seçmeye uğraşıyordum.
Ne gerek vardı iki kişi için bu kadar zahmete girmeye.
Benim önüne karpuz peynir ekmek koysalar yeterdi. Hem yaz ayındaydık kahvaltıda idealdi. Oflayarak çatalı masaya koydum ve ayaklandım.
Burada benim yiyebileceğim gibi birşey yoktu. Çok lüks bunlar damağımın alışık olmadığı lezzetlerdi.
Avokado vardı masada. Sabah sabah onu yiyip ağzımın tadını bozamazdım.
Adımlarımı merdivenlere yöneltip üst kata çıktım. Geniş salona vardığımda kaldığım odanın kapısına ilerkedim. Kulpu indirip kapıyı açıp içeri girdim. Ardımdan kapatıp geniş yatağa ilerledim ve boylu boyunca uzandım.
Gerçekten altı ay böyle sıkıcımı geçecekti. Ben ne yapacaktım bu vakit içerisinde?
Kendi kendime düşünürken telefonumun melodisini duydum. Sağ taraftaki komodine uzanıp aldım ve kimin aradığına baktım.
Bu okuldan yakın kız arkadaşım Seren'di.
'Hayır olsun' diyerek telefonu açtım ve kulağıma dayadım.
"Alo Unut nasılsın?"
Neşeli sesiyle konuştuğunda gülümsedim ve cevap verdim.
"İyidir Seren senden?"
"İyiyim bende, nasıl gidiyo tatil?"
"İdare eder senin?"
"Benim aşırı sıkıcı geçiyo. Herkesin deniz story'sini görüp ağlanmaktan başka birşey yapmıyorum."
Bu dediğine sesli gülüp "İnan senden farkım yok" dediğümde onunda güldüğünü duydum.
"Aynı durumda olduğum bir tek sen varsın herkes geziyor ya kıskanıyorum" açık konuşması gülümsememi sağlarken konuştum.
"Sorma bizim bu vasat halimiz ne olacak?"
Güldü ve "İnan bende sonrasını bilmiyorum ama bugün için güzel bir fikrim var" dedi. Meraklanıp uzandığım yerden oturma pozisyonuna geldim ve bağdaş kurdum.
"Nedir bu güzel fikir?"
"Benim okuldan bir arkadaşım vardı Aleyna hatırlıyormusun?"
Biraz düşündüğümde hep Seren'le takılan o kız geldi aklıma. Yüzünüde hatırlıyordum az çok.
"Evet evet hatırlıyorum. Ne olmuş ona?"
Gülerek "Ya ona birşey olmadı. Evinde yaz partisi verecekmiş. Seninde gelmeni istiyorum. Hatta ben seni alayım beraber gidelim"
Hevesle söyledikleri aklıma yatarken tekrar konuştu.
"Ben senin geleceğinide söyledim. O yönden sıkıntı yok yani"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANGSTER [BXB]
RomanceDeli dolu yaşamayı seven kandan ve ölümden korkan küçük bir çocuk ve ölümün ta kendisi olan bir adam... Unut, bir gangsterin ona evlilik teklifi edeceğini nereden bilebilirdi? Not: Bu kurgu iki erkeğin ilişkisini anlatmaktadır rahatsız olacaklar oku...