Medya:😩
Arkadaşlar ben Unut karakterini çok beğeniyorum sizin düşüncelerinizide alabilirmiyim?>>>Gözlerimi açmaya çalıştığım her saniye başıma giren ağrıyla bir küfür mırıldandım. En sonunda sağ gözümü açmayı başardığımda elimle daha iyi görebilmek için ovuşturdum biraz.
Yerimden yavaş yavaş doğrulurken üzerimdeki hiç gerek olmayan ince pikeyi kaldırıp yatağımın ayak ucuna attım.
Yatakta oturma pozisyonu alırken üzerime bir bakış attım. Dünkü kıyafetlerim hala üzerimdeydi.
Ve pantolon aşırı rahatsız ediciydi şuan. Neden değiştirmemiştimki ya?
Oflayarak yerimden tamamen kalktım ve kollarımı iki yana açarak gerindim.
Ağzımı yırtılırcasına açtıktan sonra tekrar geri kapattım.
Bu kadarda hayvandım işte.
Elimle bir yandan saçlarımı kaşırken bir yandanda banyoya ilerliyordum. Banyonun önüne geldikten sonra içeriye girip kapıyı kapattım.
Lavabonun önündeki aynadan yüzüme bakınca ne kadar dağılmış olduğumu gördüm. Biraz daha yaklaşıp saçlarımı karıştırdım ve geri çekildim.
Üzerimdeki tişörtü çıkardığımda zayıf üst bedenimle karşılaştım. Küçük omuzlarım ve ince belimde gezindi bakışlarım. Kollarım ve göğüslerim derken yer yer inceledim bedenimi.
Gerçekten bir kızın vücudunu aratmayacak özelliklere sahiptim. Ama bu hoşuma gidiyordu nedensizce.
Bir süre vücudumu inceledikten sonra altımdakileride çıkarıp duşakabine girdim ve hararetimi atmak için soğuk bir duş aldım.
Yaklaşık 15 20 dakika sonra çıktım ve belime bir havlu sardım. Sarlarımıda havluyla kurulamak yerine kızların yaptığı gibi havluyu başıma doladım.
Banyodan çıkmadan önce gözlerim aynada takılı kaldığında komikliğime kendi kendime güldüm.
Kapıyı açıp çıktım ve hızla odama girdim. Kapıyı kilitledikten sonra giysi dolabımın yanına gidip kareli dizlerimin tam üzerinde biten bir şort ve şortumun biraz üzerinde biten bol beyaz bir tişört çıkardım.
Hızla bedenimi kurulayıp üzerimi giyindikten sonra dağınık yatağımın üzerine oturdum. Komodinin üzerindeki telefonum dikkatimi çektiğinde uzanıp elime aldım.
Şifresini açtığım an karşıma çıkan tuş takımı ve üzerinde yazan numarayla kaşlarımı çattım.
Kimin numarasıydı bu?
Dün geceyi aklımda canlandırmaya çalışırken barda yaşadıklarım bir bir aklıma dolmaya başladı. Terataki o adam, dans ettiğim çocuk ve terastaki adamın beni eve bırakması...
Gözlerim şaşkınlıkla açılırken yüzüm utançla kızarmaya başladı.
Bir adamla flörtleşmiştim. Ve benden 14 yaş büyük bir adamla.
Dün geceki cilveli konuşmalarım aklıma gelirken "Sikeyim ya" deyip sırtımı yatakla buluşturdum.
Nasıl böyle bir şeyi yapabilmiştim. Ve o an gerçektende hoşuma gitmişti. Daha önce kendimde hiç böyle birşeyden şüphelenmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANGSTER [BXB]
RomanceDeli dolu yaşamayı seven kandan ve ölümden korkan küçük bir çocuk ve ölümün ta kendisi olan bir adam... Unut, bir gangsterin ona evlilik teklifi edeceğini nereden bilebilirdi? Not: Bu kurgu iki erkeğin ilişkisini anlatmaktadır rahatsız olacaklar oku...