Yavaş yavaş büyüyoruz destekleriniz için hepinize teşekkür ederimm. Yorumlarınız ve oylarınız benim için gerçekten çok önemli size tekrar ve tekrar teşekkür ediyorum ve fazla uzatmadan.
Keyifli okumalar dilerimm...
Elimdeki bavulu sinirle yere attım. İçimdeki siniri bir türlü dindiremiyordum. Bakışlarım çift kişilik büyük yatağı bulduğunda sinirden ağlamamak için kendimi zor tuttum.
Evet, resmen aynı yatakta uyuyacaktık. Geçici bir sürede değildi tamı tamına 6 ay boyunca!
Neymiş efendim evdeki çalışanların bizim evli olduğumuza inanmaları gerekiyormuş.
Senin evliliğinide, paranıda, çalışanlarınıda... Seveyim. Seveyim amına koyayım.
Sinirle yerimde debelendim ve bavula sert bir tekme geçirdim.
Resmen evliydik. Ben ya. Ben daha gençliğimin baharlarındaydım.
Paranın yedi ceddini ters çevirip düz sikeyim. Parayı icat eden sümerler halkının amına koyayım ben!
Sinirlerime hakim olmaya çalıştığım sırada bugün yaşadıklarımız geldi aklıma.
Zaten evde çok fazla durmamış adalet sarayına gitmiştik.
Hızlı bir yıldırım nikahı kıydıktan sonra buraya gelmeden önce annemle uzun süre ağlaşmıştık.
Ne yapayım duygusal biriydim o ağladığınds bende kendimi tutamamış salya sümük ağlamıştım.
Gitme vaktimiz geldiğinde annem beni güzelce tembihlemiş üstüne hatim indirip üstüme üflemişti.
O kadar duayı nereden bildiğini düşünüp durmuştum yolda.
Karan ve ben ayrı bir arabada eve gelmiştik. Burada çalışan sayısı azdı ama dışarıda güvenlik tahmin ettiğimden daha sıkıydı.
Ev üç katlı bir villaydı. Genellikle beyaz, siyah, ve gri renkleri ön plandaydı. En üst katta teras, bizim olduğumuz odada balkon vardı. Balkon gerçekten çok geniş ve ferahtı.
Sanırım tüm gün takılacağım mekanımı bulmuştum.
Mutfak ve salon birinci kattaydı. Benim odam ikinci katta, üçüncüde ise pek bir şey yoktu. İki tane boş odanın dışında diğerleri kiler ve depo olarak kullanılıyordu.
Ve son olarak kocaman arka bahçesi ve geniş yuvarlak bir havuzu vardı.
Sanırım balkondan sonra 'ikinci tüm gün takılma' mekanımdı.
Ev genel olarak çok güzeldi. Hele benim için cennetti.
Normal şartlarda olsa burada yaşadığım için bayılabilirdim bile ama kocaman bir dağ ayısıyla yaşayacağım hatta ve hatta aynı odada kalacağım için bir hayli üzgün ve sinirliydim.
Şimdi ise bana evin her köşesini göstermiş sonrada işim var deyip siktir olup gitmişti.
Defolsun gitsin, ebesinin amına kadar yolu var sikik herifin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANGSTER [BXB]
RomanceDeli dolu yaşamayı seven kandan ve ölümden korkan küçük bir çocuk ve ölümün ta kendisi olan bir adam... Unut, bir gangsterin ona evlilik teklifi edeceğini nereden bilebilirdi? Not: Bu kurgu iki erkeğin ilişkisini anlatmaktadır rahatsız olacaklar oku...