Medya: Unut Kandemir:))
Ağrıyan başıma inat gözlerimi kapatmaya devam ettim. Ama bu ağrı bekledikçe şiddetlenmeye başlıyordu. Ne diye o kadar içiyordum ki zaten.
Bünyem en fazla iki bardaktan sonrasını zor kaldırıyordu. Bir de üstüne shot içmiştim.
Kafama sokayım ya!
İçimden küfür ede ede gözlerimi açtım. Gözlerimi açmam resmen başıma keskin bir ağrının girmesine neden oldu. Yüzümü buruşturup kafamı kaldırdım.
Baktığım taraf boşluktu, o yüzden diğer tarafa çevirdim bakışlarımı. Gözlerim hızla büyürken elimi kaldırıp ovuşturup gerçekmi değilmi diye baktım.
Neden bu kadar şaşırdım bilmiyordum, adam zaten aynı yatakta uyuyacağımızı söylenişti ama şaşırdığım şey onun yanında şuan aşırı yakışıklı gözükmesiydi.
Sakince yanına yaklaşıp dirseklerimin üzerinde durdum ve kafamı kaldırıp yüzünü biraz daha yakından izledim. Gün içindeki çatık kaşları şuan düz duruyordu. Uzun kirpikleri orman yeşili gözlerini örtüyordu. Bu pek hoşuma gitmesede kirpikleride ayrı bir güzeldi.
Kalın dudakları düz bir şekilde duruyordu. Güzel burnundan aldığı düzenli soluklar sessiz bir iç çekmemi sağladı.
Şuan tam yunan tanrılarını andırıyordu.
Sol kolunu başının altına diğerinide karnının üzerine koymuştu. Adam uyurken bile yakışıklıydı.
Ben uyurken ise şaşkın ördek yavrusuna döndüğüme emindim.
Ellerimin altında oynadığım ince pikeye çevirdim bakışlarımı. Kaşlarımı çatıp pikeyi yüzümün hizasına getirdim. Dün yatakenkiyle aynı değildi bu. Renkleri farklıydı.
Çok fazla takmadım bu durumu ve bakışlarımı önümdeki yakışıklı gangstere çevirdim. İçimdeki dürtü ona biraz daha yaklaşmamı söylüyordu.
Kendimi tutamadım ve biraz daha yaklaştım ona. Yüzünün dibine girerken gözlerim kalın dudaklarının odağı oldu. Dudaklarına doğru sesli bir soluk verdiğim sırada birşey oldu.
Karan birden gözlerini açtı ve kafasının altındaki elini boğazıma sarıp sırtımı yatağa yatırdı ve tüm gücüyle sıkmaya başladı.
Ellerim refleks olarak boğazımı sıkan eline giderken nefessiz kalmaya başladığımı hissettim. Herşey o kadar ani olmuştuki durdurmaya fırsat bile bulamamıştım. Gerçi durdurabilirmiydim onu bile bilmiyordum.
Yüzümün kıpkırmızı olduğuna kanaat getirdiğim sırada boğazıma sardığı elini gevşetti ve hemen çekti. Benim olduğumu farketmesi biraz sürmüştü galiba.
Hemen yerimden doğrulup öksürmeye başladım. Elim istemsizce boğazıma giderken sesini duydum.
"Hay kafamı sikeyim!"
Ettiği yüz kızartıcı küfürden sonra uzanıp elini sırtıma koydu ve yüzüme doğru eğildi "İyimisin? Bak ben çok özür dilerim tamam mı. Seni başka birisi zannettim uyku sersemi" aceleyle ve telaşla konuştuğunda öksürmem geçmişti. Bakışlarımı ona kaldırıp "Sorun yok ben iyiyim. Ama biraz daha bekleseydin tahtalı köyü boyluyordum" dedim. Alay ederek söylediklerime kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANGSTER [BXB]
RomanceDeli dolu yaşamayı seven kandan ve ölümden korkan küçük bir çocuk ve ölümün ta kendisi olan bir adam... Unut, bir gangsterin ona evlilik teklifi edeceğini nereden bilebilirdi? Not: Bu kurgu iki erkeğin ilişkisini anlatmaktadır rahatsız olacaklar oku...