Medya: Unut Doğan
Daha Kandemir olamadık:)Oturma odasındaki kanepeye yayılmış bir yandan televizyon seyrederken bir yandanda Karan'ın ettiği ve benim kabul ettiğim teklifi düşünüyordum.
Akıllıcamı davranmıştım bilmiyordum ama işin ucunda yüklü bir miktar para vardı. Bunu sürekli kendime hatırlatıp cesaretleniyordum.
Annem hala gelmemişti ve ben ona nasıl söyleyeceğimi düşünmemiştim. Acaba söyleyeceğim şeyleri kağıda yazıp karşısında okusaydım ne tepki verirdi?
Düşünceme kendi kendime gülümsediğim sırada televizyondaki izlediğim filmin ana karakteri vurulmuştu. Şokla yerimde doğrulduğumda dikkatle izlemeye başladım.
Adam kadının kafasını kendi dizinin üzerine koymuş bir yandan ağlıyor bir yandanda yardım dileniyordu.
Salak adam telefonunu çıkarıp ambulansı arasana!
Adam mafyaydı ve kendi düşmanları yüzünden karısı vurulmuştu.
Neymiş efendim karısı onun zaafıymış kendisinin ölümü ona daha az acı verirmiş. Hassiktir bok yok öyle bişey. Benim canım herkesten kıymetliydi valla. Bir zaafımda yoktu açıkçası.
Dikkatle filmi izlerken dikkatimi bozan şey çalan telefonumun melodisi olmuştu.
Bakışlarım sahpanın üzerindeki teledonuma kaydı. Hızla elime alıp kimin aradığına baktığımda annemin ismini gördüm.
Telefonu cevaplayıp kulağıma götürdüm. "Efendim anne?"
"Nasılsın Unut?"
Sesini daha iyi duyabilmek için kumandadan televizyonun sesini kıstım.
"İyiyim anne sen?"
"İyi bende. Senden birşey isteyecektim canım"
"Buyur?"
"Ben şimdi yoldayım geliyorumda sabah yaptığım yemekler vardı onları dolaptan çıkarıp ısıtırmısın?"
Hemen ayaklandım ve mutfağa yürüdüm.
"Hemen annelerin gülü"
Bu dediğimle kısaca güldü ve "Kapatıyorum o zaman ben. Geldiğimde görüşürüz."
Elimdeki tencereyi ocağa yerleştirirken cevap verdim. "Gözrüşürüz anne."
Kulağımdaki telefonu kapatıp tezgahın üstüne koydum. Üç tane olan yemek tencerelerini ocağa yerleştirdikten sonra altlarını yaktım.
Domates çorbası, bezelye yemeği ve erişte vardı. Ağzımın suları akarken telefonum titredi.
Elime alıp bildirime baktığımda Karan'dan olduğunu gördüm. Kalbim hızlanırken beklemeden baktım mesaja.
Pislik Herif: Yarın istemeye geleceğiz. Hazırla kendini.
Bu adam şakamı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANGSTER [BXB]
RomanceDeli dolu yaşamayı seven kandan ve ölümden korkan küçük bir çocuk ve ölümün ta kendisi olan bir adam... Unut, bir gangsterin ona evlilik teklifi edeceğini nereden bilebilirdi? Not: Bu kurgu iki erkeğin ilişkisini anlatmaktadır rahatsız olacaklar oku...