3

2.9K 145 34
                                    


Keyifli okumalar dilerim💌

Önümde bir elin sallandığını görünce yanımda oturan çocuğa çevirdim bakışlarımı.

Onur'un sesi doldurdu kulaklarımı "Ne içersin diye sordum ama dondun kaldın birşey mi oldu?"

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp "Yok ya birşey olmadı" dedim. Anladığını belli eden mırıltılar çıkardıktan sonra "Tamam o zaman, tekrar sorayım birşeyler içmek istermisin?" Dedi.

Sadece kafamı sallamakla yetindim. Çok ağır şeyler içemediğimi biliyordu ona göre birşeyler söylerdi içmem için.

Gözlerim istemsizce tekrar o tarafa kaydığında yeşil gözlü adamı yerinde bulamadım.

Kaçla göz arasında yok olmuştu resmen.

Önüme döndüğümde içeceğimin gelmiş olduğunu gördüm. Uzanıp bir yudum aldığımda boğazımdan geçen acı sıvıyı her ne kadar tükürmek istesemde bunu yapmadım.

Sonradan alışacağımı biliyordum. Onur sandalyesini biraz daha yanıma yaklaştırıp "Nasıl, beğendin mi?" Diye sordu.

Bakışlarımı ona yöneltip "Zamanla alışırım. Şuan aşırı acı" dedim. Gülümsedi ve "Alışık değilsin ya ondan biraz fazla acı gelmiştir normalde o kadar değil" dediğinde kafamı salladım.

Bu konuşmalaradan sıkılmaya başlamıştım bir an önce sarhoş olmak istiyordum.

Elimdeki kadehi tek dikişte bitirip sertçe önüme koydum. Barmene seslenip kadehimi yenilenmesi için işaret verdim.

Onur yanımda kısaca gülüp "Vaay hızlısın bugün" dedi. Onu takmazken önümde yenilenen kadehi tekrar dudaklarıma götürüp bir yudum aldım.

Bir yandanda etrafı inceliyordum. Merdivenlerde bir hareketlilik hissedince bakışlarımı o yöne çevirdim.

Bu yeşil gözlü adamdı!

Merdivenleri bitirip tekrar eski yerine geçişini gözlerimi ayırmadan izledim.

Neden bu adama bu kadar takıldım bilmiyordum. Büyük ihtimalle sarhoş olduğumdandı.

İkinci kadehimide bitirdiğimde gözlerim hala onun üzerindeydi. Barmene işaret verdiğimde tekrar kadehimi yeniledi.

Elime alıp bir yudum aldığımda onunda bakışları bana döndü. Hisleri çok kuvvetliydi galiba.

Pür dikkat beni izlerken kadehi dudaklarımdan çekip yavaş bir şekilde dilimi dudaklarımın üzerinde gezdirdim.

Şuan küçük bir orospu gibi gözüktüğüme emindim.

Ama sebepsizce bu hoşuma gitmişti.

İfadesizce yüzümü izlerken dudaklarımı yaladığımda bakışları bir an oraya kaymıştı. Hemen kendi yerinde kıpırdanıp toparlandığında tekrar gözlerime baktı. Hafifçe sırıtıp yavaşça önüme döndüm.

Onunla bu şekilde oynamak beni eğlendirmişti.

Aslında gay değildim ama sarhoşluğumun yan etkisiydi herhalde.

Üçümcü kadehimin dibini çektiğimde bir tane daha istedim. Yan tarafıma baktığımda yine Onur'un çapkınlık peşinde olduğunu gördüm.

Umarım bu gece biriyle düzüşüp beni buralarda bırakmazdı.

Barmenden bir tanede su istediğimde ilk baş suyumu içip ardından kadehimden bir yudum aldım.

Dördüncü kadehimden içtiğim ilk yudum benim irademin son yudumu olmuştu çünkü şuan yüksek sesle çalan şarkı uğulduyor gözlerimin gördüğü yerler arasıra kayıp arasıra düzeliyordu.

GANGSTER [BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin