Chan elinde ki tepsiyle arka bahçeye çıkmış, tepsiyi masaya bırakmıştı. Ona gelen arkadaşlarından Hyunjin telefon karıştırırken, Seungmin gitarının akorları ile uğraşıyordu.
"Limonata getirdim" demesi ile Hyunjin parlayan gözlerle başını kaldırdı, "Sen harika birisin!" diyerek limonatasını eline aldı.
Diğer ikili gülmüş, Seungmin merakla alfaya dönmüştü. "Chan Chan, dün nereye kayboldunuz Minho ile?" diye sordu.
Hyunjin de merakla ona dönerken Chan gülüşünü tutamamıştı. "Tipe bak birde gülüyor" diyerek dalga geçti Hyunjin.
"Bu tür yerleri sevmediğimden bahsetmiş ona, dün de sıkıldığımı anlayınca ayağa kalkıp elini uzattı bana sonra da gel kaçırıyorum seni dedi"
"Ay çok heyecanlı" diyen Seungmin ile güldüler. Chan hafif kızaran yanaklarıyla devam etti, "Sonra sahile indik. Tanrım! Tüm gece beraber sahilde dolandık, çok çok güzeldi"
"Vay be" dedi Hyunjin arkasına yaslanıp. "Nerdeyse bir yıldır bize o alfayı anlatıyorsun ve bir proje sayesinde bu kadar yakın oldunuz".
"Aslında" dedi Chan yerinde kıpırdanıp, "Hocadan özellikle Minho ve beni partner yapmasını istedim"
İki arkadaşı başta şokla ona bakmış daha sonra kahkaha atmışlardı. "Bang Chan! Sen cidden çok aşık bir enayisin" dedi Seungmin gülüşü arasında.
"Ya ne yapayım! Çocuk benden habersiz kendimi göstermem gerekti" diyerek savundu kendini Chan.
"Ya da normal bir şekilde yanına da gidebilirdin" diyen Hyunjin ile Chan omuz silkti, "O şekilde konuşma bulamazdım, proje ayağı iyi oldu bence" dedi.
İki arkadaşı hala gülerken Chan onlara göz devirdi, telefonundan gelen bildirim ile bakışları oraya gitmiş, telefonunu eline alıp bildirim panelinden mesaja bakmıştı.
Minho:
Hey alfacik
Müsait isen benimle spor salonuna gelsene
Jisung derste jeongin ise sattı beni
Yalnız kaldım 😩Chan'ın yüzünde oluşan gülümseme ile Hyunjin ve Seungmin önce birbirlerine bakmışlar ardından gülümseyerek alfaya dönmüşlerdi.
"Amanın yoksa alfan mı yazdı channie?" diyere dalga geçti Hyunjin. "Ne? Ne alaka ya?" dedi Chan anında.
Seungmin gülmüş, "Burnuma gelen tatlı feromenlerine anlat onları" dedi. Chan göz devirmiş, ayağa kalkarken konuşmuştu.
"Evet Minhoz spor salonuna çağırdı" içeri geçerken ekledi bağırarak, "Ayrıca benim feromenlerim tatlı kokmaz!"
Seungmin gülerken Hyunjin merakla döndü "Nasıl kokuyordu ki?" diye sordu. "Chan'ın feromenleri aslında daha odunsu ama bu hallere girerken tatlı bir vanilya kokusu yayıyor"
"Yaaa tatlış channie!"
Onlar dalga geçmeye devam ederken Chan iç çekerek Minho'ya cevap vermişti. 'Harika! Yarım saate kapındayım alfacık' yazan Minho ile spor çantasını dolabından çıkardı.
Üstünü arkadaşları geleceği için değiştirmişti bu yüzden tekrar değiştirme zahmetine girmeden aşağı inmiş "Minho gelecek, çıkın gidin hadi!" demişti.
İçeri giren ikiliden Hyunjin bayılıyor gibi yaparken, "Ay bana bişey oldu, bir alfa için bize kötü davranmaya başladı. Seungmin hiç iyi değilim"
Kendini koltuğa bırakırken Seungmin kahkaha attı. Chan da kendini tutamadan gülmüş "Abartma oğlum ya" demişti.
Hyunjin de uzatmadan kalkmış, ikili toparlanıp kapıya geçmişti. "Hadi size iyi sporlar, çocuğu spor yaparken görüp feromenlerini kontrol altından çıkarma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Any // Minchan
Fanfiction| Omegaverse - Alfa x Alfa Katıldığı projeyi güzel bir omega ile yapacağını düşünen Minho, proje arkadaşını gördüğünde tüm hayalleri çöpe gider. "Çok fazla şey var ama hiç birini istemiyorum Çok fazla şey var ama hepsini ayağımın tersiyle fırlatıy...