"Beni sattığınız için sizi affetmeyeceğim"
Kafede oturan dörtlüden Minho'nun dedikleri ile diğerleri güldü. "Abartma be, hem bak Chan ile gitmiş oldun" dedi Jeongin.
"Evet sizden daha iyi bir spor arkadaşı" dedi Minho. "Kırıcı, alındım şuan" diyen Jisung ile "Umrum dışı" demişti Minho.
"Sen artık bizi sevmiyorsun he, sürekli bir Chan ile takılmalar. Hayırdır sen?"
Jisung Minho'nun dibine girerken, alfa olan elini onun yüzüne koyarak ittirdi. "Kafalarımız uyuştu işte lan, takılıyoruz öyle" dedi Minho.
Felix gözlerini kısarak ona baktı, "Yine de bir arkadaşa göre fazla flörte kayıksınız" dedi. Minho gülmüş, "Saçmalama oğlum, bir alfa ile olacağımı düşünmüyorum" demişti.
"Ben diyim de" diyerek telefonuna geri döndü Felix. Jisung da saatine bakmış, "Siktir! Ders başlayacak" diyerek hızla ayağa kalkmıştı.
"Ben kaçıyorum! Bay bay!" diyerek çantasını omzuna taktığı gibi kafeden çıktı. "Çatlak lan" diyen Jeongin ile güldüler.
Jisung ise son anda yetiştiği ders ile ellerini dizlerinin üstüne koyarak nefeslendi.
"Jisung?"
Jisung başını sallayıp ona bakan omegaya döndü. "Selam Seungmin" dedi doğrulurken.
"Selam da nefes nefese kalmışsın" dedi Seungmin, elinde ki gitarı duvara dayadı.
"Derse yetişeceğim diye koştum hep ya. Çok korkunç bu hoca"
Elini kalbine koyerken vücudu titremişti. Seungmin kahkaha attı, "İyide hoca gruba biraz geç kalacağına haber etmişti" dedi.
"Ne?"
Jisung hızla telefonunu çıkarıp bölüm grubuna girdi, hocanın mesajı ile dehşetle Seungmin'e baktı.
"Ben şimdi boşuna mı koştum!" dedi isyan ederken. Seungmin kıkırdadı, "Bir tık öyle olmuş ama bunu spor olarak da düşünebiliriz" demişti.
Jisung iç çekip başını salladı, "Evet galiba böyle düşünmek biraz rahatlatır beni" dedi.
Sonra duvara dayalı gitara baktı, "Keman yerine gitar mi?" diye sordu. Seungmin elini ensesine atmış, "Uzun zamandır keman çalışıyorum, gitarı da unutmak istemedim o yüzden tekrer çalacağım" dedi.
"Benim alanım gitar biliyorsun, eğer hatırlamadığın zorlandığın noktalar olursa hemen beni çağır"
Göz kırpıp kendi gitarını almaya giderken Seungmin'in eli hava da kalmış, hafif kızaran yanakları ile dudağını ısırarak gülümsemişti.
Feromenlerinin heyecanını belli etmemesi için hızlıca kontrol altına aldı. Kendini toparladıktan sonra duvara dayadığı gitarını almış, ardından Jisung ile daha fazla vakit geçirme fırsatı ile yanına gitmişti.
Bu sırada dersin iptal olduğunu öğrenen Minho, kafede tek başına otururken telefonuna bakıyordu.
"Hey"
Gelen sesle başını kaldırmış, Chan ona gülümserken yanına oturmuştu. Minho telefonunu kapatarak ona gülümsedi. "Selam alfacık"
"Ders iptal olmuş, buraya geldiğimde gördüm mesajı" dedi Chan yanaklarını şişirip. Minho gülmüş, "Evet ya, bende tıkılı kaldım burada" demişti.
"Bugün benim tek dersim buydu, seninde öyle değil mi?" diye sordu Chan. Minho başını sallamış bununla Chan gülümsemişti.
"Şey aslında bayadır merak ettiğim bir aksiyon filmi vizyona girdi. Hyunjin ve Seungmin ise benimle gelmeye çok istekli değiller. Madem ikimizde boş kaldık, benimle gelmek ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Any // Minchan
Fanfiction| Omegaverse - Alfa x Alfa Katıldığı projeyi güzel bir omega ile yapacağını düşünen Minho, proje arkadaşını gördüğünde tüm hayalleri çöpe gider. "Çok fazla şey var ama hiç birini istemiyorum Çok fazla şey var ama hepsini ayağımın tersiyle fırlatıy...