1.4

133 25 5
                                    

Finallerin bitmesi ile tatil başlarken Chan ve Minho da Minho ailesinin yanına gitmeden önce bolca vakit geçirmeye çalışıyordu.

"Hmm aslında kamp yapmak isterim ama onu yaza bırakmam daha güzel olur"

Minho konuşarak koltukta yatan Chan'ın üzerine uzandı. Chan onun beline kollarını dolarken alfa telefonuna bakmaya devam ediyordu.

"Tiyatroya ne dersin?" diye sordu ona dönerek. Yüzleri birbirine çok yakınken Chan uzanıp onun burnunu öptü. "Olabilir aslında bak, tiyatro izlemeyi severim" dedi.

Minho gülümsemiş, "Harika o zaman, saat kaça varmış bakayım" diyerek tiyatronun saatlerine baktı.

"Akşam sekizde bir tane var. Konusunda küçük kasaba yaşayan adamın şehirli gence olan tutkulu ve karşılıksız aşkı diyor. Bu biraz üzücü aslında"

"Olsun onlar daha güzel, gidelim çok merak ettim"

Heyecanlanan kahve saçlı ile güldü Minho. Telefonunu kapatıp sehpaya koymuş dizlerinin üzerinde kalkıp, ellerini de Chan'ın iki yanına koydu.

"Ayarladığımıza göre şimdi" derken ona doğru eğildi. Chan kıkırdamış, Minho'nun belinde ellerinin birini gencin yanağına çıkarmıştı.

"Hmm şimdi"

"Şimdi seni öpebilirim" diyerek alfanın dudaklarına kapandı. Alt dudağını kavramış, yumuşak bir şekilde öperken Chan'ın iki eli ensesine tırmanmıştı.

Chan onu kendisine daha çok çekerken öpüşmeleri uzamış, en son nefessiz kalmaları ile geri çekilmişlerdi.

"Seni daha çok öpmek isterdim ama ilk önce yemek yemeli sonra akşam icin hazırlanmanız gerekiyor" dedi Chan, yanağına bir öpücük daha kondurdu.

Minho gülmüş, üstünden kalkarken "Tamamdır gamzelim" demişti. "Dışardan söyleyelim mi? Canım pizza istiyor" dedi Chan.

"Şuan benim de istedi, söyleyelim" demesi ile Chan telefonunu çıkarıp pizza söyledi ikisi içinde.

"Bilet aldın mı?" diye sorması ile Minho kafasını salladı, "Tatilin son haftası orada olacağım, pazar akşama aldım dün" dedi.

Chan dudaklarını büzmüş, "Bir hafta çok geldi" demişti. Minho sırıtarak ona baktı, "Seni çok özledim klişesi mi yapacaksın bana" demesi ile kavhe saçlı alfa da güldü.

"Özlerim tabi, alfam değil misin?"

"Alfam falan kalbim bir hızlı hatiyor Chan"

Kalbini tutan genç ile Chan tekrar kahkaha attı. Etrafa artık çekinmeden vanilya kokusunu yayarken Minho da gülümsedi.

Bu sırada gelen pizzalar ile onları alıp ödemeyi yapmışlar, mutfakta yemeğe başlamışlardı.

"Felix sekizimiz beraber de buluşmak istiyor, önerilerine açık yani"

"Felix çok arkadaş canlısı gerçekten" diyen Chan ile gülerek onayladı Minho. "Başta çekingen kalsa da alışınca cidden hiç durmuyor, Seungmin de onun gibi çok iyi anlaştılar"

Felix ve Seungmin tanıştıkları günden beri konuşuyor, bazen ikisi tek başlarına da buluşuyordu.

"Jeongin ve Hyunjin'e ne demeli peki" dedi Chan ardından. "Flört ediyorlar gözlerimizin önünde"

Minho kahkaha attı, "Bence onlar flört aşamasını geçti, geçen kafeye geldikleri hali hatırlamıyor musun?"

İkiside dudakları kıpkırmızı gelen ikiliyi düşününce tekrar güldü.

Any // MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin