"Seni öptü mü?!"
Seungmin ayağa kalkarak heyecanla sorduğu soru ile Chan alt dudağını dişleyerek başını salladı.
"Oha" dedi Hyunjin de. "Oha Chan bu çocuk senden hoşlanmaya başlamış"
Arkadaşının omzuna sertçe vurması ile Chan bağırdı. "Bundan sonra konuşmadık ama. Ya öyle değilse"
"Seni sevmese niye öpsün ki" diyen Seungmin ile Hyunjin ona destek oldu. Chan dudaklarını büzmüş, çantasını alarak ayağa kalkarken "Haklısınız galiba" demişti.
"Neyse eve gideceğim" demesi ile "Görüşürüz" dedi ikili ona el sallayarak.
Chan yanlarından ayrılıp üniversiteden çıkarken çıkışta onu bekleyen Minho "Hey! Alfacık!" diye seslendi.
"Minho?" diyerek yanına gelmesi ile Minho "Boş musun bugün?" diye sordu.
Ağır bir şekilde başını salladı "Evet, herhangi bi işim yok". Minho bununla gülümsemiş "Harika! Parka gidelim mi?" diye sormuştu.
"Peki, gidelim" diyen alfa ile Minho onun koluna girmiş, pek uzak olmayan gençlik parkına doğru yürümeye başlamışlardı.
Sessizce yürürken Chan artık dayanamadığı için "Minho dün hakkında-" derken diğeri onun sözünü böldü "İlk önce parka gidelim"
Chan iç çekip başını sallamış, bir kaç dakikanın sonunda parka girmişlerdi. Bir iki grubun olduğu çimenlik alana otururken Chan bacaklarını kendine çekip alfaya baktı.
Minho da bağdaş kurarken, beynimde söyleyeceği şeyleri tekrar ediyordu.
"Chan" dedi ardından kahvelerini birleştirdi. "Benim için ne düşünüyorsun? Seni dün öpmem rahatsız etti mi?"
Onun endişeli yüzü ile Chan bir an şaşırdı, ardından ise yüzüne bir gülümseme kondurdu. "Bunu söylemek biraz utandırıyor ama senden zaten uzun süredir hoşlanıyordum"
Minho şaşkınlıkla ona bakarken "Nasıl?" diye sordu. Chan omuz silkip devam etti "Dikkatimi her zaman çekiyordun, bunlar zamanla sevgiye dönüştü. Senden hep hoşlanıyordum ben"
Minho hala şaşkınlıkla ellerine bakarken bu sefer Chan sordu "Peki senin duyguların?"
Hafifçe yutkundu alfa, sıktığı yumruğunu serbest bıraktı. "Ben yeni yeni bazı şeyleri kabul ediyorum, bu zamana kadar hep bir omega veya bir beta ile olmam gerekiyor diye düşünüyordum. Sonra sen çıktın, tüm düşüncelerim yok oldu. Bu zamana kadar zorla birilerini sevmeye çalışan ben bir anda hiç bir uğraş olmadan senin için kalbim hızlandı. Senin ki gibi uzun değil, belki de derin değil ama evet seni seviyorum Chan. Ben denemek istiyorum, sende istersen"
Konuşması biterken burnuna gelen vanilya kokusu ile gülümsedi. Chan ise alt dudağını ısırmış, hızlı atan kalbini durdurmaya çalışıyordu.
"Olur, olur deneyelim" dedi sonunda kocaman gülümserken. Minho da heyecanla gülümserken uzanıp alfanın boynuna sıkıca sarıldı. Chan'ın kolları da onun beline dolanırken ikiside bir süre o şekilde kaldı.
"Chan" diye seslendi Minho boğuk sesiyle. "Evet" diyen alfa ile "Gamzenden öpebilir miyim?" diye sordu.
"Ne?" diyerek gülen Chan geri çekilirken Minho da ellerini iki yanına koydu. Chan hala gülerek ona bakarken Minhoda gülümsemiş, uzanıp onun belli olan gamzelerini öpmüştü.
Chan titrek bir nefes verip gözlerini kapattı. Minho geri çekilmiş, sıkıca gözlerini kapatmış olan alfaya güldü.
"İlk defa kendimi bu kadar huzurlu hissediyorum" demesi ile Chan gözlerini açtı. Minho Chan'ın sırtını ağaca yaslamış ardından kendi bedenini de Chan'ın üzerine bırakmıştı.
"Sana daha öncede sevgilim olmuştu demiştim ama anlıyorum ki onları sadece sevmeye çalışmışım. Ailemden gelen baskıdan birilerini aramışım. Chan ben seni çok sevmek istiyorum, sen ilk defa bunları yaşatıyorsun bana ve ben seni sevmek istiyorum"
Chan kollarını ona doladı. "Hemen bana aşık olsan iyi olur alfa". Minho kıkırdamış, alttan ona bakarken "Bu çok da zor görünmüyor alfacık" demişti.
İkisi bir süre daha orada oturup, birbirlerine duygularını açmış en sonunda okulun önüne gelmişlerdi. Minho'nun arabasına binerken "Yarın hafta sonu, dışarı çıkalım mı?" diye sordu.
Chan başını sallayıp "Çok güzel olur, aklında bir yer var mı?" diye sordu. Minho gülümsemiş, anlık yanındakine bakıp göz kırpmıştı "Sen yarın güzelce hazırlan sadece alfacık, ben seni almaya geleceğim"
Chan gülüp başını salladı, evinin önüne gelirken "O zaman görüşürüz yarın" dedi heyecanlı çıkan sesiyle.
"Evet görüşürüz" diyen Minho ile ona uzanıp yanağına öpücük kondurdu. Minho gülümsemiş, Chan'ın çekilmesine izin vermeden ensesinden tutup dudağına minik bir öpücük kondurmuştu.
Anında kızaran yüzüyle kendine bakması kahkaha atmasını salglarken "Çok tatlısın Chan" dedi. Chan ise göz devirip geri çekildi, kapıyı açarken "Sadece hazırlıksız yakalandım" dedi.
Minho hala gülerken, "Tabiki öyledir güzelim, görüşürüz yarın" dedi. Arabadan inen Chan bir de güzelim lafı ile afallarken kendini toparlamış, "yürü git artık" demişti.
Minho gülmüş, son kez sevdiğine bakıp arabayı çalıştırmıştı. Chan onun gidişini izlerken elini kalbine koydu, bunca zaman hayal dediği şeylerin gerçek olabileceği onu aşırı heyecanlandırıyordu.
Minho ise arabasını kaplayan vanilya kokusu ile derin bir nefes alıp gülümsedi. O alfa onun için gerçekten çok farklı biriydi ve artık bunu düşünmek onu çok mutlu ediyordu.
---
Flört edecek bebislerim 😖😖😖
Baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Any // Minchan
Fanfiction| Omegaverse - Alfa x Alfa Katıldığı projeyi güzel bir omega ile yapacağını düşünen Minho, proje arkadaşını gördüğünde tüm hayalleri çöpe gider. "Çok fazla şey var ama hiç birini istemiyorum Çok fazla şey var ama hepsini ayağımın tersiyle fırlatıy...