Restauranttan beraber çıkmıştık. Tam cebimde akbilimi arıyorken Cenan o sırada cebinden arabasının anahtarını çıkardı.
İstanbul'u yüreyerek dolaşacak değiliz ya.
Dedi gülümseyerek.
Ha bende tam da akbilimi çıkarıyordum.
Gerek yok benim araba var
Diyip göz kırptı. Dediği gibi onun arabasına doğru ilerledik. Kendi arabaya binmeden önce sağ koltuğun kapısını açarak oraya binmem için işaret etti.
Kapıyı benim için açtı bende içeri bindim.Küçük bi araba ama yetiyor.
Küçük mü?
Renault Clio.. Nesi küçük ahahaYani evet çok da küçük sayılmaz.
Eee nereye sürelim?Bilmem çok bi yer bilmiyorum aslında.
Tamam o zaman moda sahile sürüyorum. Güzel bi yer biliyorum oralarda. Oturur iki kahve içeriz.
Olurr bana uyar.
Arabayla yolculuğumuz bir kaç dakika sürmüştü. Yolculuk esnasında yolu izlemekten çok onu izlemiştim. Ara sıra da yolu :)
Gidene kadar iki dal sigara yakmıştı. Sigara içerken gözüme çok çekici gelmişti.
Işıklarda durduğumuz da onu izlediğimi fark etmiş olmalı ki o da birkaç saniye beni izledi öylece.Ah, sormayı unuttum. İçer misin?
Ne
Yani ne içer miyim?Sigara?
Ha yok ya
Yani içiyorum da şuan içmeyeyim.Neden ki?
Kafeye oturduğumuz da içerim. Bi nedeni yok aslında. Araba da içmek huyum değildir. Ondan.
Hmm anladım. Peki sen bilirsin.
Kısa bir süre sonra sahile gelmiştik. Sahilde biraz dolaştıktan sonra az ileride pamuk şekerci gördüm.
Aaaa pamuk şekeer çok severiim
Sever misin?
Pamuk şekeri?Evett hemde çokk
Pamuk şekeri görünce göz bebeklerim büyüdü adeta. Tek odak noktam orası olmuştu. Cenan ise benim o halimi gördükten sonra sesli bir şekilde güldü.
Off ariff hiç güleceğim yoktu ahahaha
Yaa niye gülüyorsun kii!! Çocukluktan beri en sevdiğim şeydir pamuk şeker.
Çocukluktan beri mi?
İnan bana zaten şuan bir çocuktan farkın yok. Ahaha karşımda masum pamuk şeker isteyen bir çocuk duruyor gibi.Hıh
Kollarımı birbirine bağlayıp kaşlarımı çattım.
Çocukmuş.. sensin lan o!Ben pamuk şekerimi alıcam.
Ben alırım sana minik Arif'im ahaha
Arifim mi? İyelik eki almış. ARİFİM?! Allaah allaah ne kadar yakınlaştık da Arifim oldum ben. Minik neymiş ayrıca? Normalde ona da kızacaktım ama Arifim kelimesini duyunca yüzüm bi gülmüştü açıkçası :) o yüzden bu seferlik duymazdan geldim.
Gerek yok ya ben alırım.
Çok geç parayı çıkarttım bileee
Tamam ama bir sonraki sefere ben ödeceğiim.
Bir sonraki sefer mi?
Bir sonraki sefere bu sefer ben pamuk şeker isterim o zaman agahatabii istersin minik cenan(ım)
Cenanım demek geçiyordu içimden fakat söyleyememiştim. Cenan- diyebildim fakat 'ım ekini getirmedim. Peki o nasıl hiç zorlanmadan söyleyebilmişti ? *Arifim*...
Çok garip bir çocuktu.
Pamuk şekerciye doğru yöneldi. Fakat 2 pamuk şeker almıştı.Ne o? Minik Cenanın minik canı da mı pamuk şeker çekmiş?
Öyle görünce dayanamadım aldım ahaha hem ne demişler?
Biri yer biri bakar-Kıyamet ondan kopar ahaha
Şaka maka pamuk şekerimi kimseyle paylaşmam.
Kıyamet kopabilirdi.Yaa demek öylee
Öylee paşam
İkimiz sahilin önündeki bir banka oturduk. Pamuk şekerin pakedini hızlıca açmıştım. Yemeyi dört gözle bekliyordum. Tam ağazıma götürecekken Cenan önüme atladı, yanaklarımız tokuşmuştu. Pamuk şekeri görünce büyüyen gözlerim Cenan' ın yaptığı bu hareket üzerine daha da büyümüştü. Büyüdükçe büyüyordu gözlerim..
Cenan ağzı pamuk şeker dolu bir şekilde konuştu;Hani pamuk şekerini kimseyle paylaşmazdın minik Arif.
Dedi sırıtarak. Yüzlerimiz tam karşı karşıya duruyordu. Gözlerimizi birbirimize kitlenmiştik. Aramızda sadece birkaç santim vardı fakat nefesini bile hissedebiliyordum.
Ben-
Paylaşmazdım zaten amaAma?
Gözlerimizi bir saniye olsun ayırmamıştık. Çok pis gülmem gelmişti. Dudaklarımı birbirine bastırarak gülmemi engellemeye çalışmıştım. O ise önce gözlerime odaklanmıştı fakat o dudak hareketimden sonra tüm odağını dudaklarıma yöneltmişti. Zaten bayık bakan gözleri daha da kısılmıştı, sırıtmasını saklamak adına o da tüm dişlerini birbirne bastırarak yandan ufak sırıtıyordu.
Sen ye minik Cenanım
Az önce dediğim şeye ben bile şaşırmıştım. Birden ağzımdan çıkıvermişti.
Öyle ki utanmıştım da ilk gözlerini kaçıran ben olmuştum. Sahile doğru doğrulup denizi izledim. Bu sefer utançtan alt dudağımı kemiriyordum.
Cenan ise söylediğim o kelimeden sonra iyice sırıtıp sahile doğru yöneldi başını önüne eğdi ve yine sırıtıyordu. Allahıımm.
Aradan birkaç saniye geçtikten sonra fısıltıyla "cenanım" dedi. Evet benim dediğim şeyi tekrar etmişti ve elini ensesine ardından saçlarına götürdü. Saçları ve ensesini kurcalarken bir yandan da aptal aptal sırıtıyordu. Onun bu hali oldukça hoşuma gitmişti. Sessizliği ben bozmuştum.Ne var yani. İyelik ekini tek sen mi getireceksin?
Yoo sende getir Arifim
Sadece hoşuma gitti.Bu sözlerinin sonunda bir kolunu benim omuzlarımı geçecek şekilde bankın üstüne doğru uzattı. Bense yeni gelin gibi öylece oturuyordum. Benim aksime Canan da bi o kadar rahattı. Bu banka oturduğumuzdan beri kalbim götümde atıyordu âdeta!!
Pamuk şekerlerimiz neredeyse bitmek üzereydi.Eee kalkalım mı Arifciğim?
Olur kalkalım Cenancığım.
Selaamm
Yeni bölümü nasıl buldunuzz ?😭😭
Bakalim kafe de neler olacakk (bende emin değilim wğdpclcçwislcmd)
Fikirlerinizi belirtin lütfenn 🫶🏻🫶🏻💕
İyi okumalarr sizi seviyoomm💕💋🫂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şef sensin. (ArCen)🧡
Teen Fictionarif istanbul'a yeni taşınmış bir gençtir. Öyle ki bir iş bulması gereklidir, kim bilir girdiği o iş tüm hayatını değiştirecektir...