Turuncu kazak

52 6 17
                                    

Yeni iş günü için alarmımı kurmuştum.
Dişlerimi fırçalayıp, üstümü değiştirdikten sonra yatağıma geçmiştim.
Sırt üstü uzanmış, Cenan'ı düşünüyordum. Sadece şimdi değil.
Hiç çıkmıyordu ki aklımdan.
Şapşal çocuk.

"Benim orada, o sokakta serserilerin orada olduğumu nerden biliyordu acaba?"
Aklımda bir sürü soru vardı.
"Neden araba da o şarkıyı açmıştı ki?"
"Turuncuyu sevmesinin sebebi cidden ateşi ve gücü çağırıştırması mıydı?"

Bu soruları bi kenara bırakıp ona yazmayı düşündüm. Saat 01.36'ydı.
Uyumuş mudur acaba?
Yazsam mı?
Yazsam ne yazacaktım ki?

Telefonu elime alıp whatsApp' a girdim. en üstte Cenan vardı. Mesajlaşma kısmına tıkladım. Tam profiline girip bakacak iken çevrim içi olduğunu fark ettim. İyi de bu saatte kimle konuşuyordu ki? Üstelik wpdan?
Profil resminin üstüne tıklayıp resimdeki ona baktım. Çok mükemmeldi. Çok kusursuzdu.
Telefonla yan tarafıma dönerken yanlışlıkla onu aramıştım.
"Hay ananı sikeyim"

" arif? Birşey mi oldu?"

"Yok yokk ben şey y-yanlışlıkla aradı"-

"Arif ahaha. Gizli whatsApp kullanıyorum.
Yani neden aradığını ya da daha doğrusu nasıl aradığını biliyorum. Şapşal mısın ahah"

"Ne... siktir.
Ben e yani şöyle, profil resmin de ne var diye merak ettim o sıra da yanlışlıkla aramışım. Aktiftin zaten. Rahatsız etmemişimdir umarım. İyi geceler."

Aklında en ufak bi soru işareti kalsın istememiştim. Ona karşı hislerimi de anlasın istememiştim. Bu nedenle bundan sonra daha dikkatli ve mesafeli durmam gerekiyordu sanırım

"Arif dur dur yavaş. Rahatsız falan olmadım. Ne alaka. Ayrıca öyle bi whatsApp a girip çıkmak için girdim. Öyle biriyle konuşmuyordum. Hem kimle konuşacağım kii?"

İyi de bana neden açıklama yapıyordu ki? Buna ihtiyacım yoktu. Var mıydı?
Aslında bu cevabı bekliyordum. Peki ona bu cevabı vermeyi sağlayan neydi? Ben mi çok belli etmiştim? Ooff...

Arif?? Orada mısın? İyisin dimi?

Ha ben.
İyiyim iyi.
Cenan, bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Yani birileri ile konuşabilirsin. Bu beni ilgilendirmezz kiii. Ben biraz laubali oldum. Ahaha bana aldırış etmee.

Hmm tamam o zaman sarı saçlı bıcır bıcır karılarla konuşmaya devam edebilirimm

Ne
Cenan ciddi misin?

Ciddi ve sinirli bi ses tonuyla cevap vermiştim.

Hani seni ilgilendirmiyordu şapşal.

Birinci bana şapşal demeyi kes.
İkinci, zaten beni ilgilendirmez. Öyle birden şaşırdım.  O kadar.

AHAHA şaka yapmıştım zaten.

Gece sesi o kadar erkeksi geliyordu ki. Tam çıldırmalık bir ses tonu vardı.

Keşke sabaha kadar konuşsan cenanım.
Onunla konuşurken yine yüzümün güldüğünü hissettim. Derin bir iç çektim.

Hadi Arifim yarın işe geç kalacağız. Uyusak iyi olur.

"Arifim.."Nedense adımı tek onun ağzına yakıştırıyordum..

şef sensin. (ArCen)🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin