Pamuk şekerlerimiz bittikten sonra beraber banktan kalktık. Sahil boyu biraz yürüdükten sonra Cenan'ın bahsettiği kafeye nihayetinde varmıştık.
Pamuk şeker yedikten sonra kahve içmek. En sevdiğim aktivitedir.
Dedi gülerek. Kafeye girdiğimizde boş olan masaya oturduk. Cenan elini kaldırarak garsonu çağırdı.
Ne içersin?
Bi Türk kahvesi alayım ben.
Orta şekerli.Tamamdır bende aynından alayım.
"Bakar mısınız, bize iki orta şekerli Türk kahvesi lütfen"
"Geliyor efendim"Eee Arif Güloğlu. Kendinden bahsetsene biraz.
Ne diyeyiimm
Hmm
Ben Arif. Yeterli mi ahahaSalak mısın oğlum ahaha
En sevdiğin renk ne mesela?
Favori yemeğin?
FalannHmm
En sevdiğim renk turuncu.
Seni ilk gördüğüm zaman üstünde turuncu bir sweat vardı çünkü...
Favori yemeğim lahmacun.Abe leahmacunn
Bu neydi lan şimdi ahaha
Bilmem öyle söylemek istedim. Oıhaha
Ahaha pekii.
Senin favori yemeğin ne
Ve en sevdiğin renk falanFavori yemeğim kayseri yağlanmasıı.
Ve. Benimde en sevdiğim renk turuncu aslında. Ateşi hatırlatıyor bana. Ateşi severim. Garip bir şekilde bana haz veriyor. Ateş bence gücü temsil ediyor. Fikrimce. Turuncu görünce de ateş gelir aklıma.
Peki senin neden en sevdiğin renk turuncu?Öyle çok uzun geçerli bi sebebi yok aslında...
Hoşuma gidiyor.
Seni ilk gördüğümde de üstünde turuncu bir sweat vardı. Nasıl olduusa unutmamışım ahahaCidden.. nasıl aklında kaldı kii.
Bilmem ki :)
" efendim kahveleriniz."
Garson siparişimizi getirmişti. Cenan teşekkür anlamında kafasını öne ve arkaya doğru hafifçe salladı.
Birkaç dakika sadece masadaki şeylerle kendimizi oyalamıştık.
Sessizliği bozup sohbete girmek istiyordum. Aslında bunu kolayca yapabilirdim. Aklıma direk o soru gelmişti. Onu ilk gördüğüm restorantda yanındaki o kız kimdi ve neden o kadar sinirliydi?
Biraz daha düşündükten sonra bu soruyu sormaya karar verdim. Kafamı kaldırıp doğrudan ona baktım. Kafamı kaldırdığımı anlamış olmalı ki o da kafasını kaldırdı. O kadar çok birbirimize bakmıştık ki artık yüzünde ki herşeyi ezberlemiş gibiydim. Sessizliği bozan taraf yine ben olmuştum.Eee böyle susacak mıyız
Yanii hayır ama aklıma birşey gelmiyor.
Benim geliyor ama sorsam mı diye bi düşünüyorum açıkçasıı
Hmm neymiş bakalım sorun?
Hani, birbirimizi ilk gördüğümüz ve karşılaştığımız restaurant varya
Evet var ahaha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şef sensin. (ArCen)🧡
Teen Fictionarif istanbul'a yeni taşınmış bir gençtir. Öyle ki bir iş bulması gereklidir, kim bilir girdiği o iş tüm hayatını değiştirecektir...