Cenan adıgüzel
Yarın iş çıkışı bize gelsene.Eve mi?
Eveee???
Yazıyor...
Yarın mıı
Size mii
Hmm boşsam gelirim tabii.
Emre de olacak değil mi?Cenan Adıgüzel
Ha yok onun bir işi varmış da.İkimiz mi olacağız yani?..
Gerildim...|Cenan Adıgüzel
Ahaha evet.
Film falan izleriz.
Takılırızz.🙃🙃Ha anladımm. Olur o zaman işim galiba yok yarına iş çıkışı sendeyim o zamann.
Cenan Adıgüzel
Yazıyor..
Evet.. ikimiz Arif.|
Heyecanladım aaaa....... |
Yazıyor...Ne yazıp yazıp siliyorsun acaba...|
Cenan Adıgüzel
İşin olmamasına sevindim.
Yarın bendesin o zaman😇Hıhımm.
Görüldü.
Neyse geç olduu.
Uyuyalım bence
Yani uyuyalım derken
uyu
Yani bende uyuyayımCenan Adıgüzel
Ahaha :)
Evet geç oldu baya
İyi geceler :)❤️KALP Mİ |
KALP ATTI|
KIRMIZI KALP |
ALLAAAH |
AAAAA |
İyi geceler Cenan :)🧡Cenan Adıgüzel
Yazıyor*
Görüldü *Mesajınızı beğendi.*
...
Sabah yeni iş günü için hazırlanmaya başlamıştım.
Yine aynı günlük rutinimi uyguluyordum.
Uyanır uyanmaz duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra, Belime bağladığım havluyla mutfağa girdim. Bir yandan kahvemi hazırlarken bir yandan da telefonla ilgileniyordum. Twitter da gezinirken saçlarımdan akan sular telefonumun ekranına düşüyordu.
Kahvem hazır olunca makinada öylece bırakıp hazırlanmaya koyuldum.
İstanbul'a geldiğimden beri işe giderken daha enerjiktim, aynı zamanda normalden biraz daha fazla üstümle başımla ilgileniyordum... :)
Yatak odama geçtiğimde dağınık dolabımla karşı karşıyaydım.
Öncelikle siyah atlet ve siyah boxterımı giymekle başladım.
Kıyafet olarak ise
Beyaz düz tişörtün üstüne turuncu bi sweatshirt, altına mavi jean giydim. Turuncu renkli sweatim Cenan'ı ilk gördüğümde üstünde olan sweate çok benziyordu...
Saçlarım ise hâlâ ıslak iken kurutma makinesi ile şekil verdim. Dağınık bi hava kattıktan sonra favori takılarımı takıştırdım kendime.
Favori küpem,
Zincir kolyem ve birkaç yüzük.Vakit kaybetmeden mutfağa geçip kahvemi yudumladım.
Yine, hâlâ aklımda Cenan vardı.
Şekersiz kahveyle beraber bir dal sigara içtim.
Evet, normalde pek sigara içen bir insan değildim. Cenan kadar içmem fakat kafam karışık olduğunda ve de kötü hissettiğimde sigaraya sararım işte...Kahvem de bittiğinde siyah şişme montumu giyip evden çıkmıştım.
Kulaklığımı da takıp yola devam ettim.
*müzik: BODRUM*Restaurantta mutfağa doğru ilerleyip, içeri girdiğimde Cenan ve Emre'nin çoktan geldiğini gördüm.
Emre:
Ooo günaydın paşam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şef sensin. (ArCen)🧡
Teen Fictionarif istanbul'a yeni taşınmış bir gençtir. Öyle ki bir iş bulması gereklidir, kim bilir girdiği o iş tüm hayatını değiştirecektir...