Sahilde biraz daha sohbet ederek yürüdükten sonra Cenan'ın arabasına bindik.
Cenan arabayı sürerken yine birkaç dal sigara yaktı.
Sana bu kadar sigara yaktıran neydi Cenan?
Arabanın hızını yavaşlatıp telefonu Bluetooth ile arabaya bağlattı. Şarkı açmak için.
Arabada çalan şarkı sakilerden - hayatım kaymış' dı.
Şarkı çalmaya devam ettikçe sigarayı daha sert çekiyordu içine."Hayatım kaymış, hangi yönde olduğu bilinmez
Gel bi' gör beni, belki sensindir bunun sebebi
Dur, bi' "Yok" deme, düşünmeden hareket etme
Mesailer harcamış bir sevgilin vardı."Şarkı çalarken huzur veren sesiyle, şarkıya eşlik ediyordu. Bazen kendini şarkıya kaptırıp bir iki saniye kadar gözlerini kapatıp söylüyordu. Bense yine yola odaklanmak yerine onu izliyordum.
Ardından bende ona eşlik ettim."İnsanlar aşka küsmüş, sen onlar gibi olma
Kimseler sevmiyor, sakın onlara uyma
Eller anlamaz seni o bebeksi yanınla
Sana ben gerek zaten..."Şarkı bittiğinde son sözleri tekrar etti kendi kendine.
"Sana ben gerek zaten.."
Son sözleri söylerken gözlerini yoldan alıp bir iki saniyeliğine bana bakmıştı. Evet o, o sözleri söylerken yüzüm yanaklarım kızarmıştı. O bunu fark etmiş olmalı ki yandan sırıttı. Yine o piç gülüşünü atmıştı. Karnımda ki kelebekler ise sanki uzun zamandır böyle bir anı bekliyormuşcasına delicesine kanat çırpıyordu.
O şarkıdan sonra arabada derin bi sessizlik oldu. Ardından sessizliği Cenan bozdu bu sefer.
Senin ev nerdeydi bu arada bırakayım seni.
Buraya biraz ters kalıyor ya sen beni az ilerde bırak ben yürürüm eve doğru.
Yok yok olur mu öyle sen tarif et evin yolunu ben götürürüm.
Yok yok gerçekten hiç gerek yok. Baya yorulduk zaten. Ben biraz yürürüm. Hem gece yürümeyi de seviyorum.
Yaa hayırr olur mu öyl-
Cenan tamamm itiraz istemiyorum.
Lütfen.İyi peki Arif bey.
Keyfiniz bilir. Bu saatte buralar pek güvenilir olmuyor ondan dedim.Yaa beni düşünmen çok tatlıı. Ama koca adamım ben hallederim.
Gerçekten.Sus bakayım. Koca bebe.
Sensin ooo
Arabada gülüştükten sonra dediğim gibi Cenan beni biraz ötede indirdi.
Ben indikten sonra o da arabadan indi.
Elini kot pantolonunun ceplerine yarım sokup kaşlarını kaldırdı, hafif tebessüm etti.Sen niye çıktın ki arabadan?
E bi hoşçakal görüşürüz yok mu Arifim
Ay doğru. Ahaha
Hava soğuktu fakat Cenan'ın sarılmasından sonra sanki tüm bedenim ısınmış gibi hissetmiştim. İlk günlerden epey kaynaşmış gibiydik. Biraz da hoşlanıyor gibiydim ondan. Bu nedenle onunla olan bu samimiyet oldukça hoşuma gidiyordu.
Son kez vedalaştıktan sonra o arabasına bindi. Bense tam tersi yönden evin yolunu tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şef sensin. (ArCen)🧡
Teen Fictionarif istanbul'a yeni taşınmış bir gençtir. Öyle ki bir iş bulması gereklidir, kim bilir girdiği o iş tüm hayatını değiştirecektir...