37 (final)

2K 233 162
                                    

evett, doğru görüyorsunuz final
artık 3 yılın sonunda zamanı gelmişti

merak etmeyin yaz yaz bitmeyen 3,5k'lık, içinde her şey olan upuzun bir final bölümü oldu, bol yorumlu iyi okumalar dilerim 🫶

ve muhtemelen son bölümü unuttunuz ben hatırlatayım, en son seviştiler 🥰

~

Taehyung bana o kadar şeyden sonra annesinin olmadığını keyifle söylediğinde onu boğmak istemiştim. Tüm inlemelerimi tutmama, acıma acı katmama sebep olmuştu ve elbette onu boğmak isteyecektim.

Yapmıştım da.

Dediğinden çok geçmeden intikamımı almak istemiş ve onu kalça aramda boğulmaya mahkum etmiştim. İntikam planım çok da iyi gitmemişti çünkü o bu durumdan gayet memnun kalmıştı. Yine de tıpkı benim gibi o da inleyememiş, ben onun yüzünde otururken zorlanarak nefes almıştı. Bu yeterliydi.

Pekala Taehyung ile ilk sevişmemizin üzerinden bir ay geçmişti ve sevgili öğretmenim(!) ile bu bir ayda çok daha sıkı çalışmıştık, gerçekten çok sıkı çalışmıştık. Bir ay içinde o dominant öğretmen tarafını daha çok görmüştüm ve ne diyebilirdim ki? Hoşuma gidiyordu.

Yine de ilk ve son sevişmemiz olmuştu çünkü sınavıma çok yaklaştığımız için daha az görüşüyorduk, diğer derslerime de odaklanmamı istiyordu ve kendi ders saatini 2'ye çıkarmıştı. Bu da birlikte geçirdiğimiz zamanı azaltmıştı. Normalde bir saat kendimize ayırırken şimdi o bir saatte soru çözüyordum. Bırakın sevişmeyi, adam akıllı sohbet bile edemiyorduk. Ediyorduk da bu sohbetler çok uzamıyordu. Beni eve erken gönderiyordu dinlenmem için, telefona bakmamı pek istemiyordu.

Haklıydı ve iyi bir öğretmendi. Yine de sevgilim olma konusunda bu bir ayda biraz geri kalmıştı ancak bunu telafi edeceğini söylüyordu her zaman. Beni getirdiği yer belliydi. Onunla derslere ilk başladığımızda netlerim yerlerdeyken şimdi tama yakın net çıkarıyordum matematikte. Onu sevmem için başka bir sebep de buydu, harika bir öğretmendi.

Aylarca Taehyung ile hazırlandığımız o sınavdan sonunda kurtulmuştum. Sınava gireli birkaç gün olmuştu ve gerçekten rahatlamıştım. Nasıl geçtiği umrumda değildi, tek bildiğim kurtulduğumdu. Matematik iyi geçse de bazı derslerde sıkıntılarım vardı ancak bunun bir engel olacağını düşünmüyordum. Sınavım Taehyung sayesinde harika geçmişti.

Sınav sonrasında elbette aileme ben oğlunuzu kaçırıyorum diyemeyeceği için görüşememiştik. Çünkü bu sınav stresinden kurtulmuştum ve yeterince ilgilenmediğim ailemle ilgilenmem gerekiyordu. Taehyung da bunun farkındaydı. Bu yüzden mezuniyet gününü beklemiştik.

Sınavdan çıktığımda bizimkilerle alışverişte gittik, kafa dağıtmamı sağlayan aktivitelerde bulunduk. Bu yüzden günlerim çok iyi geçiyordu, yine de Taehyung'u özlüyordum ve arada mesajlaşmalarımız dışında görüşemiyorduk.

İkimizin de birkaç gündür beklediği mezuniyet günü geldiğinde oldukça heyecanlıydım. Bu heyecanın sebebi mezun olmam mıydı? Eh, biraz. Fakat asıl sebebi sevgilimi görebilecek olmam, çıkışta da birlikte kutlayacak olmamızdı. Ailem bunu ya da Taehyung ile ilişkimi öğrenirlerse nasıl tepki verirler bilmiyordum. Bu yüzden arkadaşlarımla kutlayacağımı söyleyecektim. Aslında gerçekten sınıf ile bir bara gidilecekti ancak ben Taehyung ile olmayı tercih ediyordum.

forgotten micHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin