3

22.6K 2.1K 1.1K
                                    

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-

"Merhaba gençler." Kalktığım gibi derse girmiştim ve duyduğum derin ses beni uykumdan uyandırmaya yetmişti.

İlk ders onundu ve ben ilk derslerde hep uyuklar, yatakta girerdim. Şimdi de öyleydi, yatakta yatıyordum.

Bay Kim, ekranının başında oturup derse giren öğrencilere birbir bakarken göz ucuyla onu inceledim. Siyah saçları benim saçlarımın aksine düzenliydi, o erken kalkmış olmalıydı. Esmer teni ekran başından bile parlıyordu.

"Kameralarınızı açın."

İç çektim, şuan açamazdım. Fazla çirkin görüneceğime emindim ve yeni uyandığım için yüzümün her yeri şiş, kızarık görünecekti. Bir şey demek yerine yatakta doğruldum ve sessiz kaldım. "Kameralarınızı açın dedim."

Bilgisayarı kucağıma aldım ve mikrofonu açtım. "Bay Kim, şuan açamam. Yeni uyandım ve-"

"Bu beni ilgilendirmiyor. Nasıl ben erkenden kalkıp derse giriyorsam, siz de öyle yapacaksınız. Kimse sizin tipiniz için kamerayı açmanızı istemiyor. Dersi dinlediğinizi görmem gerekiyor."

Fazla sert ve disiplinliydi.

Çok.

Bu onu çok seksi yapıp bir yerlerimin hareketlenmesine sebep oluyordu. Deli ediyordu beni. "2 dakika verin bana lütfen."

Hiçbir şey demedi ve ekranı paylaştı. Yataktan kalkıp bilgisayarı bir kenara bıraktım ve banyoya yöneldim. Elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktığımda tahmin ettiğim gibiydim.

Çirkin.

Saçlarım birbirine girmişti, dudaklarım şiş, yanaklarım kıpkırmızı, göz altlarım mosmordu. Sivilcelerin olduğu yerler de daha da kızarmıştı. Hiçbirini düzeltecek vaktim yoktu. Bay Kim dersten atıp ailemi her an arayabilirdi.

Odama geri koştum ve bilgisayarımı çalışma masama koydum. Saç tutanlarımı 10 saniyede yapabildiğim kadar hızla ayırıp, iç çektim ve kameramı açtım.

Bay Kim'i etkilemek istiyordum ama bu şekilde yapabileceğimi düşünmüyordum.

Yönelimini bile bilmezken bu saçmaydı. Ayrıca, adam belki evliydi?

Sonuçta benden yaşça büyüktü, cidden büyüktü. Aramızda neredeyse 6 yaş vardı. Yine de onu sevmem için bir engel olduğunu düşünmüyordum. 19 yaşında bir gençtim, ailem beni 1 sene genç yazdırmışlardı.

2 hafta sonra doğum günüm vardı ve 20'me girecektim.

Bay Kim ders anlatmaya çoktan başlamıştı. Dersi anlatırkan arada bize baktığını biliyordum. Dersi dinlemek yerine kameradan kendime bakıyordum.

Jimin'e baktım. Kameraya değil başka bir tarafa bakıyordu ki telefonla oynadığı arada bir sırıtmasından da çok belliydi. Yine hangi kızlarla konuşuyordu acaba?

ve pat.

Ben bile Jimin'in ne yaptığını anlarken Bay Kim'in anlaması olanaksızdı.

Jimin'i dersten atmıştı.

Ailesini arayacak, derste telefonla ilgilendiğini söyleyecek ve Jimin'in ailesi elinden telefonu alacaklardı. Fazla ilgili ve katı kurallara sahipti okul, nefret etmem için bir sebep daha.

"Jeon."

Bay Kim'in ismimi -daha doğrusu soyismimi- seslenmesiyle tüm düşüncelerimden ayrıldım ve mikrofonumu heyecanla açtım. "Efendim Bay Kim?"

"Bu soruyu bize yapar mısın?"

Ekrandaki soruyla bakıştım bir süre. Bilmiyordum, dinlememiştim. Sessiz kalmak en mantıklısı olacaktı.

"Bir zahmet yap, 2 dakika önce neredeyse aynısını çözdü Bay Kim." Sınıfta ismini bile bilmediğim bir kız konuşmuştu, hem de en sinir bozucu şekilde.

-

-Düzenleme
@desiretk

forgotten micHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin