Yeni bölüüüüüüüüüm!
Ara bitmiştir!
Yeni bölümümüz gecenin köründe yazan yazarınız sayesinde sizlerle
Alırım bi ⭐
(Cenan & Ozan)
İyi okumalar canlar...
☀️
Güneş ten
Sınıfa girdiğimde cenan ve ozan taş kağıt makas oynarken eslem ve Tuğrul şarkı sözü yazıyordu, bu hallerine gülüp yanlarına gittiğimde ozan a bir bakış attım.
Onlar bizim en yakınlarımızdı ve tabiki ilişkimizi anlatacaktık, ozan ve asrın ile de konuşmuştuk zaten.
" Çocuklar, konuşmamız gerekenler var."
Hepsi bana dönerken lafa girdim.
" Hani şu mahalle reisi var ya Asrın, heh işte biz onunla sevgiliyiz."
"&Ne?!"
Gözler bize dönerken onları uyarıp sesimizi alçalttık, ozan konuştu.
" Olay şu ki üçümüz de birbirimizle sevgiliyiz."
"&NE!?"
" Neye şaşırıyonuz bu kadar amına koyim, sessiz biraz!"
Ön sıralardan gelen sesle umursamadan konuşmaya devam ettik, eslem elini kalbine dayarken konuştu.
" Başka haber varsa şimdi söyleyin yoksa kalpten gidicem.."
Yanımda oturan kıza sarılıp başımı omzuna yasladım.
" Bizden iğrenmediniz dimi? İğrendiyseniz de söylemeyin, dayanamam ben buna..."
Kafama yediğim tokatla inleyip esleme baktım.
" Salak salak konuşma beğh!"
Dudağımı büzüp kaşlarımı çattığımda cenan hızla beni göğsüne çekip sarılmıştı.
" Yazık oldu, iki kişi fena sikerler bunu.."
Ben kıpkırmızı olurken diğerleri de Cenan a sövüyordu, ozan karmaşalıkta elimden tutup sınıftan çıkarmıştı. Koridorda ilerlerken herkes birbirine kenetlenmiş olan ellerimize bakıyordu.
Sonunda okulun çatısına geldiğimizde yalnız kalabilmiştik.
Ozan,
" Dengesiz herif ya..!"Yüzüm hala utançtan yanarken konuştum.
" Sorun değil, tabiatı öyle bizimkinin."
" O değil de başka bir şey diyecektim ben sana."
Kaşlarım çatılırken söyleyeceği şeyi bekledim.
" Babama haber verdim, bu hafta boyunca dağ evi bizde, okulu da asıyoruz. Biraz birbirmizi tanıyalım bence."
" E devamsızlık-"
" Babam halleti sevgilim, sen ister misin onu söyle."
" İsterdim ama annem hayatta izin vermez."
Gülüp beni göğsüne çekmişti, biz sarılırken bir fotoğraf sesi duyuldu. Sesin geldiği yere bakınca ise okulum dedikodu sayfasının sahibi olan kızı görmüştük.
" Siktir.."
Kızın mırıldandığı küfürle kaçması bir olmuştu, ben ise gülerek Ozan a sarılmaya devam ettim. Ne yani insanlar zaten uzun zamandır bu haberi bekliyordu, çokta şaşırılacak bir durum değildi bence.
...
Okuldan çıkana kadar bizimkilerin saçma sapan şakalarına maruz kalmıştık, özellikle Cenan benimle çok uğraşmıştı. Çıktığımızda ise bizim eve gelmiştik, ne olduğunu anlayamadığım bir şekilde Ozan izini annemden çok kolay almıştı.
Kahvehaneye girdiğimizde ise asrın yanımıza gelnişti, herkesin gözleri de bize dikilmişti.
" Hoşgeldiniz güzelim, bir şey içer misiniz?"
Ben çekinerek etrafa baktıktan sonra ozana sırnaştığımda asrın kaşlarını çatıp etrafa göz gezdirmişti.
" Dönün lan önünüze!"
Herkes önüne döndüğünde ben bir şey diyemezken ozan konuştu.
" Dışarı gelsene asrın, orada konuşalım."
Onayladıktan sonra beraber arka sokağa geçmiştik, durumdan bahsettiğimizde ise kabul etmişti.
" Bence de tanışmamız için en iyisi bu olur."
Karar kesinleştirildiğinde eşyalarımızı hazırlayıp buluşmuştuk ama şimdi de araba kavgası çıkmıştı.
Asrın,
" Spor arabayla üç kişi mi gidicez yani?!"Ozan,
" Ben kendimden başkasının şoförlüğüne güvenmem arkadaş!"Asrın,
" İyi o zaman Güneş seçsin!"Gözler bana dönerken sırıtarak konuştum.
" Asrının arabasıyla gidelim ama ozan kullansın. İşte bu kadar basit, sizi keçiler.."
Arabaya giderken söylenmiştim benim dediğim gibi olduğunda ikisi önde otururken ben de arkada yatmıştım. Vardığımızda eve yerleşmemiz biraz sürmüştü.
Asrın,
" Kim nerede yatacak şimdi?"Ozan,
" Bir tane iki kişilik, bir tane de tek kişilik yatak var. Yani güneş ikimizden biriyle yatacak."" Yeter ya, niye hep seçime zorlanıyorum ben?!"
İsyan ettiğimde gülen ikili beni gerçekten sinirlenmişti.
" Alın sinirlendim işte! Siz iki keçi, beni iyi dinleyin! Bu gece ve sonraki gecelerde de o yatakta üçümüz yatıyoruz, yoksa sizi terkederim!"
Gerçekten yüksek sesimle ikisi de olayın ciddiyetini anlamıştı ve konuşmak yerine başlarıyla onayladılar. Yatak odasına girdiğimizde ben ortada olacak şekilde yatmıştık, ben başımı Asrın ın göğsüne koyarken ozan da arkamdan benimle bütünleşircesine sarılmıştı. Gerçekten bu iki koca bebekle işim zordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş'li (BxBxB)
Teen Fiction☀️ Mahalle ve bxbxb kurgusudur. Güneş ve diğerlerinin aşkını okumaya hazır mısınız? Homofobikler naş naş canım!