Yeni bölüüüüüm!
Bidaha da smut yazmam bu son haberiniz olsun djdnjdmd
U Y A R I!!
‼️Bu bölüm rahatsız edici nitelikte ve tamamen cinsel içeriklidir
Rahatsız olacaklar atlayabilir hikayeye herhangi bir etkisi bulunmamaktadır ‼️
(Asrın & Ozan)
(Ozan & Güneş)
İyi okumalar canlar...
☀️
Güneş ten
Söylediklerimden sonra kal gelen ikiliden ilk asrın ayılmış ve beni hızlı bir hamleyle yatağa yatırmıştı, üstümde yerini alırken ise ozan yanımıza gelmişti.
Asrın,
" Asla unutamayacağın bir ilk yaşatıcaz sana, merak etme güneşim."Ben tam konuşacakken dudaklarıma kapanmasıyla eş zamanlı ozan da boynuma yönelmişti.
Dudaklarımı acıtan Asrın ı ensesinden yakalayıp daha da kendime çektim ve dudaklarımı araladım, hiç beklemeden dilini ağzımın içine gönderdiğinde, ozan ın emdiği yeri ısırmasıyla inlemiştim.
Asrın zor bela dudaklarımı serbest bıraktığında ağzıma kan tadı gelmişti, bu kadar hırçın olabileceğini asla düşünmezdim.
Kendi tişörtünü çıkardığında ise o hariç her yere bakıyordum ki beni boğazımdan tutarak ona bakmamı sağladı.
" Beni herkesten iyi tanımanızı istiyorum, her anlamda. Bidaha bakmamazlık etme."
Sert ses tonu beni daha da alevlendirirken ozan da üstünü çıkarmıştı ama o altını da çıkarmıştı, hatta en son çamaşırını da çıkarmasıyla bakışlarım tavana dönecekti ki Asrın çenemi yakalayıp başımı ozana çevirdi.
İkisi de ayrı ayrı birer şaheserdi, böyle düşünmemek için ya kör ya da aptal olmak gerekirdi.
Ozan üstüme çıktığında tişörtümü çıkarmama yardım etmişti, dudaklarıma minik birkaç öpücük kondurduktan sonra yavaş yavaş aşağıya inerek göğüs ucuma gelmişti.
Ben yaptığım şeyden dolayı kafayı yemek üzereyken o göğüs ucumu emmeye başlanııştı, Asrın da o sırada onun arkasında duruyor ve ozan ın kalça arasına bakarak kendini sınıyordu.
" Asrın."
Adını inlememle yutkunup bana baktığında elimi uzatarak onu yanıma çağırmıştım, geldiğinde diğer göğsüme de onun kapanmasıyla ellerim saçlarının arasına dalmıştı.
Ozan sertçe ısırdığında inleyerek kafasını göğsüme ittirmiştim, asrın ise geri çekilip bir küfür mırıldanmıştı.
" Ozan yeter bu kadar."
Ozan sesli bir şekilde dudaklarını göğsümden ayırdığında derin bir nefes almıştım. O ise burnumun ucundan öpüp konuştu.
" İstediğine emin misin bebeğim, hala vazgeçebilirsin."
" Eminim ozan, ikinizi de istiyorum."
" O zaman arkanı dön bebeğim."
Dediğini ikiletmeden yüzüstü yattığımda alltımdaki pantolonun sıyrıldığını hissetmiştim. Nefeslerim sıklaşırken yandan da olsa onları izliyordum.
Ozan ın arkasındaki Asrın kendisini çekiyor, ozan da ona öldürücü bakışlar atıyordu.
" Abartmamaya çalış ayı bey."
" Ağlayacaksan hiç oynamayalım bebe."
Ozan sinirlenip Asrın ın aletini sıktığında asrın da acıyla inlemişti.
" Ben seni bir oynatırdım da dua et güneş var."
Asrın acıyla gülmüştü.
" Bayılıyorum bu hallerine ama o bana lazım, bırakırsan sevinirim."
Ozan tekrar bana döndüğünde dizlerimi karnıma çekmemi söylemişti, yüzüm ise hala yatağa değiyordu.
Asrınla ikisinin nefesini kalçamda hissettiğimde yutkunmuştum, asrın ın elleri kalçamı ayırırken ozan da dilini sürtmüştü.
Nefesle inlediğimde ozan dilini içime ittirip hareket ettirmeye başlamıştı, gözlerim kapanırken ıslak ve yumuşak dilinin darbelerini hissediyordum.
Bir anda dilini çekmesiyle asrın bir parmağını deliğime sürtmeye başlamıştı, etrafında gezdiriyordu ama içime ittirmiyordu.
Benim istemem için uğraştığının farkındaydım, her ne kadar beklersem bekleyeyim devam etmişti. En sonunda dayanamayıp sızlanarak konuştum.
" Lütfen Asrın."
İçime parmağını ittirmesiyle tuhaf hissetmmiştim, canım yanmıyordu ama onun varlığı içimde bir şeyleri tetikliyordu.
Ardından ozan da bir parmağını asrınınkinin yanına eklediğinde acıyla kasılmıştım, git gel ve makas hareketleri yapmaya başladıklarında hafifçe inliyordum.
Yeterince genişlediğime ikna olmuş olacaklar ki asrın ozan ın arkasına geçmişti, ozan da aletini kalçalarımın arasına sürtüyordu.
" Hazır mısınız bebeklerim?"
Asrın ın sorusuyla ikimiz de onaylar mırıltılar çıkarmıştık. Ozan inlediğinde oraya baktım, asrın yavaşça içine giriyordu.
Asrın tamamen içine girdiğinde gözleri dolu dolu olmuştu, bana yaklaştıklarında nefesimi tutmuştum.
" Kasma kendini bebeğim, tamam mı?"
Onayladığımda başını deliğime sürtmeye başladı, baskı yapıyor ama içime girmiyordu. Bir yerden sonra çıldırtıcı seviyeye ulaşmıştı.
" Ozan."
Adını inlememle başını içime ittirmişti, avcıyla kasıldığımda durmuştu. Asrın kadar olmasa da ozanınki de büyüktü ve canım acıyordu.
Beklemeden yarısına kadar içime ittirdiğinde çığlık atmıştım ve durmadan inliyordum.
Benim alışmamı beklerken asrın ozanın içinde git gellere başlamıştı bile ozan deli gibi inlerken benim kalçalarımı sıkıyordu, canının acıdığı ve zor durduğu belliydi.
" Alıştım."
Ozan a zar zor söylediğimle git gellere başlamıştı, bir yandan benim içime girerken diğer yandan da asrın ı içine alıyordu.
Asrın bir yerden sonra ozanı durdurup kendisi git gellere başlamıştı, ozan sarsıldıkça benim de içimde hareket ediyordu.
Yatak sarsılırken üçümüz de sona yaklaşmıştık, ozan içime boşaldıktan sonra aradan çekilip duşa girmişti. Asrın ise beni kucağına alıp içimde git gel yapmaya başladı.
Ona destek olmak için kalçalarımı hareket ettirmeye başlamıştım, bir süre sonra üstünde zıplar hale geldiğimde bir elini aletime atıp çekmeye başlamıştı, aynı anda gelmiştik.
Gözlerim yorgunluktan kapanırken hatırladığım son şey vücuduma değen ılık suydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş'li (BxBxB)
Teen Fiction☀️ Mahalle ve bxbxb kurgusudur. Güneş ve diğerlerinin aşkını okumaya hazır mısınız? Homofobikler naş naş canım!