27

417 45 17
                                    

Yeni bölüüüüüüüüüm!

İyi okumalar canlar...

☀️

Güneş ten

Otobüs yolculuğu sorunsuz giderken bir anda durmasıyla şoför aşağı inmişti, herkes isyan ederken şoför geri döndüğünde bakınmaya başladı.

" Güneş Atalay hanginiz?"

Şaşırarak ayağa kalkmıştım.

" Benim?"

" Eşyalarınızı indirdim, yolculuğunuz buraya kadardı. İyi günler dilerim."

Gözlerim sonuna kadar açılırken bağırdım.

" Ne saçmalıyorsunuz beyefendi?!"

" Aşağı indiğinizde göreceksiniz."

Yaka paça atıldığımda otobüsün önünde duran spor araba dikkatimi çekmişti, anlaşılan otobüsün önünü kesmişti...

Otobüs gittiğinde gördüğüm iki kişiyle mutluluktan gözlerim dolmuştu, koşup onların üstüne atladığımda ikisi de belime sarılıp kahkaha atmıştı.

" Çok özledim sizi!"

Sesim titrediğinde gözümden bir damla yaş akarken asrın saçlarımı seviyor, ozan ise boynuma minik öpücükler konduruyordu.

Asrın,
" Biz de seni çok özledik bebeğim. Aklının bile alamayacağı kadar hem de."

Ayrıldığımızda ozan ın dudaklarına yapıştım, uzun bir öpücükten sonra Asrın a da aynı şeyi yapmıştım.

Ozan,
" Güzelim, sınırlarımızı zorlamasana durduk yere."

Dediğini umursamadan Asrın a döndüm.

" Ne yapıyoruz şimdi? Babam benim kaçtığımı duyarsa çıldırır."

" Sen kaçmadın, biz seni kaçırdık."

" Ama yalan ki, basbayağı ben kaçıyorum size."

Ozan gevşek bir sırıtmayla araya girdi.

" Sen bize kaçtın şimdi dimi?"

Asrın,
" Bi dur ozan! Senin de soruna gelecek olursak biz seni kaçırıyoruz, hem de şu şekil."

Arkasından çıkardığı bir pamuğu ağzıma ve burnuma yaslamasıyla gözlerim açılmıştı. Başım dönüp vücudumun gevşemesiyle de gözlerim kararmıştı.

...

Ozan dan

Birkaç gün önce

Güneş i evine bıraktıktan sonra içeri girmiştim ki Asrın ı karşımda görmemle irkilmiştim.

" Ne işin var burada?"

" Senin için geldim bebeğim, öyle benimle oynayıp kaçabileceğini mi sandın?"

Aklıma gelen görüntüyle yutkunurken o çoktan benim dudaklarıma yapışmıştı bile.

Beni kucağına aldığında bacaklarımı beline, kollarımı boynuna sararken dudaklarından ayrılıp boynuna yönelmiştim. Sabahtan beri aklım ondaydı zaten, benim için hiçbir sorun yoktu.

Beni odaya çıkarıp yatağa yatırdığında konuştum.

" Annemler görürse?"

" İkisinin de şehir dışında olduğunu biliyorum bebeğim."

Güldüğümde bakışları gülüşüme kaymıştı.

" Öldürüyorsun beni ozan, böyle güldüğün sürece kölen bile olabilirim."

Gülüp çenesinden öptükten sonra kulağına fısıldamıştım.

" Kölem olmanı değil, yuvam olmanı istiyorum Asrın."

Alnımdan öptükten sonra gözlerime bakıp konuştu.

" Bu gece zevk için olmayacak ozan, aşk için, sevgi için olacak. Bunu unutma."

Ben cevap veremediğimde dudaklarıma kapanmıştı.

...

Güneş ten

Şimdi

Gözlerimi açtığımda sarmaş dolaş yatıyorduk, Asrın belime sarılmıştı, ozan ise bize arkasını dönmüş yüzüstü yatıyordu.

Asrın,
" Günaydın güneşim."

Gülerek gerindikten sonra konuştum.

" Günaydın sevgilim."

Ozan hala mışıl mışıl uyuyordu, biz de onu uyandırmamaya karar vererek otel odasının mutfak kısmına geçtik.

Benim itirazlarıma rağmen tek başına kahvaltı hazırlamaya başladı, beni ise koltukaltlarımdan tutup tezgaha oturttuktan sonra elime de bi yarım salatalık tutuşturmuştu, diğer yarısını da doğruyordu.

Sessiz bir şekilde onu izlerken bir anda bana bakmasıyla nedense utanmıştım. Bu halime kahkaha atıp yanıma geldi ve bacaklarımın arasına girdi.

Bana sıcak basarken o da elimdeki salatalığı alıp rastgele bir yere bırakmıştı. Tek eliyle bacağımı okşamaya başladığında yutkunmuştum. O da hiç iyi gözükmüyordu.

Biz öylece bakışırken odadan ozan çıkmıştı.

" Günayd- ooo sikiş sokuş var, bayılırım."

Benim nefeslerim hızlanırken onların bakışları beni korkutuyordu, bana yiyecek gibi bakan sevgililerimi umursamadan kaçmak amaçlı odaya gideceğim esnada Asrın beni kolumdan yakalamış ve arkamdan belime sarılmıştı.

Kulağıma fısıldadığında ise içimin ürperdiğini hissettim.

" Seni sevmemizi ister misin bebeğim hm? Canını yürüyemeyeceğin kadar yakmamızı ister misin bebeğim?"

Mayıştırıcı sesiyle hipnotize olmuş gibi konuştum.

" İsterim..."

Güneş'li (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin