19

962 87 25
                                    

Yeni bölüüüüüüüüm!

Nükleer tıp randevum var lenfödem filmi çekecekler göt korkusu sardı

Hızlıdan dün gece yazdığım bölümü atıyorum

Bye

(Asrın Yalın)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Asrın Yalın)

İyi okumalar canlar...

☀️

Güneş ten

Asrın ın evine vardığımda kapıyı açan Ozan ın boynuna atlayıp dudaklarından öpmüştüm, yavuz meselesi yüzünden kızgın olmasını kabul edemezdim.

Korkuyla gözleri açılan sevgilime anlam veremeyerek kaşlarımı çattım.

" Abin içerde Güneş sakın bana yaklaşma çok tuhaf şeyler yaşanıyor."

" Ne?!"

Gece,
" Geldin mi lan it?!"

Buradaki it ben oluyordum anlaşılan. Gözlerimi devirip içeri girdiğimde karşılıklı oturan abim ve asrın ı görmüştüm.

Korkak adımlarla asrın ın yanına oturduğumda abim kıpırdanmıştı.

" Kay kenara biraz."

Anında kenara kayarken konuşmasını bekledim.

" Abi noluyo?"

Derin bir nefes verip konuştu.

" Arkadaşım seni buraya girerken görmüş geçen gün, sevgilini buldum yani. "

Ozan a kaçamak bir bakış attığımda abim de şüpheyle konuştu.

" Da... Bunun burada ne işi var onu çözemedim."

Panikle ellerimi sıktım, abimin tepkisinden çok korkuyordum ama Ozan ın üzüleceğini bile bile de saklayamazdım.

" Biz üçümüz sevgiliyiz abi, ozan da sevgilim."

Bütün şaşkın bakışlar bana dönerken abim öylece donup kalmıştı.

" Abi?"

Cevap vermek yerine sakin adımlarla kalkıp kapıya yöneldiğinde anlam verememiştim, arkasından kapıyı kapattığında ise ozan konuştu.

" Güneş ne yaptın sen, ya sana kızarsa, ya bizi ayırmaya çalışırsa."

Asrın,
" Aslında iyi yaptı ozan, batsakta çıksakta beraberiz."

Başımla onayladığımda ozan dolu gözleriyle gelip aramıza oturmuştu, ikimiz de ona sarıldığımızda ise aklıma gelen abim ile ayaklandım.

" Ben bi peşinden gideyim, size haber veririm."

Cevap vermelerine fırsat bırakmadan koşarak evden çıktım ve kahvehanede oturup öylece boşluğa bakan abime yaklaştım.

" Abi?"

Sesimle bana döndüğünde çayını bırakıp kalkmış ve tek kelime etmeden yanımdan geçmişti, peşinden ilerlediğimde bir ara sokakta onu kolundan tutup durdurmuştum.

" Abi lütfen bir şey söyle, o kadar mı kızdın bana."

" Evet kızdım güneş, ama tahmin ettiğin sebepten değil."

Gözlerim dolduğunda yutkunmuştu, konuşmaya devam ederken gözlerini kaçırıyordu.

" Her ne kadar tuhaf olsa da iki sevgilin olmasını bşr şekilde kabullenebilirdim güneş, ama benden korkarak saklamanı kabullenemiyorum.

Senin eşcinsel dedikoduların çıktığında bile senin arkanda duran tek kişi oldum, annemlere kabul ettiren tek kişi oldum.

Fen lisesini kazanmana rağmen müzik okumak istiyorum dediğinde yine ben arkanda oldum güneş.

Bütün bunlara rağmen hala güvenini kazanamadıysam asıl bana yazıklar olsun."

Gözünden bir damla yaş akarken arkasını dönüp gidecekti ki ağlayarak arkasından beline sarıldım.

" Özür dilerim abi, yalvarırım yalnız bırakma beni."

Karnında birleştirdiğim ellerimi tutup ittirmişti.

" Sevgililerin teselli eder seni."

Hızlı hızlı yürüyerek sokakta kaybolduğunda sırtımı duvara vererek yere çöktüm ve hıçkırarak ağlamaya başladım.

Ne kadar süre geçtiğini bilmiyordum, hava kararmıştı. Telefonumun şarjı da bitmişti zaten.

" Güneş!"

Kafamı kaldırdığımda Asrın ın en yakın arkadaşı samet abiyi görmüştüm.

" Güneş neden ağlıyorsun, biri bir şey mi yaptı?"

Ben cevap vermek yerine ağlamaya devam ettiğimde telefonunu çıkardı.

" Alo Asrın! Abi buldum ben onu tekelin arka sokağındayız, çok ağlıyor konuşmuyor."

Bir süre omzumu sıvazladığında Asrın ve Ozan ın ismimi bağırdığını duymuştum, yanıma geldiklerinde ozan yüzümü ellerinin arasına almıştı.

" Sakin ol güzelim hadi derin nefes al."

Hıçkırarak konuşmuştum.

" Asrın ın evine gidelim ozan."

Asrın hiç beklemeden beni kucağına aldığında boynuna sarılıp kafamı gömmüştüm.

" Hadi evimize gidelim."

" Yürürüm ben, mahalledekiler görmesin."

" Sikmişim mahallesini güneş, ne olacaksa olsun artık. Yeterince üzüldün bu gün. Ayrıca sana tek laf edecek olanı yan mahalledeki mezarlığın en dibine gömerim."

Boynundan derin bir nefes aldığımda alnıma öpücük kondurup yürümeye başlamıştı, sessizce eve geldiğimizde ozan anneme yalandan bir mesaj atmıştı.

Üst kattaki çift kişilik yatağa girdiğimizde biraz sakinlemiştim.

Ozan,
" Üçlüsünü al artık şunun, cimri ayı!"

Asrın,
" Biraz öte kayarsan gerek kalmaz, mızmız bebe!"

Tartışmaları bitmezken ben de kendi kendime uykuya dalmıştım.

Güneş'li (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin