16. Bölüm

16 6 14
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


               ✧"PARLAYAN YILDIZIM "✧

....

●○Bazen bir söz sizi o kadar etkiler ki yerinden sarsar sizi ; iyi ya da kötü etkilerdi. Beni hiç bir söz iyi etmezdi. Hepsi bana içindeki kötüyü çıkartırdı. Hiç biri benim iyiliğimi istemedi. Buna anne ve babam dahil...

○Bazen ben mi kötü bir evlattım diye düşünüyorum. Yaptığım en ufak hareketi, söylediğim tüm sözleri düşünürdüm. Ama malesef o yanlış ben de değildi onlardaydı.

●Ben kötü biri değildim.

Onlar kötüydü...

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*       **•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*




Karşımdaki adama bakıyordum.

Babama.

Gözlerini az önce Ayaz 'ın tutmuş olduğu ellerime baktı ve sinsice gülümsedi.

"Vay vayy kimler varmış burda? " Diyip sırıttı. Sonra bana bakıp "Bana sarılmayacak mısın kızım? " Dedi.

Sanki küfür yemiş gibi yüzümü buruşturdum.

"Bana kızım deme! " Dedim bağırarak.

"Sakin ol canım kızım hem bak seni almaya geldim. " diyip bakışlarını tekrar ellerimize çevirdi.

"Defol git! Şerefsiz herif ." Ayaz  beklemediğim  bir şekilde bağırdığı için yerimden sıçrarmıştım.

Bana dönüp ellerini ellerimden ayırdı ve cebinden çıkarttığı anahtarı elime sıkıştırdı.

"Arabaya bin ben geliyorum. " Diyip kafasını tekrar babam olcak adama çevirdi.

Hâlâ yerimde olduğumu gören Ayaz babamdan bakışlarını çekmeden

"Açelya sana diyorum. Arabaya bin" dedi sakince.

Ben tam tersi sakin olmayan bir sesle

"Asıl sen arabaya bin bu benim meselem. Seni alakadar etmez ." diyip karşımda hâlâ sırıtmakta olan caniye baktım.

Katilime baktım.

Hayallerimin ve çocukluğumun katiline.

Benden ne istemiştin baba, daha küçücüktüm.

Bakmamla hemen konuşmaya başladı. "Kızım hadi ne bekliyorsun eve gidelim." diyip gülümsedi.

"Seninle o cehenneme geleceğimi mi düşündün " Diyip gerçek olmayan bir kahkaha attım.

RUHUM ACIYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin