BİLİNMEYEN NUMARA
‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙
Küçükken, gökyüzündeki bulutlar olmak isterdim Herkesten uzak, kuş olmak isterdim özgürlüğüm için, güneş olmak isterdim her sabah yeniden doğmak için ...
Ama işte her şey Bazen istediğimiz gibi olmaz. Fakat benim bazen bile değildi hiçbir zaman istediğim hiçbir şey olmazdı.Babamın beni sevmesini koruyup kollamasını sadece birazcık sevgisini istemiştim. Okulda ne zaman babaların çocuklarını okuldan alsa o gün hep üzülür beddua ederdim.kime ettiğim belli olmazdı bazen kendime, bazen hayatıma. Ama çoğunlukla kendime ederdim çünkü tüm bunların suçlusu bendim o zaman. şimdi ise etrafımdaki herkes.Ama her zaman en çok ben olacaktım...Bu hayatta beni bir tek abim severdi sayardı ama o yoktu. Bunu kabullenmek çok zordu.Hayat böyleydi işte kimi zaman en zor şeyleri bile kabullenmek zorunda bırakırdı.
O gün o pislik herif odadan çıktıktan sonra hiç görmemiştim 4 gündür odamın kapısının dışına bile çıkmamıştım. kendimi biraz olsun toparlayabilmiştim Ama sabah gördüm kabus beni yerli bir etmişti abimin kanlı yüzü ve bana seslenişi kulağımı tekrar kapatarak o bağrışını çığlıklarını susturmaya çalıştım. ne kadar öyle bekledim bilmiyorum o kabusu gördükten sonra dayanamamış maalesef Banyodaki aynayı kırmıştım. Açıkta kalan omzuma yere düşen bir parça cam parçasını alıp kesmiştim aynı şeyleri diğer omzumda yapıp çığlıklarımı bastırmayı çalıştım olmamıştı daha çok bastırmalıydım içimdeki o acının geçmesi gerekirdi abim geri gelmeli dedi babam beni sevmeliydi annemin beni farkedip biraz sevgi vermeliydi bana bir kere içten kızım demeliydi. Okuldaki pis çocuklar benimle dalga geçip sanki babam yokmuş gibi gözlerime sokmamalıydı ben ölmeliydim bu yaşananlar bir son vermeliydi üzgünüm abim Belki bunu çoktan yapmalıydım.....
belki yıllardır aylardır haftalardır içimde biriktirdiğim tüm gözyaşlarını akıtmıştım Artık tamamen boştum ağlamak çok garipti değişik bir histi kabuslarımın geri geldiğini düşündüm birkaç dakika sonra iyice kafayı yediğimi düşünerek yatağa oturma bir şey Düşünmemeye başladım ben acı seven bazen acıdan korkan bazen de acının ta kendisi olurdu güçlü bir kız olmalıydım bu oyunu ben kazanmalıydım belki bu sefer Şans benden yana olurdum acil bir plan yapmalıydım Bu Böyle olmamalıydı aklıma gelen fikriyle hemen ayağa kalktım bu eve geldiğimden beri hiç açmadığım Telefonu açtım o an içimde acaba hiç biri beni aramış mı sormuş mu diye geçirdim belki elin adamına kızlarını satarken biraz düşünüp aramışlardır diye telefonu açtım ama kimseden Ne bir mesaj ne bir arama bu biraz canımı acıtmıştı zaten salaklık bendeydi Neden bunu geçirmiştim ki içimden Neden böyle bir şey dilemiştim ki Her neyse Gökhan'ı Arayacaktım o zekiydi belki bana bir akıl verirdi kurtulurdum her şeyden tam numarasını girip arayacakken başka biri aradı bilinmeyen numaraydı hem de ben tam Gökhan'ı arayacakken telefonu hemen açtım ve kulağıma götürdüğümde ilaç bir kahkaha koptu bu ne biçim kahkahaydı. Hemen ardından"Naber güzel nasılsın"dedi sesinin en iğrenç tınısıyla Bir de bu slk bana güzelim mi demişti en nefret ettiğim kelimeydi Sen kimsin de niye aradın telefon numaramı nereden buldun bağırarak Sanki onun yüzüne tükürürcesine söylemiştim sakin ol güzelim Bağırmadan konuşalım dedi sonra yanındaki ne hitaben lan Şeref Ben dememiş miydim bu kız evlendikten sonra kocasını görmezse Biz telefonu açtığımız anda bağır diye deyip yine kahkaha attı Senin de şerefininde diyişine de kahkahana da...
"Sen kimsin ln Lavuk ne diyorsun "
Korkmuştum biraz "canım kocam elimizde can çekişiyor. Tıtıtı sende bize bağırıp lavuk diyorsun ayıp" Ne kocasından bahsediyordu bu şerefsiz. Evlendim de haberim mi yok. Allah'ım sana geliyorum "Bak seninle ciddi konuşuyorum ne kocasından bahsediyorsun ve sen kimsin sorularıma cevap ver " Dedim o da ciddiyetle "iyi madem ciddiyiz tamam. ben kocanın baş düşmanıyım güzelim kim olduğum bu kadarlık yeter... O eve gittiğin bu p**evenkin sonunu getirecektim ama bugüne kısmetmiş güzelim" Diyip kahkaha attı adi pislik Banane ölürse ölsün işime gelirdi. Aklıma gelen şeyle "Sakın öyle bir şey yapma seni gebertirim anlıyor musun? " bunu sizde beklemiyordunuz ama benim onu kendi ellerimle öldürmem gerekiyordu abime çektirdiğinin iki katını çektirecrktim o bana lazımdı. "Vay vay iyi o zaman gelde sevdiceğini kurtar canım " Hay Allah belanı versin ben napıcaktım şimdi nasıl kurtaracaktım öldüreceğim adamı. "Allah'ın belası ver şu adresi geliyorum" Oraya tek başına gitmiyecektim tabi "Polisi çağırmayı aklının ucundan bile geçirme şeytan, hem seni hemde şu pisliği öldürürüm" Allah'ın belası parazit mantarı...
Ben oraya gitsem bile nasıl kurtaracaktım o öküzü. Neyse bir şekilde yapıcaktım"adres gönder" Diyip kapattım. Başımı belaya sokmadan bunu haletmem gerekiyordu ama nasıl. Hemen dolaba yöneldim ve üstümdeki pijamalardan kurtuldum üstüme dolaptan rasgele bir şeyler geçirdim. Hepsi siyah olduğu için seçmedim.Başka bir çekmeceye yönelip kıyafetimin altındaki silahı çıkarttım ve belime yerleştirdim hadi Afet bunu başarabilirsin. Korkmuyorum güçlüydüm zaten korksaydım hiç bu eve adımımı atmazdım. Saçlarımı rasgele topladım. Telefonumu açıp konumu attığını gördüm telefonu da cebime koyarak odadan çıktım yine kimse yoktu Suzan Abla bir kaç gün benimle ilgilenip bir daha gelmemişti. Buna çok üzülmüştüm. Ama bir işi çıkmıştır diyip boşverdim. Dış kapının kolunu tam çevirecekken biri benden önce davranıp kapıyı açtı tam silahımı çıkaracakken yüzünü dahi görmediğim adam burnuma ve ağzıma bir bez götürerek bayılmamı sağladı....
Bakalım daha neler bekliyor bu acımasız hayat.
"HAYAT SÜPRİZLERLE DOLU DEĞİLDİR HAYATIN KENDİSİ SÜPRİZDİR. AMA DİKKAT EDİN BAZI SÜPRİZLER CANIMIZI ALMASIN..."
❤🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUM ACIYOR
Genel Kurguİntikamıni almak için günden güne daha da acımasızlaşan Kendine her gün zarar veren... Bedenen şiddet görsede ruhen çöken bir kız... Ve ona deli gibi aşık olan adam... Afet Abisinin intikamını almak için yaşıyordu kendi içinde verdiği bir sözü tutm...