***
<Bir insan kendinden de her şeyden bu kadar mı nefret ederdi? ben bu hayattan da kendimden de ölesiye nefret ediyordum. Hayatta kalmanın tek amacı İntikam Ben sadece abime verdiğim söz ve alacağım intikam için yaşıyordum Belki de intikamımı şimdi alıp gidecektim artık Ne o cani babamı ne de babamdan farkı olmayan annemin yüzünü görecektim...<Aşağıya indiğimde O Vahşi ayı arabanın önünde bekliyordu. Evet onunla beraber gidecektim intikamını önce Ruhen sonra fiziken vermeye gidecektim öyle bir alacaktım ki İntikamımı...
<Bugüne kadar çektim acılara dayandım Hatta acımın üstüne acı ekledim. abim öldükten sonra hiçbir şekilde kendimde olmadım defalarca intihar etmek istedim kendi içimde kendimle savaş veriyordum gece gündüz. Abimin görüntüsü sesi hala kulağımdaydı sanki bana yardım et diye bağırıyordu.
En çok da şaşırdığım Babam ve annemin bu olayı sorgulamaması üstüne hiçbir şekilde üzülmemeleri onu da geçtim O günü sanki unutmuşlardı bir daha hatırlamamak üzere. hiçbir şey olmamış gibi hayatlarına devam etmeleri beni iyice sinirlendiriyordu .o zaman kendime söz vermiştim Bir gün gelecek abim intikamını alacak annem ve babamın unutmak ne demekmiş göstericem diye söz vermiştim. Bence artık O sözleri tutma zamanı geldi Hatta geçiyordu .<Arabaya bindiğimizden bu yana Ne o konuşmuştu ne de ben zaten konuşmaya niyetli değildim ama zamanı gelecekti ve ben hiç susmayacaktım . Yarım saattir yoldaydık ve ben yaptığım planları kafamda canlandırıyordum plan yapıp uygulamayı seven bir insanım zaten hayatta bize planlar yaparak ilerlememiş miydi? Ben de ondan öğrenmiştim." Açelya beni duyuyor musun burnum kanıyor aptal "diyen sesle derin düşüncelerinden çıktım bu neden bana öyle bakıyor "kızım sen Sığır mısın yoksa numara mı yapıyorsun ilk önce silahla saldırı sonra sığır rolü Harikasın "dedi bıkkınlıkla hemen sonrasında direksiyonu sağa doğru kırdı "aptal mısın sen burnun kanıyor diyorum. sen beni kale almıyorsun hâlâ. Umrumda değilsin Açelya sadece arabam pislenmesin senin kanınla. Git istersen dışarı çık burnunun kanaması durana kadar " ne diyordu bu kaç defa uyarmıştım bana Açelya dememesi hakkında . Asıl o beni kaale almıyordu. Burnumda bir sıvı hissettiğimde ne demek istediğini şimdi anlamıştım. vahşi yaratık bana peçete uzattığında almadım kendim hallederdim ben de de Peçete vardı bunca zaman kimsenin bana yardım mı dokunmamıştı Bundan sonra da dokunmamalıydı. üstüme baktığımda siyah sweatshirtte bile kan damlaları gözüküyordu Evden çıkmadan önce annem olacak O kadın bana gitmiş başka bir elbise vermişti. Sinirden o elbiseyi Paramparça etmiştim aynı ruhum gibi. dolap neredeyse hepsi siyah pantolon ve sweatshirtlerim vardı Ben Yazinda da kışın da sweatshirt giyerdim çünkü acılarımı Bana yapılanları saklıyorlardı . Kolumdaki kesik izleri korkuc bir görüntü veriyordu ama ben hoşlanıyordum O kesik izlerinden. Hem bi de kimseye hesap da vermiyordum.sadece okulda alay konusu olmuştum Bu kadar bir ara alay edenleri de yaz kış mont giydirecektim de. Gerçekten bunu yapardim da neyse daha önemli işlerim vardı .Burnumda ki kan durunca başımın ağrısı bi anda fazla şiddetlendi. Noluyo bana ölücek miydim? Bu kadar çabuk ölmemeliydim. Evet ölmek istiyordum ama şimdi değil..
"Senin ellerin neden titriyo Açelya" dedi elimi tutarak. Biri şuna şöylemeliydi elimi bırakması konusunda yoksa ben bi güzel onun o kanlı ellerini kırar köpeklerin sofrasına koyardım. Elimi hızlıca çektim benim ellerim mi titriyordu ama neden? Şimdi neden zayıf yönümü gösteriyordum. Bu olmamalıydı hemen ellerimi sakladim " Bundan sonra bana Açelya dersen ve bi daha elimi tutarsan ecelin olurum beni duydun mu? " dedim sesimi yükselterek . Yüzü aniden öyle bir değişti ki .yüzündee ani gülümseme oldu. Bu adam neden gülüyordu? Ama dur gülsün . Ne de olsa çok ağlayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUM ACIYOR
General Fictionİntikamıni almak için günden güne daha da acımasızlaşan Kendine her gün zarar veren... Bedenen şiddet görsede ruhen çöken bir kız... Ve ona deli gibi aşık olan adam... Afet Abisinin intikamını almak için yaşıyordu kendi içinde verdiği bir sözü tutm...