♛┈⛧┈┈•༶B PLANI༶•┈┈⛧┈♛
Kendimden nefret ediyordum ama suçlusu anne ve babamdı, yaşamaya çalıştığim hayatımdi, abimi öldüren o katildi.Kendimden nefret ediyorum ruhumu daha çok öldüren o duygulardan ve bedenim çiziklerle ruhumda o çiziklerin daha derin ve belirgilenmiş halinden.
Bedenimdeki çizikler kendini Ele verip çığlıklar atarken ruhum sessizliğe gömülmüştü ,sessizlikle birlikte duygularımla alıp götürmüştü. Duygusuz ,ruhsuzdum en önemlisi kalbim,kalbim kan pompalamıyordu mesela. Nefret.kin,hırs pompalıyordu bu üç kelime birbirinden farklı kelimelerdi ama benim için üçü de aynı anlama geliyordu sadece hepsinin birleşimi
İntikamdi
İçimde Dinmeyen İntikam Ateşi...
Yine camdan dışarıya bakınca sıkıntılı bir nefes verdim bugün biraz huzursuzdum sanki kötü bir şey olacakmış gibi.
Kötü bir şey....
Ah Hadi ama benim hayatımın kendisi kötüydü bir de kötü bir şey olacakmış mı diyordum saçmaydı. Bakışlarımı camdan çektikten sonra kendi kafamda Bugün artık hafiften bir şeyler yapmam gerektiğini planlıyordum.
Peki ben ne yapabilirdim?
Basitti aslında şu an aşağıda oturuyordu cebimde bulundurduğum o bıçakla arkasından yavaşça girip boynunu kesecektim Hem de defalarca kez, Paramparça edene kadar sonra parmakların teker teker pense ile yerinden çıkarıp ağzına tıklatacaktım, gözlerini yerinden çıkarıp o iki gözünün kanıyla her tarafını kana bulayacaktım, dişlerini de kıra kıra yerinden sökecektim. İşte bu kadar basitti öldürmek. Sadece bunu yaparken soğukkanlı ve Cesur olmak gerekiyordu.
Soğukkanlı ve cesurrr...
Bu iki kelime çok güçlü bir bağ oluşturuyordu ikisi olduğu sürece herkes sizden korkardı ve intikamlar çok güzel bir şekilde alınırdı. O yüzden bu iki kelime beni ifade ediyordu...
Ama tabii ki benim onun bedeninden önce ruhunu yakıp kül etmem gerekiyordu. Ruhunda kalan Külleri uçurumun kenarında bir güzel üfledikten Sonra sıra bedenini yapacağım işkencelere gelebilirdi.
Bunları yapmak belki zamanım alacaktı ama benim için her zaman sonuçlar önemliydi ne olursa olsun istediğimi eninde sonunda elde edecektim.
Karnımın guruldaması düşüncelerimden sıyrılmama neden olmuştu. Yemek yemek gerekiyordu.
Önce üstümdeki günlük kıyafetlerden kurtulmam lazım idi. Dolaptaki pijamaları göz gezdirdim ama lanet olsun Her şey yeşil ve beyazdan ibaretti Tabii arada koyu renk vardı Ama çoğunlukla açık renklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUM ACIYOR
General Fictionİntikamıni almak için günden güne daha da acımasızlaşan Kendine her gün zarar veren... Bedenen şiddet görsede ruhen çöken bir kız... Ve ona deli gibi aşık olan adam... Afet Abisinin intikamını almak için yaşıyordu kendi içinde verdiği bir sözü tutm...