Merhaba canımın içleri, nasılsınıııız?
Öncelikle bölüm şarkısını bildireyim size : Beyza Başak - Gözyaşında Sakla Beni.12.Bölüm : HARP.
Aziz Ata'nın annesinin gelip benden özür dilediği, geçmişini ve travmalarını anlatıp anlaşılmayı dilediği akşamın sabahında kendimi annem ile bir ayakkabı alışverişinin ortasında buldum.
Onunla orta bir noktada buluşmuş, içinde bulunduğu durumun artık dönüşü olmadığını kabullenmiş ve yanında olmaya karar vermiştim. Şimdi ise o karşımda gelin ayakkabısı denerken ben Aziz Ata ile mesajlaşıyordum. Tıpkı dün olduğu gibi...
"Günaydın," yazmıştı bana, "Dün akşam bu kadar anlayışlı olduğun için teşekkür ederim Derin. Bu akşam ne yapıyoruz?"
"Sen, ben ve annen mi?" diye yanıtladım onu.
Aziz'in cevap yazmasını beklerken annemin denediği yeni ayakkabılara göz attım ve satıcıyla konuşmalarını dinledikten sonra ekrana döndüm.
"Sadece sen ve ben." yazdı.
Ben bir şey yazamadan Aziz Ata'dan ikinci mesaj geldi.
"Benim evde film gecesi?"
"Olur." Yazdım, "Dünya Can ve Berfu'yu da çağıralım mı?"
Mesajımı gönderdim ve bir anlığına durdum, baş başa olacaktık ne güzel şimdi niye araya onları da katmıştım ki?
"Sen öyle istiyorsan..." yazdı Aziz Ata, "Şimdi ararım Dünya Can'ı."
Ben öyle istemiyordum aslında Aziz! Salak olduğum için bir anda baş başa kalmaktan çekinip öyle deyiverdim!
Neyse, artık "Yok, ben istemiyorum." desem bu sefer de fikri ortaya atan ben olduğum için salak olduğumu filan her şeyi anlayacaktı.
"Tamam," yazdım, "O zaman akşam görüşürüz... Hep beraber."
"Görüşürüz Derin."
Telefonumu cebime attım ve başımı kaldırıp anneme döndüm. Ayaklarında bileğinde tül detaylar olan inci işlemeli bir çift beyaz ayakkabı vardı. Yüzündeki memnun gülümsemeyi görünce sonunda seçimini tamamladığını anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUL BENİ
Fiksi RemajaBoş kalan son sayfa dolmadan, kibritler yere saçılmadan, yanan son mum sönmeden, bu yabancı duman her yanımızı sarmadan ve onlar beni bulmadan bul beni...