Kapıyı hızlıca açan Fırat'la beraber Yaren öylece kalakalmıştı.
"Ne işin var burada ya, ne yapışkansın!" dediğinde Fırat içeriye dalarak Yaren'in yanına geldi ve ellerini tuttu.
"Bu herifle anlaşma imzalamanı istemiyorum!"
"Kimsinde istemiyorsun ya?"
Fırat yutkundu, ortamda sessizlik hakimdi ve ağzından dökülenler hepimizi şoktan şoka sokmaya yetmişti.
"Çünkü... Çünkü seni seviyorum Yaren."
Bunu duyan Samir yerinden fırladı. "Lütfen çıkar mısın Fırat!"
"Dur be salak herif!" dediğinde savaşın fitilini ateşlemişti. Ellerimle ağzımı kapadım, tansiyon yükseliyordu ve kaos başlıyordu. Yaren'i ona kaptırmaya niyeti yoktu ve bunun için her şeyi yapabilirdi.
Samir sinirlenmişti, masasından ayrılarak yanımıza geldi.
"Sen ne diyorsun be!"
"Noldu ismini duymak zoruna mı gitti salak!"
Barlas yerinden sıçrayarak araya girmek istedi. Fakat Barlas onların aksine beyefendiydi, acemice davranıyordu, ne yapacağını bilmediği belli oluyordu.
"Beyler tamam tamam."
"Barlas sen dur." diyen Fırat onun önüne eline koyarak durdurdu. "Bu benimle onun arasında, bu herifi bugün burada parçalayacağım. Görsün neymiş sevgilimi çalmak!"
Yaren istemsizce "Ne!" diyivermişti. "Ne diyorsun Fırat ya."
Fırat dişlerini sıktı, aksine inanmak istemiyordu.
"Tamam Yaren sonra konuşalım mı?"
"Hayır ya şimdi söyle, biz sevgili değiliz ki?"
Fırat Yaren'i yok sayarak Samir'e döndü.
"Sözleşmeni de alıp defol hemen."
"Kız kendi diyor, sana ne oluyor Fırat?"
"Yaren'i kandırmana izin veremem." diyerek sözleşmeyi alıp yırttı, bardağı taşıran son damlaydı bu.
"Öyleyse bende onu seviyorum, gerizekalı Fırat!" diyerek Fırat'a saldıran Samir'i engellemek isteyen Barlas geç kalmıştı. Samir çoktan Fırat'a yapışmıştı. Onlar daha yeni birbirine girmişken odaya ansızın dolan bir sürü takım elbiseli adam ikisini zorla ayırırken Samir'e daha naziktiler.
"Samir bey yapmayın." diyen adama baktım, güvenlikti sanırım. Odaya peşlerinden giren Amira onları çağırmıştı belli ki. Fırat adamların ellerinden kurtulmaya çalışarak bağırdı; " Bu burada bitmez elbiseli herif!"
"Yallah defol!" diyen Samir öfkeyle gömleğinin yakasını genişletti. Adamlar Fırat'ı oradan çıkarırken peşlerinden Barlas da gitmişti.
Bu kadar kaos ve kavga bize fazla gelmişti, bunalmıştık.
"Biz kalkalım." dediğimde kızlarda hemen kalktı. Samir telaşlanmıştı.
"Durun lütfen."
"Sonra konuşalım Samir." diyen Yaren sözünü keserek ve bizi çekiştirerek odadan hızlıca çıktı. Koşar adım binadan çıktığımızda Yaren'e döndüm.
"Peki sen hangisine aşıksın?"
Yaren derin bir iç çekti.
"İnan bilmiyorum ya bana düşünmeye fırsat vermiyorlar ki."
Gözlerim bir an Maral'a gitti. Gözleri etrafta Barlas'ı arıyordu, kolunu dürttüm.
"Seninki de gitti ya."
Maral kızarmıştı. "Benimki değil ya sadece nazik birisi..."
"Hıhı." dediğimde o an sıranın bana geldiğini bilmiyordum. Tam önümüzde son model bir araç durdu. Penceresi açılırken Özgür'ü gördüm.
"Atlayın sizi eve bırakayım."
"Aaa Özgür..." dediğimde gülümsedi. "Barlas rica etti."
Maral duyduğu bu cümleyle hafifçe gülümsedi, kalbinin nasıl çarptığını hissedebiliyordum. Özgür'e bakınca bende öyle oluyordum çünkü. İkimizde içimizde kelebeklerle dolmuştuk.
Araca bindiğimizde Yaren somurtuyordu. "Fırat'tan bıktım da Samir'den de bıkacağım bu gidişle."
"Ondan bıkma olur mu." dediğimde üçümüz de güldük. "Hiç değilse bi tatil yapsaydık."
"Kavgaları bitse de yapsak." diyen Maral Yaren'in tepkisini görmek için ona döndü. Yaren cidden bıkmıştı.
"Ay erkek konuşmayalım bugün olur mu?"
Maral'la güldük.
"Olur olur." dedim.
Kısa sürede evin önüne vardığımızda kızlar araçtan inmişti ki Özgür bana seslendi.
"Lila."
Az önce kalktığım koltuğa geri oturup ona baktım.
"Efendim Özgür."
"Bu gece boş musun?"
"Ay şey..." Elim ayağıma dolanmıştı, onunla her konuştuğumda böyle utanacak mıydım...
"Evet boşum."
Gülümsedi. "Beraber bi yerlere gidelim mi? Yani yemek yemeye."
BU ÇIKMA TEKLİFİ MİYDİ!?
Heyecanla "Harika olur." dedim fakat çok istekli göründüğüm için birazcık pişman olmuştum.
"Peki, bu akşam sekizde evin altına in, alırım seni."
"Tamamdır." dediğimde kısa bir süre gözgöze geldik, ikimizde tek kelime edememiştik. Özgür sadece kocaman gülümsüyordu. Telaşla koltuktan kalktım.
"Öyleyse görüşürüz, dikkatli ol."
"Olurum. Görüşürüz." derken gülümsemesi iyice yüzüne yayılmıştı, onu düşünmem hoşuna gitmişti belli ki. Hızlıca araçtan inip kapıyı kapadım, giderken peşinden el salladığımda o da karşılık vermişti.
Ben içim kıpır kıpır ardından bakakalmışken Yaren kolumdan çekti.
"Kural 1, artık aşık olmak yasak!"
Ve Maral'a döndü. "Kural 2 köpek yasak ve..." Binaya döndüğünde yeniden karşımızda dikilen Fırat'ı görünce ofladı.
"Kural 3, Fıratlar da yasak." gözlerini devirdi. "Özellikle Fıratlar sonra da köpekler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Masalı
Romance🐚🌊🐠 3 kız baş başa geçireceğimiz mükemmel ve tatlı bir yaz olmasını umarken tatil başlamadan hayatımızdaki en büyük pişmanlıklarımızı yapmıştık ve bu daha başlangıçtı! 🐚🌊🐠