Perspektywa Changbina
Nie wiedziałem co mam ze sobą zrobić. Jedyne na co miałem chęci to sen lub papieros aaalbo coś mocniejszego - nie kurwa miałem z tym skończyć! Ehhh może zadzwonię do Felixa? On mi pomoże.. pomaga bardzo. Z wieloma myślami oczywiście tymi negatywnymi bo jakże inaczej przecież mogłem mu przeszkodzić, zirytować, wkurzyć samym sobą tak bardzo, że nie będzie chciał ze mną rozmawiać i wiele innych rzeczy. Po namyśle zadzwoniłem do niego.
— H-Hej Felix-x um mam problem..
— Nic nie mów Binnie już jadę!
— Dziękuję Lix!Po około 10 minutach przyjechał tak jak mówił.. nie wiem czy mu kiedykolwiek powiem ale go kocham.. Kocham Lee Felixa.. boszee ale to nierealnie brzmi.. prawda? Gg też tak myślę. Hmmmm wiem! Zainstaluje c.ai i będę tam z nim miał dwa psy jaszczurkę gromadkę dzieci nieee gromadkę kotów i będziemy razem! Ahh SEO CHANGBIN USPOKÓJ SIĘ!
Po chwili usłyszałem pukanie do drzwi. Ucieszyłem się bo wiedziałem, że jest to mój Lixie. Nie wiem jak on mógł być postrzegany jako zwykły człowiek! No proszę przecież to Aniołek..
— Hej gej Binnie otwórz!
Pobiegłem do drzwi o mało się nie zabijając o ścianę.
— Hej Felix jak ja się cieszę że przyjechałeś!! Dziękuję ci słońce.. - rozpłakałem się patrząc na coraz bardziej rozczulonego chłopaka.
— Csii już jestem dweakki - uwielbiałem jak mnie tak nazywał i on dobrze o tym wiedział jak na mnie to działa szczególnie z jego ust.
— Felix b-bo ja znowu c-chcę zapalić pomóż..
— Już, już spokojnie. Może potańczymy? - chłopak kochał tańczyć i ja zresztą też ale rapowanie wychodziło mi dużo lepiej. Jak byłem młodszy chodziłem na zajęcia z rapu i chciałem zostać raperem. Nie żebym rezygnował z tego marzenia ale teraz po prostu wątpię w swoje zdolności i nie wiem czy by mi się udało.
Po 20 minutach zabawnego przekomarzania doszliśmy do wniosku, że będziemy tańczyć do piosenek Twice, Itzy i jednej konkretnej BTS czyli RUN potem doszło jeszcze Kill This Love od Black Pink no i ofc zacząłem rapować. Nie żeby było to dla mnie jakieś szybkie ale lubię piosenki girlsbandów nooo i całkiem przypadkiem znam wszystkie choreografie piosenek od dziewczyn.. taaa ostatnio tańczyłem z jakieś 3h? Włączyły mi się NMIXX.. lubiłem ich vibe w piosenkach. Najbardziej podobało mi się Soñar i O.O może i dziwna jest ta druga ale taniec po prostu kocham no ofc nie tak bardzo jak jedną osobę ale csiii nie musi tego wiedzieć.
W sensie no musi żebyśmy byli razem mieli siłownię i pieska i taki duży domek o i duży ogródek też bo lubi roślinki ooo i jeszcze taki mały basen to byśmy wepchnęli tam Hwanga i Minho (no Minhuś nas by zabił fakt ale Chan nie pozwoli na wymordowanie się jego dzieci) EEEEJ STOP STOP SEO CHANGBIN O CZYM TY MYŚLISZ! STOP TEREZ I ZAWSZE I NA WIEKI WIEKÓW COŚ TAM!— Heeeej Binnieee bo mi się chceee spaaać~ - przeciągnął uroczo ostatnie słowo chłopak w połowie zdania ziewając dwa razy.
— Dobrze, już idziemy tylko musimy się przebrać. - pociągnąłem chłopaka w stronę mojego pokoju mówiąc mu żeby poszukał sobie jakiś ubrań które będą na niego dobre. - Jeśli chcesz to mogę spać na podłodze jeśli będzie ci tak wygodniej..
— NIE! Znaczy! Możesz spać ze mną mi to nie przeszkadza.. - zarumienił się ostro chłopak przez to co powiedział. Boszeeee jaki on jest uroczy..
Przebraliśmy się w ciuchy do spania. Ja założyłem zieloną bluzę i czarne krótkie spodenki a Felix moja ulubiona fioletowa o wiele za duża na niego koszulkę i tego samego koloru spodenki.
— Hyung.. co być zrobił gdyby przyjaciel wyznał ci jakieś uczucia?
— Wiesz no um.. zależy jakie uczucia i jaki byłby to przyjaciel..
— Hyung J-Ja muszę ci coś powiedzieć.
— Mów śmiało pamiętaj że zawsze cię wysłucham nie ważne kiedy, nie ważne gdzie.
— Kocham Cię Chang- nie dokończył zdania bo go pocałowałem.
Powoli zaczął oddawać pocałunek co mnie ucieszyło bo mnie nie odepchnął.
Minęła chwila a nam zabrało powietrza.— Lixe.. Ja ciebie też nawet nie wiesz jak bardzo i od kiedy.. jak cię tylko poznałem wiedziałem że jesteś idealny i że to Ciebie kocham.
— Lee Felix. Czy chcesz zostać moim chłopakiem?
— Seo Changbin. Oczywiście że tak.
Po chwili przypomniało nam się o zmęczeniu i zasnęliśmy wtuleni w siebie wdychając swoje zapachy. Wiedziałem że tej nocy mój sen będzie wyjątkowy i najlepszy ze wszystkich bo będzie z ukochaną osobą u mojego boku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JAK WRAŻENIA??
CZYTASZ
Our Stormy Days~ Minsung
FanfictionPewnego burzowego wieczoru Jisung dowiedział się pewnej rzeczy ktora odmieni jego życie Tw: przekleństwa, mogą się pojawić drastyczne sceny, alkohol, sceny 18+ Shipy: Minsung - główny Jeongchan Hyunlix Poboczne Changmin Ważne! FanFic...