(🔞 මාක් එක දැම්මට එහෙම්ම නෑ හොදේ)
"මිස් ඒරා... මොන මගුලක් ද කරන්නේ... මගෙ ඇගෙන් නැගිටින්න... යන්න ම්...ස්..."
ජන්කුක් ගෙ හඩ නැවතුනේ රෝස පාට මල් පෙති තරම් සිනිදු තොල් දෙකක් ඒ තොල් ආක්රමණය කරපු නිසා. කලබලයක් නැතුව ඇස් වහන් තමන් ව කිස් කරන ඒරා දිහා බලපු ජන්කුක් පස්සට වෙන්න හැදුවෙ තව දුර ගියොත් තමන්ට තමන් ව පාලනය කර ගන්න බැරි වෙන නිසා. පස්සට වෙන්න ගිය ජන්කුක් ට බැලන්ස් නැතුව ඇදටම වැටුනෙ ජන්කුක් පස්සට උනත් ඒරා ජන්කුක් ගෙ තොල් අත අරින්න සූදානමක් නැතුව හිටිය නිසා.
ජන්කුක් ගෙ ඉන දෙපැත්තට කකුල් දෙක දාලා කම්මුල් දෙකට අත් දෙක තියන් ඒරා හරි සියුමැලි විදිහට ජන්කුක් ව කිස් කරන්න ගත්තා. තමන් ගෙ හැගීම් මේ වෙද්දෙ පාලනය කර ගන්න බැරි තැනක ජන්කුක් ඉන්නෙ. ඒ නිසාම ඒරා ව තමන් ට යට කරගෙන කිස් එක තව ටිකක් ඩීප් කරන්න තමන් ගෙ දිවත් උපයෝගී කර ගත්තේ ඒරා ගෙ අත් ජන්කුක් ගෙ කොන්ඩෙ අතරෙ ගිලෙද්දි. වේගෙන් හුස්ම ගන්න සහ තොල් එකිනෙක ගැටිලා එන සද්දෙන් මුලින්ම ඒ රූම් එක පිරිලා තිබ්බත් කෙදිරිලි වලින් රූම් එක පිරෙන්න ගියෙ තත්පර ගානයි. ඒ ජන්කුක් ගෙ අත් ඒරා ගෙ ඇග දිගේ එහෙ මෙහෙ වෙන්න ගනිද්දි.
"ආහ්... ජ්... ජන්කුක්..."
බාත් රොබ් එක පැත්තට කරලා ඒ කිරි පාර බෙල්ල පුරාම තෙත හාදු තිබ්බ ජන්කුක් ඒරා ගෙ කෙදිරිලි වැඩි වෙද්දි බෙල්ලෙ එක තැනක් තමන් ගෙ තොල් අතරට ගත්තා. දම් පාට ලොකු ලව් බයිට් එකක් බෙල්ලෙ ඉතුරු කරපු ජන්කුක් ඒරා ගෙ නිපල් එකකට පහත් උනේ ඒරා ගෙ උස් කෙදිරිලි පිට වෙද්දි. ඒත් එක්කම ඒරා ගෙ කෙදිරිලි වලින් හරි සිහියට ආව ජන්කුක් එතනින් ඈත් වෙන්න හැදුවත් ඒරා ගෙ අත් ජන්කුක් ගෙ ඔලුව ඒ පපුවට තද කර ගත්තම ජන්කුක් තමන් කරමින් හිටිය වැඩේ දිගටම කරන්න ගත්තා.
සියුම් විදිහට තමන් ගෙ දිව උපයෝගී කරගෙන ජන්කුක් ඒරා ගෙ නිපල් එක සක් කරන ගමන් අනිත් නිපල් එක ඇගිලි තුඩු වලින් පොඩි කරද්දි ඒරා කොට්ටෙට ඔලුව තද කරන් වින්දනය කෙදිරිලි තියන්න ගත්තා. තමන් ට ඇති කියලා හිතෙනකල් ඒරා ගෙ නිපල් දෙකම සක් කෙරුව ජන්කුක් ඒරා ගෙ ඇගෙන් අයින් උනේ ඒරා ගෙ මූණෙ ප්රශ්නාර්ථයක් මැවෙද්දි.
YOU ARE READING
Bodyguard (JJK) (Complete)
Fanfictionඅකමැති උනත් දෛවය වෙනස් කරන්න කාට ද පුළුවන්. ජීවිතේ වෙන්න තියෙන හැමදේම කොහොම උනත් සිද්ද වෙනවා. එන්න... ඒරා ගෙ ජීවිතේ කොයි විදිහට වෙනස් වෙයි ද කියලා අපි බලමු... Start date : 10 June 2024 End date : 19 July 2024 Don't copy my work 🚫 🎖️#1 (out of...