Tâââr!
Ah,draga sonerie. Bine ca s-a terminat scoala. Abia astept sa ajung acasa ca sa ma pregatesc pentru petrecerea din seara asta.
-Jess!ma striga cineva.
Ma uit in spate si o vad pe tocilara Emily incojurata de 4 baieti musculosi. Ma uit putin prin jur si vad ca numai noi am ramas in clasa.
-Te rog ajuta-ma!sopteste ea.
Eu doar zambesc inocent. Cum sa ajut o tocilara ca ea? Reputatia mea va fi distrusa cu siguranta!
Ma intorc pe calcaie si incep sa ma indrept spre usa. Apuc clanta,numai ca incep sa se auda tipetele lui Emily. Ma uit sa vad de ce tipa. Pot sa zic ca am ramas surprinsa. Acei baieti incercau sa ii dea fusta jos,la fel si camasa. Vroiau sa o violeze.
-Jessica! Te rog! Cheama pe cineva!tipa neajutorata Emily.
Baietii doar radeau si ziceau sa nu se astepte ca eu sa o ajut.
"Nu,Jess,iti vei strica toata reputatia!"imi zicea constientul. Dar biata fata...
Repede,apas pe clanta si ies din clasa. Incep sa plang,fugind spre baie. Pe drum,multi adolescenti ma intrebau ce am patit,numai ca eu nu le raspundeam.
Intru in baie si ma uit in oglinda.
-Ce ai ajuns,Jess?! Ce ai ajuns?!vorbesc eu cu mine insumi.
Cum am putut sa o las pe biata Emily sa fie violata? Doar pentru popularitatea mea?! Acum ma simt ca un monstru! Ba nu! Sunt un monstru! Cati adolescenti am chinuit si i-am facut de rusine in fata scolii? Cate inimi am distrus? Cate fete s-au transferat din cauza mea? O gramada! O gramada!
-Monstrule!tip eu in oglinda.
In baie intra prietenele mele. Pardon,falsele mele Bella si Chloe.
-Vai,draga noastra Jess! De ce plangi? Toata scoala vorbeste despre tine!
Pana si libertatea am pierdut-o in scoala asta. Fac ceva si se duce vestea in toata scoala. Pana acum cateva minute imi placea asta,dar acum chiar ma deranjeaza.
-Va rog,plecati!
-Dar...
-Plecati naibii odata!tip eu la ele.
Bella se incrunta putin,numai ca apoi zambeste fals si pleaca amandoua. Niste prietena adevarate s-ar fi suparat ca am tipat,dar ele nu sunt asa. Stau cu mine doar fiindca tatal meu e bogat si ca sunt cunoscuta. Stiu asta,dar nu imi pasa. Jessica vrea doar prieteni falsi,nu?!
*Peste 30 de minute*
Intru in casa. Normal ca parintii mei nu sunt acasa,ci doar servitorii. Pot sa zic ca servitoarele au stat mai mult pe langa mine fata de tata sau mama.
Urc cu greu scarile,apoi intru in camera mea. Ma intind pe pat si privesc spre tavanul roz. Oare daca nu as fi fata lui Jack Stone as mai fi asa populara? As mai avea prieteni? Pf,normal ca nu. De as avea sansa sa imi schimb viata intr-una mai buna. Sa fiu o fata mai buna,sa am prieteni adevarati,baietii sa nu ma placa pentru formele mele,ci pentru atitudinea si inima mea.
-Jess!striga tata,dand busna in camera.
Tata era acasa? Si de ce nu a batut la usa?
-Mh?mormai eu,fiindu-mi lene sa-mi ridic capul de pe pat.
-Ok,trec direct la subiect.
Face o scurta pauza,apoi spune:
-Maine ne mutam de tot in Coreea.
Wow,destul de rapid a spus ca ne mutam in Coreea. Stai ce?! Imi ridic repede capul de pe perna si ma uit uimita spre tata:
-Ce?! Nici macar nu stiu coreeana si...
-Stai linistita! Mergi la o scoala particulara in engleza. Dar tot o sa ai colegi coreeni. Haide,pregateste-te!zice,apoi pleaca la fel de repede ca si atunci cand a intrat.
Eh,uite ca am o sansa noua de viata,chiar daca e in Coreea,banuiesc ca in Seoul. Imi promit ca o sa fiu alta fata. Nu o sa mai fiu Jessica Monstru'. O sa fiu Jessica Buna. Promit!
+++++++++++++++++++
Si uite,dragii mei,m.am apucat de o carte noua. Daca nu stiati,sunt obsedata de Coreea,kpop si kdrame,deci da :)
Sper ca o sa va placa cartea asta. Poate primele capitole nu o sa fie cine stiu ce minunatii,dar apoi o sa devina din ce in ce mai faine.
Sper sa am mai mult succes decat la "I miss you!" Poate depasesc 2k. Hehehe! Glumeam. As vrea eu...
Oke,coreeni mici (de acum asa va strig 🇰🇷). Love ya! ❤️
++++++++++++++++++++
CITEȘTI
Korean life
FanfictionJessica Stone. Fata marelui avocat american Jack Stone. O viata plina de popularitate si prieteni,mai exact o viata perfecta. Dar cum va reactiona Jessica atunci cand afla ca trebuie sa se mute in Seoul,Sud Coreea? O noua scoala,cu noi colegi. Cole...