-Seulbi?intreb eu mirata.
-Ce cauti aici?
-Ce cauti tu aici?ii zic eu.
-Ai de gand sa te dai?aud o voce in spatele meu.
Eu observ ca ma aflam tot in pragul usii,asa ca ma dau. A intrat in camera o doamna cam de 50 de ani.
-O veste noua,avem un nou trainee. Mie nu imi pasa,asa ca hai sa trecem direct la treaba.spune ea.
Toti au plecat din camera ducandu-se la asa zise ore ale lor.
-Iar tu,domnisoara,vei veni cu mine.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Si cum a fost azi?ma intreaba Taehyung.
-Obositor.
-Mai exact?zice Jungkook.
-Pai,m-am intalnit cu o colega de la scoala,apoi o doamna batrana m-a dus prin toata cladirea ca sa mi-o prezinte. Dupa asta m-am dus la viitorul meu profesor care o sa imi tina orele de canto,dupa care la final ne-am intalnit toti trainee in sala de dans si am dansat...normal.
-Fain.a spus Namjoon.
-Ah,da. Si astazi o sa merg la o petrecere organizata de trainee in cinstea unei noi colege,adica mie. Ce dragut din partea lor,nu?
-Vin si eu.a zis rapid Taehyung.
-De ce?
-Ca sa te apar de betie.
Eu am inceput sa rad,la fel si baietii.
-Fie,poti sa vii. Dar te rog sa nu ma faci de rusine.
-Sa te fac de rusine? Toata lumea iti doreste sa ma intalneasca. Ah,nu te inteleg Jessica.a zis el. Dar unde e petrecerea asta?
-Acasa la cineva.
-Oh.a raspuns Taehyung scurt.
Nu stiu de ce,dar venirea lui cu mine ma face sa ma simt ingrijorata. Adica,serios acum,e adorat de aproape toate fetele,iar asta ma face geloasa. In plus e o celebirtate;paparazzi sunt ca niste lei gata de atac,deci din chestia asta poate iesi un mare scandal. Sper doar ca totul sa se termine cu bine.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Esti sigur?il intreb punand mana pe clanta usii.
-Da,Jess. Nu iti face griji.
Eu dau aprobator din cap. Deschis usa si amandoi intram in casa. Am intrat direct in sufragerie. Nu era foarte mare,dar nici foarte mica. Se aflau toti 11 trainee. Unii stateau pe canapea si vorbeau,altii beau si altii se sarutau.
-Jessica,ai venit.imi spune un baiat. Si ai venit cu...V?!
La auzul cuvintelor lui,toti s-au oprit din ceea ce faceau si s-au uitat la noi. Cand au vazut cu cine eram,fetele au venit rapid langa Taehyung.
-Oh,V din BTS! Nu pot sa cred! Putem face te rog o poza?ziceau mai multe fete.
-Imi pare rau,dar nu vreau ca cineva sa stie ca am venit aici. Asta sa fie secretul nostru,bine?le-a zis el,zambind dragut.
Toate fetele au rosit,aproband. Eu in tot acel timp ma uitam la ele sperand sa il lase in pace,dar degeaba. L-au prins de mana si l-au asezat pe canapea,dupa care au inceput sa vorbeasca cu el.
-Sunteti impreuna?intreaba Seulbi,aparand brusc langa mine.
-N,nu. Doar prieteni.ii raspund,mintind-o.
-Bine atunci.a zis ea,dupa care s-a dus si si-a luat un pahar cu o bautura alcoolica,cred.
Seulbi pe care am vazut-o in ultimele ore e diferita de ceea de la scoala. E mai sociabila si nu e batjocorita de nimeni. Ma intreb de ce.
-Haide sa jucam adevar si provocare.a zis o fata.
Toata lumea a strigat "Da" fericita. Toti s-a asezat pe jos. M-am indreptat spre locul liber de langa Taehyung,dar o fata s-a asezat rapid acolo. Eu am oftat,asezandu-ma la intamplare intre o fata si un baiat. Taehyung se uita la mine,iar eu i-am zambit,incercand sa ii transmit ca nu ma supar ca nu stau langa el,chair daca nu era asa.
-Bun,inainte de a incepe jocul toata lumea sa bea un pahar de tequila.a zis un baiat,dand la fiecare cate un pahar plin cu acea bautura.
Toata lumea a baut-o,pana si Taehyung. M-am uitat mirata la el,dar am zis sa il las in pace. Eu mi-am pus paharul in spatele meu. Nu vreau sa ma imbat in seara asta.
-Acum sa inceapa jocul.a zis cineva si a invartit sticla. V cu Seulbi!
Toata lumea a srigat un "Ooo" lung. Seulbi s-a rosit,iar Taehyung privea neutru sticla. Banuiesc ca nu a jucat in viata lui jocul acesta daca este atat de linistit si nu ii pasa.
-Oh,ma suna cineva.mint eu,ridicandu-ma de pe jos si iesind afara.
Am facut asta fiindca am emotii. Mi-e frica de provocarea pe care o s-o primeasca ei doi.
In acel moment m-am simtit cea mai proasta fata de pe Pamant,regretand ca am iesit din casa. Am intrat rapid inapoi,dar era prea tarziu.
Taehyung se saruta pasional cu Seulbi.Am ramas pur si simplu inghetata,lacrimile reci curgand incet pe obrazul meu.
Dupa cateva secunde de soc,am iesit din acel loc blestemat,luand-o la fuga pe strada. Picioarele si mainele nu se opreau din tremurat,iar lacrimile nu se mai opreau din curs pe obrazul meu rece ca gheata.
-Te urasc!tip din toti ranunchi,imaginea lui aparandu-mi in minte.
Simt cum nu mai pot respira,asa ca ma opresc din fugit. Ma uit in spate,cu speranta in suflet ca poate totusi el a fugit dupa mine,dar eu sunt singura de pe strada asta.
-De ce ai facut asta?!tip iar cat de tare pot.
Stiam eu. Stiam eu ca nu trebuia sa vina cu mine. Ca nu trebuia sa merg la petrecerea asta. Ca nu trebuia sa devin trainee. Ca nu trebuia sa raman in Coreea.
-Ca nu trebuia sa te intalnesc pe tine!spun cu voce tare.
S-a terminat. Fix atunci cand credeam ca viata a inceput sa prinda culoare,o picatura neagra a patat totul.
-In acest moment,te iubesc,dar te urasc mai mult,Kim Taehyung.
CITEȘTI
Korean life
FanfictionJessica Stone. Fata marelui avocat american Jack Stone. O viata plina de popularitate si prieteni,mai exact o viata perfecta. Dar cum va reactiona Jessica atunci cand afla ca trebuie sa se mute in Seoul,Sud Coreea? O noua scoala,cu noi colegi. Cole...