Capitolul 6

857 64 11
                                    

Incerc sa imi dau seama cine ma trage spre acea masina,numai ca nu imi dau seama caci poarta gluga.

Ma pregatesc sa tip,numai ca ma urca repede in masina mare. Isi da gluga jos si vad ca e Kookie.

-Serios? Nu puteai sa ma anunti si tu ca ma iei de la scoala?! M-ai speriat de moarte,frate!ii spun eu nervoasa

-Scuze!imi zice. Ca sa stii,acum mergem la repetitii.

Eu doar pufnesc nervoasa. Nici macar nu am mancat si deja ma duc la repetitii. Ce grijulii!

*Peste 10 minute*

-Aici!imi spune Kookie aratandu-mi o usa.

Apas pe clanta si deschid usa. Peisajul din fata mea m-a facut sa raman cu gura deschisa. J-hope era calare pe spatele lui Suga,V si Jimin cantau ceva la bustul gol,iar Rap Mon si cu Jin fugeau ca nebunii prin sala.

-Jess!striga rusinat Suga.

Cand imi aud numele,toti se opresc din activitatea lor si se uita la mine mirati.

-C,cred ca mai bine astept pe hol.spun eu toata rosie la fata,iesind din camera.

"Ce naiba a fost aia?!"gandesc eu. Si mama ma pune sa fiu prietena cu ciudatii astia.

-Poti sa intrii!aud o voce din spatele usii.

Cu greu,intru in camera,de data asta pregatita de orice imagine. Baietii erau asezati in linie dreapta si se uitau la mine de parca as fi fost un general din aramata sau asa ceva.

-Ok,poate intamplarea de inainte a fost putin jenanta,dar nu trebuie sa va comportati chiar asa.

Cand aud asta,toti rasufla usurati.

-Oricum cred ca ti-a placut sa ma vezi fara maieu.imi spune V cu un mic ranjet pe fata.

-Auzi la el...zic nervoasa.

-Ommo! Jess s-a inrosit!striga uimit J-hope

-Incetati cu prostiile voastre si hai odata sa repetam!tip eu rusinata.

Toti incep sa rada. Nu vad ce e asa amuzant. Dupa ce se opresc din ras,Rap Mon imi spune:

-Ca sa te pregatesti mai usor pentru auditii dar si pentru viitorul de cantareata,imagineaza-ti ca faci parte din trupa noastra. Asta inseamna ca trebuie sa ne respecti regulile,sa iei parte la toate repetitiile noastre si sa stai putin cu noi. Oke?

-Cum ziceti voi.spun indiferenta.

Iesim din camera si inaintam pe hol. Pana la urma ajungem in sala de dans. Mi-e frica sa stiu ce ma asteapta,dar trebuie sa muncesc din greu!

-Sa incepem!zic eu hotarata.

*Peste 4 ore*

Simt cum numai pot. Nici nu stiu de cat timp dansam incontinuu. De ce trebuie ca BTS sa aibe asa niste melodii energice si rapide? Nici macar nu am mai mancat. Cred ca o sa lesin.

-Putem lua o mica pauza,va rog?intreb eu.

-Nu! Trebuie sa muncesti,Jess.imi raspunse Rap Mon

"Ca doar pana acum m-am jucat"ma gandesc. Nu stiu daca mai pot sa dansez. Chiar mi s-au dus toate puterile. Incep sa gafaia si mai tare. Vederea nu mai e asa de clara,devenind incetosata. Simt cum somnul ma ia dintr-o data.

V's POV

Fiind in spatele lui Jess pot sa vad ca e obosita. In ultimele minute parca nu mai stie sa-si controleze picioarele. Vad cum se opreste din dansat. Incepe sa se clatine putin. Observ cum incepe sa se lase putin pe spate. Oh,nu! Va lesina.

-Jessica!strig eu ingrijorat.

Mai avea putin si cadea pe podea,numai ca am prins-o. Ma uit la ea si vad ca a transpirat foarte mult. Mititca! E abia prima zi aici,in sala de dans,si deja Rap Mon a epuizat-o pana ce a lesinat.

-Trebuia sa ii dai o pauza!ii spun lui Namjoon (A/N:Namjoon e numele real al lui Rap Monster)

-Nu credeam ca e atat de obosita.raspunde el.

O iau in brate in stil de mireasa si o pun pe canapea.

-Poate o va trezi.spune Jin aducand o sticla cu apa.

-Nu,las-o in pace! Poate se mai odihneste putin.ii zic.

Toti cadem de acord sa o lasam pe canapea sa doarma,iar noi sa mergem sa mai cantam in studioul de inregistrari.

Jessica's POV

Simt cum ceva imi mangaie fata. Imi deschid usor ochii si vad ca in fata mea se afla un baiat. Vazand ca m-am trezit,ma impinge usor,strigand:

-De ce dormi? Ar trebui sa faci ceva,nu sa te relaxezi!

Ma uit mai atenta la fata lui si observ ca e colegul meu de clasa ce sta langa mine. Tot el m-a impins atunci din fata usii.

-Tu esti baiatul cel nesimtit.ii spun in timp ce ma ridic in fund.

-Ce?!

Eu doar zambesc. Doar se preface ca nu ma stie. Il intreb:

-Si cum te numesti?

-De ce ti-as zice?imi raspunde nervos.

-Fiindca esti colegul meu de clasa,vulpito!ii zic ciufulindu-i putin parul.

-Iaaa! Nu-mi atinge parul!striga la mine. Si daca tot esti curioasa,iti spun numele meu numai daca te duci si te speli si tu putin pe fata ca sa te faci mai frumoasa.

Eu doar pufnesc nervoasa si il imping prieteneste. Ma ridic de pe canapea si ma indrept spre iesire,numai ca ma opresc si spun:

-Ahm,nu stiu unde e baia.

-Pe langa ca esti urata,mai esti si prostuta!

-Cine vorbeste!imi zic.

El isi indreapta privirea spre mine.

-Sunt urat?

Vine fix in fata mea. Fata lui e la cativa centimetri de buzele mele. Ce vrea sa faca? Deja imi simt inima cum bate ca nebuna.

+++++++++++++++++++++++

Annyeong!

Ce credeti ca vrea sa faca acest baiat? S.o sarute poate?? ^^

(Baiatul se numeste Yook Sungjae si il aveti in multimedia)

Aahh! Ce.mi place sa vb singura! :)

Paa,coreeni mici! 🇰🇷

ㅃㅃ

++++++++++++++++++++++

Korean lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum