Ceva rece si umed imi atinge fata. Ma trezesc brusc,deschizandu-mi ochii si vazandu-i in fata mea pe baieti.
-Nebunilor! Asa se trezeste o fata?! Cu apa rece?!tip eu la ei.
-De vreo 10 minute ne chiuin sa te trezim. A da,ai intarziat si la scoala.imi spune Namjoon.
Auzind spusele lui Rap Mon,ma ridic repede din pat si o iau la fuga spre baie. Dupa ce imi fac rutina de dimineata,imi iau hainele de afara si cobor scarile la parter:
-Au sunat parintii tai si au zic ca trimit o masina cu uniforma si cartile tale.imi spune
Taehyung.-Dar nu mai e timp! E deja 8:30.
-Doar ai rabdare,o sa fie bine.imi raspunde el.
*Peste 20 de minute*
Intr-un final am ajuns in fata scolii. Ies repede din masina si o iau la fuga spre scoala. Intru in ea,apoi incep sa fug ca nebuna pe scari.
-Oare cat e ceasul?ma intreb.
Ma uit pe telefon si vad ca e 8:50. Ma pregatesc sa injur,numai ca ma lovesc de pieptul unui baiat. Ma uit in sus si vad ca e Sungjae.
-Ah! Scuze,n-am vrut!zic in timp ce ma inrosesc.
-Iaaa! Ai grija pe unde mergi!imi raspunde el nervos. N-ai de gand sa mergi la ore? Haide odata!
Dupa ce spune asta,imi prinde mana si incepe sa ma traga spre clasa. Iar ma inrosesc. Ah! Cred ca si atunci cand m-am nascut am rosit!
-Intra tu prima!imi zice.
Il ascult,dupa care deschid usa clasei.
-Ma scuzati de intarziere!spun,dupa care ma asez in banca.
Profesoara de engleza se pregateste sa comenteze,numai ca apare pe usa colegul meu.
-E cumva o coincidenta ca intarziati amandoi in acelasi timp?intreaba profesoara.
-Ooo!striga clasa.
Eu imi dau ochii peste cap. Profesoara prostuta.
*Peste 15 minute*
Aud cum suna clopotelul. Ce bine ca am venit aproape la sfarsitul orei ca altfel nu stiu cum as fi rezistat.
-Hey,Jess!imi spune Yura,dupa care ma imbratiseaza.
Ii raspund si eu la salut in timp ce zambesc. Intre timp apare si Hyunjin. Incepe sa vorbim,numai ca deodata toate trei auzim o bubuitura in fata clasei. Ma uit si vad ca e un baiat blond ce sta langa o banca rasturnata. In fata lui observ ca sta acea fata,Seulbi. Pare speriata.
-Hoata ce esti! Tu mi-ai luat banii! Recunoaste!tipa baiatul la ea.
Seulb dezaproba din cap speriata. Vazandu-i raspunsul,baiatul tipa iar:
-Atunci de ce baietii iau gasit in dulapul tau,huh?!
-N,nu e vina mea.raspunde cu frica in voce Seulbi.
Observ cum baiatul ridica mana. Doar nu are de gand sa o loveasca! Ma duc repede langa el si ii prind incheietura zicandu-i:
-Nici sa nu indraznesti sa lovesti o fata!
-Eleva transferata? Vad ca ai tupeu!imi spune in timp ce rade.
-Nu e nimic amuzant. Acum pleaca de langa ea,pana nu chem un profesor!
-Oh,tarfulita mica e si paracioasa!imi zice cu un ranjet pe fata.
Cand am auzit ce mi-a spus,mi-am dat seama ca a intrecut prea mult masura. I-am tras o palma cu cea mai mare putere.
-Cine esti tu sa ma judeci,ha?! Ma cunosti si nu stiu eu?!tip nervoasa la el.
O prind de mana pe Seulbi si ies din clasa. Ma duc cu ea pana la baie. Ma asez pe marginea chiuvetei si o intreb:
-Fi sincera cu mine,te rog! I-ai furat banii?
-N-as face asta niciodata!raspunde.
Cand ii aud raspunsul zambesc. Imi dau seama dupa fata ei ca zice adevarul. O imbratisez si ii spun:
-Nu ii baga in seama pe cei ce vor sa iti faca rau. Sunt doar gelosi pe tine.
Cand a vazut ca am imbratisat-o,Seulbi m-a impins usor si mi-a zis:
-Daca stai cu mine iti vei strica reputatia.
-Nu gandii asa! Daca chiar iti doresti poti sa-ti faci prieteni noi.
-T,tu chiar nu ma cunosti.mi-a raspuns,incepand sa planga. Voi,fetelor,doar vreti sa va bateti joc de mine. Nu pot sa imi fac prietene fiindca nimeni nu vrea. Vin la scoala doar ca sa ma duc apoi la facultate sa oajut pe mama sa traiasca. Stii ce greu e sa plangi in fiecare zi?! Stii ce greu e sa supravietuiesti in lumea asta?! Normal ca nu stii,avand in vedere ca esti ca toate celelalte.
-Seulbi...
Vreau sa o imbratisez iar,numai ca m-a impins asa de tare incat am cazut pe gresia baii,dand cu capul de marginea chiuvetei.
-Te urasc,prefacuto!
Asta e tot ce am putut auzi,dupa care vederea s-a incetosat,devenind intr-un final foarte intunecata.
++++++++++++++++++++++++++++
Annyeong!
In media e Seulbi. Ce parere aveti despre ea? Cam nesimtita,nu? :)
Sper ca v.a placut capitolul! Vreau sa le multumesc celor 5 fete (kpoplover_26
,YuukiKookiee ,Stefi1Hope ,LeeAlexa ,Obsession_solution ) ce m.au motivat foarte mult sa continui cartea. Inclusiv lui LeeAlexa ce a fost mereu alaturi de mine,chiar daca ne cunoastem numai de pe watt. Va rog foarte mult treceti pe la cartea ei,Povestea unui star. E asa de super! Nu o sa va puteti oprii din citit! :))Paa,coreeni mici 🇰🇷
++++++++++++++++++++++++++++
CITEȘTI
Korean life
Hayran KurguJessica Stone. Fata marelui avocat american Jack Stone. O viata plina de popularitate si prieteni,mai exact o viata perfecta. Dar cum va reactiona Jessica atunci cand afla ca trebuie sa se mute in Seoul,Sud Coreea? O noua scoala,cu noi colegi. Cole...