~Peste un an.~
Ziua asta cu siguranta o voi trece in calendar. Astazi, dupa un an de munca continua, am fost anuntate eu si cateva fete ca vom debuta peste 5 luni.
Multe persoane mi-au spus ca am avut noroc foarte mult ca sa debut asa de rapid in comparatie cu altii.
-Chiar o sa debuti?intreaba mirat Jungkook.
-Da!ii raspund vesela.
Baietii s-au bucurat si ei cand au aflat vestea. Fiecare m-a imbratisat si mi-a urat succes in viitoarea mea cariera. Cu exceptia lui. Numai el nu a venit la mine sa ma felicite. Si nu il acuz pentru asta. Oricum dupa acea noapte ne-am comportat unul cu altul de parca nu ne-am cunoscut.
-Haideti ca trebuie sa plec. Eu cu fetele avem o intalnire cu CEO.le-am spus.
Le-am facut din mana si am iesit din camera, insa din urma mea a iesit si el.
-Jessica!il aud cum ma striga din urma.
Ma intorc cu fata spre el si ii raspund, incercand sa par neutra, chiar daca imi era atat de dor de timpurile petrecute cu el.
-Eu vreau sa iti spun ceva. De mult imi doresc sa iti zis asta, numai ca nu am avut puterea.imi zice parca trist.
Inima a inceput sa imi bata din ce in ce mai tare. "Fix ca acum un an."
-Ce e?
Speram sa zica sa ne impacam si totul o sa revina la normal.
-Vroiam sa iti spun ca...
Dar apoi si-a schimbat privirea trista cu una vesela.
-Viata de cantaret e grea, dar stiu ca o sa te descurci!
Degeaba m-am emotionat. Trebuia sa stiu ca nu avea cum sa zica ceea ce imi doream.
-Mersi!ii raspund, schitand un zambet fals.
M-am intors cu spatele la el si am inceput sa ma indrept spre lift ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•
-De acum inainte o sa locuiti aici toate 7!ne spune managerul, deschizand usa apartamentului.
Am intrat si am inceput sa cercetez. Era un apartament dragut. Avea 3 camere, un hol lat ce era amenajat ca o sufragerie, o bucatarie si o baie.
Dupa ce managerul ne-a zis unde sa stam, ne-am dus fiecare fata in camere. Eu stateam cu Eunji, o fata cu un an mai mare decat mine.-Si cum ti se pare camera noastra?m-a intrebat.
-E chiar comfortabila.
Era o camera mica, cu un pat supraetajat si mobila. Chiar imi placea, inclusiv ca incaperile mici ma fac sa ma simt in siguranta.
-A da. Stiai ca V urmeaza sa fie impreuna cu o fata dintr-o trupa nu prea cunoscuta? Aish, nu e corect. Fata aia face asta numai pentru publicitate! Sau poate ei doi chiar se plac...zice Eunji.
-De unde stii?intreb eu socata,incercand sa imi opresc lacrimile.
-Asta am auzit prin companie.
Am iesit din camera si m-am dus in baie. Nu inteleg de ce imi vine sa plang. Nu mai sunt cu el de un an. Si oricum e o relatie falsa. Dar poate chiar se plac!
Mi-am scos rapid telefonul din buzunar si am inceput sa ii scriu un mesaj lui. In acel moment m-am bucurat ca nu i-am sters numarul.
Jess: Hey! Uhm...cineva din trupa e curioasa daca relatia ta e adevarata sau falsa.
Sper ca nu te-am deranjat din ceva.Am vrut sa inchid telefonul, dar fix atunci am primit raspunsul lui. "Rapid."
TaeTae: Ce relatie?
Jess: Pai tu esti impreuna cu cineva, nu?
TaeTae: De la cine ai auzit asta?
Jess: Doar raspunde la intrebare,Taehyung!
TaeTae: Da...e adevarata.
Mi-am inchis rapid telefonul. Am regretat ca l-am intrebat.
Am cazut pe faianta rece a baii. Ma uitam in gol, simtind cum o lacrima mi-a curs pe obraz.
Il urasc pentru ce mi-a facut, dar inca il mai iubesc. Nu am avut curajul sa ii zis asta pentru ca am crezut ca el nu ma mai iubeste. Si chiar e asa, avand in vedere ca acum e cu o fata.
-Jessica? Esti in baie?intreaba Eunji
Mi-am sters lacrimile de pe fata si i-am raspuns:
-Da.
-Managerul vrea sa vorbeasca cu tine in camera noastra.
Am iesit din baie si m-am dus la manager.
-Inchide usa, te rog.imi spune
Inchid usa, apoi ma asez pe pat. El statea pe scaunul de la birou.
-Uite, Jessica. Cineva mi-a zis ca tu si cu Taehyung ati fost impreuna. Nu intreba cine mi-a zis ca nu o sa iti spun. Asa ca imi dau si eu seama ca te simti prost cand ai aflat vestea despre Taehyung. Deci o sa iti spun ceva, dar trebuie sa juri ca nu o sa spui la nimeni.
-Jur!ii raspund.
-Relatia lor este falsa. Pentru ca agentia din care face parte acea fata e cam saraca, ne-au rugat sa dam anunt ca ea si V sunt impreuna. Relatia lor o sa dureze doua luni. Iti zic asta ca sa te concentrezi pe debut, nu pe relatia lor falsa.
-Vorbiti serios?
-Foarte serios. Asa mi-a zis CEO. Dar nu mai spune la nimeni!
Bucuroasa, l-am imbratisat pe manager. M-am desprins rapid din imbratisare, realizand ca ceea ce am facut a fost cam ciudat.
-Multumesc mult ca ati avut incredere sa imi spuneti! Promit ca nu o sa spun la nimeni!
Managerul mi-a zambit, apoi a iesit din camera. Fericita, m-am aruncat in pat, mi-am bagat fata in perna si am inceput sa tip. Dupa ce ei doi se vor desparti, o sa ma duc la Tae si o sa ii spun sentimentele mele. O sa ii spun ca inca il mai iubesc!
-Kim Taehyung, pregateste-te! Peste 2 luni, Jessica va intra in actiune!strig eu vesela, nepasandu-mi ca o sa ma auda fetele.
CITEȘTI
Korean life
FanfictionJessica Stone. Fata marelui avocat american Jack Stone. O viata plina de popularitate si prieteni,mai exact o viata perfecta. Dar cum va reactiona Jessica atunci cand afla ca trebuie sa se mute in Seoul,Sud Coreea? O noua scoala,cu noi colegi. Cole...