Capitolul 19

670 56 4
                                    

-Esti sigura de asta?ma intreaba pentru a nu stiu cata oara managerul.

-Daca ma mai intrebi odata asta,o sa ma razgandesc!ii spun putin enervata.

El zambeste mandru,dand mana fericit cu mine. Mi-a dat sa semnez un fel de contract drep dovada ca pot sa rezist fanelor.

Dupa ce am terminat de vorbit cu el,in camera apar BTS. Incep sa o iau la fuga spre mine,imbratisandu-ma cat de tare pot ei. Dar tot  pot simti lipsa lui V:

-Te iubim,Jessica!il aud pe Jimin

-Da,am crezut ca o sa ne urasti!adauga Jin.

-Da,da,si eu va iubesc,dar acum nu prea mai pot respira.incerc sa zis eu.

Auzindu-ma,baietii se desprind rapid din imbratisare. Toti se uita cu niste priviri vesele la mine. Sunt atat de dragalasi,ca niste copii.

-Ahm,dar unde este Taehyung?

-Nici noi nu stim.imi raspunde Namjoon.

Deodata,usa incaperii se deschide si pe ea intra V. Expresia fetei sale este nervoasa,pumnii lui fiind stransi.

-Fix de tine vorbeam.spune razand Jungkook.

Pe fata lui Tae nu apare nici un zambet. Vine in fata mea si ma prinde strans de mana,incepand sa ma traga afara din incapere. Eu nu ma impotrivesc pentru ca sunt obisnuita cu asa ceva. Dupa ce iesim din camera,V se intoarce serios spre mine si imi zice:

-Te mai intreb pentru ultima oara. Cine te-a lovit?

-Ti-am spus ca nu am cum sa stiu fiindca nu il cunosc pe acel baiat.

Observ cum Tae se incrunta,pufneste nervos,apoi imi spune,ridicandu-si tonul:

-De ce ma tot minti?!  Crezi ca sunt doar o jucarie pentru tine?! Sungjae mi-a zis ca a auzit din vestiar niste voci,iar cand s-a uitat erai tu si cu acel bataus din seara trecuta. Iar tu il cunosti,macar dupa fata! Si imi mai spui si ca nu te mai doare,cand pot sa vad pe fata ta ca inca te doare. Chiar asa usor iti e sa ma minti,Jessica?!

Eu nici macar nu mai aveam cuvinte. Din doua motive:Yook Sungjae ne vazuse in vestiar,dar nici macar nu a sarit in ajutorul meu,iar al doilea motiv e ca V este atat de nervos,incat mi-e frica sa spun ceva.

-I,imi pare rau!ma balbai,incercand sa imi cer iertare.

"Nu pot sa cred. Tocmai am facut cel mai zambaret om de pe pamant sa fie suparat si nervos" gandesc eu. Se pare ca oricat de mult as incerca sa ma schimb,tot Jessica din trecut am ramas. Gandind asta,o lacrima s-a prelins pe obrazul meu.

-Jess,nu plange numai din asta.imi spune Tae,dar nu cu atata grija ca alta data.

-Te-am mintit ca sa nu te ingrijorezi prea tare. Nu ti-am spus cine m-a lovit deoarece imi era frica sa nu te duci sa il bati,iar apoi sa intri in buclul sau,si mai rau,sa fi si tu lovit. Nu te-am mintit fiindca asa am vrut,ci pentru ca imi pasa mult de tine. Mai mult decat crezi tu.

Auzindu-mi cuvintele,Taehyung si-a schimbat brusc expresia fetei. Acum era trist si ingrijorat,asa ca m-a tras repede intr-o imbratisare.

-Imi pare rau ca am fost un prost!imi sopteste,in timp ce m-a mangaiat pe cap.

-Nu e nimic! Nu ai avut cum sa sti.ii raspund.

Dupa ce am mai stat putin timp imbratisati,am hotarat sa mergem inapoi la ceilalti.

*Peste 3 ore*

-Iar apoi i-a spus lui V ca e cel mai prost din trupa.spune razand Jungkook.

Toti incepem sa radem. BTS au inceput sa imi povesteasca despre excursia lor in America,defapt sa imi povesteasca cele mai amuzante intamplari.

Rasul nostru este intrerupt de soneria telefonului meu. Il scot din buzunar si vad ca pe ecranul telefonului apare numele fostului meu iubit. Daca ma gandesc mai bine,iubit e prea mult spus,caci nici macar nu ne-am sarutat vreodata.

-Alo?raspund cu putina ezitare in voce.

Toate privirile baietilor sunt atintite asupra mea,iar asta ma face sa ma simt cam rusinata.

-Jessica Stone?intreaba o voce pitigaiata de femeie.

-Da. Iar tu esti?

-Noua iubita al ex-ului tau,draga. Am sunat sa iti spun ca daca te vei atinge vreodata de el,jur ca vei regreta ca te-ai nascut.

Auzindu-i spusele,eu incep sa rad in hohote. Baietii se uita ciudat la mine,gandindu-se ce e cu nebuna din fata lor.

-De ce razi?intreaba in soapta Taehyung.

Eu nu il bag in seama,ci duc din nou telefonul la ureche si zic:

-Uite,chiar nu mai imi pasa de el. Poti sa faci si zece copii cu el,caci pe mine ma doare undeva. Asa ca,mult succes si sa va iubiti!

Spunand asta,inchid apelul,punandu-mi telefonul inapoi in buzunar.

-Asa,deci unde am ramas?intreb,de parca nimic nu s-ar fi intamplat.

-Nu incerca sa schimbi subiectul,Jess. Cine te-a sunat?imi zice Namjoon.

-O fata din America. Dar nu conteaza asta acum. In acest moment vreau sa mai aud intamplarile voastre din excursia voastra.

-Iti spunem numai daca ne spui si tu cine te-a sunat.imi zice Jimin.

-Fie! M-a sunat iubita fostului meu iubit sa imi spuna sa nu ma mai ating de el. Acum sa continuam ce faceam inainte.

Toti zambesc mandri ca au reusit sa ma convinga sa spun cine m-a sunat,cu exceptia lui V care se uita ingrijorat la mine. Cand mi-am imdreptat privirea spre el inca a mai continuat sa se uite in ochii mei. Deodata,am inceput sa simt niste mici fluturasi in burta. "Stai,ce? De ce simt asa ceva cand ma uit la Tae?" gandesc eu. Imi imi indrept rapid privirea spre altceva,numai ca sa nu mai am acea senzatie ciudata in burta. Ah,Kim Taehyung,ce imi faci tu...

+++++++++++++++++++++++++++

Heey!

Sper ca v.a placut acest capitol. Trebuie sa recunosc,a fost plictisitor. Imi pare rau!

Am uitat sa mentionez in celelalte capitole ca Jessica a inceput sa invete coreeana,deci imaginati.va ca stie ,cat de cat,sa comunice cu cineva in coreeana.

La media este o poza editata de mine cu Taehyung. Sper ca va place! ^^

Oke,ne vedem in urmatorul capitol!

Annyeong,coreeni mici! 🇰🇷

+++++++++++++++++++++++++++

Korean lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum