Capitolul 9

705 71 11
                                    

-U,unde sunt?intreb,in timp ce imi deschid ochii.

Vazand ca m-am trezit,Yura si Hyunjin au inceput sa zambeasca pana la urechi:

-Stii ce ne-ai speriat,Jess?! Noroc de Sungjae ca te-a gasit la timp.mi-a zis Yura

Toate amintirile mi-au revenit in minte. Tin minte cum Seulbi m-a impins,dupa care am dat  cu capul de chiuveta,iar acum m-am trezit aici.

-El m-a gasit?intreb eu cu o voce ragusita.

-Da. Ne-a spus ca erai intr-o mica balta de sange. Cumva tii minte cine te-a impins? Stiu ca tu ai plecat cu Seulbi din clasa.imi zice Hyunjin

-Ahm,nu mai tin minte,dar sigur nu m-a impins ea.ii raspund incercand sa par cat mai sincera.

-Jessica! Nu ne mintii! Stim ca ea te-a impins. Ti-am spus ca nu trebuie sa stai cu Seulbi!a inceput sa strige Yura.

Ma pregateam sa protestez,numai ca brusc usa infirmieriei s-a deschis,pe ea intrand Sungjae. Vazandu-ma,a venit in fuga langa patul meu si m-a intrebat:

-Jess! Esti bine? Te doare ceva? Vrei sa te duc la spital? Sa iti sun parintii?

Auzindu-i toate intrebarile,am chicotit. Vad ca baiatului asta chiar ii pasa de mine. Observand cat de ingrijorat e,i-am raspuns:

-Sunt bine. N-am nevoie de nimic. Mersi mult ca m-ai adus aici! Fara tine,cine stie ce se intampla cu mine.

-Aish! Acum crezi ca imi pasa de tine?! Doamne,Jessica,gandeste!imi raspunde el nervos,iesind apoi repede din camera.

-Te place!imi sopteste Hyunjin.

-Nu vorbii prostii!ii raspund,in timp ce toata fata mea se face mai rosie decat fundul unui cimpazeu.

*Peste 2 ore*

-Fetelor,am plecat.

-Oke. Nu uita sa ma suni. Avem multe de vorbit.imi spune Yura.

Eu aprob din cap,dupa care ies din clasa. Ajugand la parter,ies din scoala. Ma duc pana la  parcare si incep sa ma uit dupa masina mea. Sper sa nu mai apara iar Kookie. Din fericire,imi zaresc masina la cativa metri de mine. Intru,salutandu-l pe sofer.

-Domnisoara Stone,mama dvs m-a rugat sa va transmit ca acasa se afla niste musafiri ,asa va roaga sa va comportati cat mai frumos cu ei.

Eu am aprobat,continuand sa ma uit pe geam. In cateva minute,eram in fata casei mele. Intru in curte,inaintand pana in fata usii. Nici nu apuc bine glanta,ca deja o vad pe mama cum deschide usa:

-Ah,Jess! Ai venit la fix. Tocmai acum plecam. O sa-mi fie dor de tine!mi-a spus si m-a sarutat pe obraz.

Ma pregateam sa o intreb ce se intampla,numai ca apoi a aparut si tata in fata mea:

-O sa iti explice prietenii tai ce se intampla. Fii cuminte si sa-i asculti pe prietenii tai!imi zice,dupa care ma imbratiseaza.

Tot ce faceam era sa stau pur si simplu nemiscata si sa ma uit la parintii mei ce tocmai au intrat in masina,plecand.

-C,ce naiba tocmai s-a intamplat?!intreb,intrand in casa.

Totusi mie frica sa vad cine sunt "prietenii"mei. Mie frica sa nu fie...

-Hey,Jessica!imi spune Kookie,iesind din bucatarie.

Ah,BTS! Nu pot sa cred ca tocmai ei o sa aibe grija de mine!

-Imi poate explica cineva si mie ce se intampla?intreb eu putin nervoasa.

-Simplu! Timp de trei saptamani vei sta numai si numai cu noi. Binenteles,la noi acasa,nu aici. Parintii tai au plecat in vacanta in America de Sud. Fain,nu?imi spune Namjoon

-Eu sa ascult de voi?! Asta nu se va intampla nici intr-o mie de ani!

-Ordinul mamei tale...imi zice Jin.

-Haide,Jess! Nu o sa fie atat de rau. Incluisv ca si noi vom fi plecati de acasa aproape zi de zi ca avem concerte sau interviuri,deci o sa stai singura unele zile.incearca sa ma convinga Taehyung.

-Sa traiti,domnule capitan!ii spun.

Ei incep sa rada. Nu pot sa cred ca o sa stau cu aceste capete de peste. Urc scarile pana in camera mea numai vad ca deja sunt facute bagajele.

-Baieti! Cumva hainele mele sunt magice si se baga singure in genti?!tip eu nervoasa.

Vazand ca nu imi raspunde nimeni,iau bagajele si cobor la parter. Cand ajung in sufragerie,vad  ca baietii stau in fata usii.

-De acum incolo,noi vom fi fratii tai mai mari de care vei asculta!imi spune cu o voce dura Namjoon

-Cum ziceti voi.le raspund indiferenta,iesind din casa.

*Peste 15 minute*

Ies din masina,imi iau bagajele din portbabaj,apoi o iau la fuga spre casa trupei. Intru in ea,lasandu-mi bagajele la intrare.

-Bine ai venit in casa ta temporara!imi zice Taehyung.

Eu ii zambesc,apoi ii spun:

-Daca tot esti asa de politicos,nu vrei sa imi duci tu bagajele in camera?

-Aish,fata asta...il aud cum sopteste.

Dupa ce isi da ochii peste cap,ia bagajele si incepe sa urce scarile. Eu ma duc in sufragerie,asezandu-ma pe canapea. Incep sa ma uit in gol,pana cand Kookie apare langa mine si imi zice:

-Sper ca esti pregatita de noua ta viata.

-Ce vrei sa spui?

-Baietii. Sunt mai nebuni de felul lor. Mi-e frica ca o sa parasesti casa asta in cateva zile.imi raspunde.

Eu doar incep sa rad. Stiam deja asta. Totusi o sa-mi ascult mama. O sa stau cu nebunii astia pana cand se intorc parintii mei din vacanta. Sper ca totul o sa fie bine.

-Ahm,eu ma duc in camera.ii spun lui Kookie,dupa care ies din sufragerie.

Urc scarile pana la etaj,apoi intru in dormitorul meu. Observ ca Taehyung chiar a facut o treaba buna. Mi-a pus hainele mele pe pat. O sa le asez eu mai incolo.

Imi iau telefonul si o sun pe Yuri,amintindu-mi ca mi-a spus sa o sun.

*Convorbire telefonica*

Y:Jessica? Ce mai faci?

J:Stau in pat si ma plictisesc. Tu?

Y:La fel ca tine. Uite,vreau sa iti spun ceva in legatura cu Seulbi. Ea nu e cea ce pare. Toata lumea o crede o fata inocenta si chinuita de colegii ei,dar nu e asa. N-ai vazut ca te putea omora? Niciodata sa nu ai incredere in ea. Sunt sigura ca are un secret intunecat pe care numai ea il stie.

J:Yura,ma faci sa rad. Nu-mi spune mie asta,fiindca nu te cred. Seulbi e o fata ce sufera si din cauza asta nu a putut crede ca eu chiar vreau sa fiu cu adevarat prietena ei.

Y:Jessica,daca tu crezi asta,n-ai decat. Dar sa nu cumva sa crezi ca daca stai cu Seulbi,eu voi mai sta cu tine. Trebuie sa te hotarasti! Stai cu mine si Hyunjin sau cu proasta aia de Seulbi. Alege acum!

+++++++++++++++++++++++++++++

Annyeong!

Scz daca va cam plictisit capitolul asta,dar pot sa spun ca abia de.acum a inceput cartea :))

Voi cu cine credeti va sta Jessica? Cu Seulbi? Sau poate cu Yuri si Hyunjin?

Mersi inca odata ca votati si comentati. M.ati facut fericita,unnies si noonas.

Paa,coreeni mici! 🇰🇷

+++++++++++++++++++++++++++++

Korean lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum