Capitolul 14

608 63 9
                                    

-Yook Sungaje!strig eu speriata

Cand mi-au auzit vocea,batausii si Sungjae si-au indreptat privirea spre mine. Cand i-am vazut fata prietenului meu am ramas socata. Era plin de vanatai,un ochi tindandu-l inchis.

-Mai,mai,mai. Ce avem noi aici?imi zice un baiat 

Eu nu il bag in seama. Fug pana la Sungjae,pozitionandu-ma in fata lui pentru ai lua apararea:

-Va atingeti de el si in acel container ajungeti!le spun eu nervoasa.

Ei doar incep sa rada. Intre timp a ajuns si Minhyuk langa batausi,dar i-am facut semn sa ramana acolo.

-Vad ca tii la slabanogul asta,straino. Dar ce ar fi sa ne lasi sa ne indreptam treapa?imi zice un alt baiat.

Vad ca incearca sa ma dea la o parte,numai ca eu ma impotrivesc,prinzandu-i mana si trantindu-l de asfalt.

Vazand ce i-am facut colegului lor,ceilalti s-au enervat,indreptandu-se spre mine. Cineva a incercat sa ma tina de maini,numai ca i-am tras un pumn in burta. Cand ma uit in spate,vad ca cineva e deasupra lui Minhyuk si ii lovea foarte tare. Am alergat spre cei doi,dand cu piciorul in spatele batausului,acesta cazand pe Minhyuk. Erau intr-o pozitie cam jenanta,asa ca prietenul meu s-a ridicat rapid de pe jos.

Baietii ce au mai ramas in picioare se uitau foarte speriati la mine.

-Dragilor,eu nu sunt o papusa ce numai cumaparaturi stie sa faca.le zic  batausilor

S-au ridicat rapid de pe asfalt si au inceput sa fuga spre casa lor,dar nu inainte de a-mi spune ca se vor razbuna. Da,cu siguranta asta vor face.

-Jessica.il aud pe Sungjae cum ma striga

-Esti bine? Vrei sa mergem la spital? Sau mai bine sa sun la politie? Ba nu,sa le zic parintilor tai?intreb eu foarte stresata.

-Nu,nu aveam nevoie de ajutorul tau.

-Glumesti?! Baietii aia mai aveau putin si te omorau in bataie si tu acum spui ca nu aveai nevoie de ajutorul meu. Minhyuk,vin-o si ajuta-ma sa il ridic,te rog.ii spun,facandu-i semn sa vina langa mine.

Prietenul meu se pregatea sa vina sa ma ajute,numai ca Sungjae i-a facut semn sa se opreasca,zicand:

-Pot sa ma ridic si singur.

Vazand ca incepe sa se ridice,incerc sa il apuc de brat ca sa il ajut,numai ca acesta tipa la mine nervos,impingandu-ma cu putere de langa el:

-Am zic ca pot sa ma ridic singur! De ce tot te bagi in viata mea?! Lasa-ma naibii singur! Mai bine ma bateau aia decat sa ma ajuti tu!

-Sungjae...

-Sa nu cumva sa mai vorbesti cu mine. Am mers cu tine atunci numai ca sa ne vada paparazzi,pentru a fi mai popular. Asa ca sa nu cumva sa crezi ca noi doi suntem prieteni. Eu chiar nu te pot suporta,Jessica!imi spune cu multa ura in voce,apoi pleaca nepasator.

-Aish,baiatul asta! Minhyuk zice. Nu-l asculta. Cred ca era doar nervos.

-Avea dreptate. Nu trebuia sa il ajut. Trebuia sa il las sa il bata,nu?!spun eu nervoasa,lacrimile incepand sa imi curga pe obraz.

-Jessica!aud pe cineva ca ma striga din spate.

Ma intorc si vad cum BTS vine rapid spre mine.

-Esti bine? V-am vazut de la geam cum va bateati si ne-am gandit ca poate ai nevoie de ajutor.a zis Taehyung.

-Nu,nu sunt!soptesc,apoi incep sa plang.

Nu stiu de ce reactionez asa la cuvintele lui Sungjae,dar chiar m-au ranit. Ma simt de parca el ar fi prietenul meu cel mai bun ce tocmai s-a certat cu mine. Dar defapt e doar un idiot!

-Ce s-a intamplat? De ce plangi?intreaba mirat Jimin.

-Mai bine nu intrebati asta acum. O sa va povestesc eu maine.il aud pe Minhyuk cum vorbese.

-Hai sa mergem acasa,oke?imi spune Tae,punandu-si mana pe umarul meu.

-Dar cum ramane cu antrenamentele voastre?intreb,potolindu-ma din plans

-Tu contezi mai mult decat ele,Jessica.imi raspunde Jungkook.

Eu zambesc,realizand ce prieteni minunati am eu defapt. Plang pentru un idiot cand acum stau langa mine 8 oameni deosebiti. Inclusiv BTS. Mi-am schimbat definitiv parerea despre ei. Acum ei sunt ca si fratii mei mai mari.

-Vin-o si tu cu noi!ii zic lui Minhyuk zambind

-Nu,lasa,nu vreau sa va deranjez.

-Te rog! Si baietii vor,nu-i asa?ii intreb

-Normal ca da! Ne vom distra toti!spune J-hope

-Daca insistati.zice Minhyuk vesel.

Eu bat din palme vesele. Imi indrept putin privirea spre V si vad cum expresia fetei lui a devenit serioasa. Chiar sunt curioasa ce s-a intamplat intre cei doi. Poate o sa-mi spuna unul dintre baieti,dar ma cam indoiesc.
-O sa avem o noapte alba.spune zambind Namjoon.

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Heey!

Plang,plang,plang! Poimaine incepe scoala! Va rog,va rog,spuneti.mi ca e doar e un cosmar si cand o sa ma trezesc va fi inceputul verii!

Maine o sa fie o zi trista. Va invit si pe voi la inmormantarea vacantei de vara. Dau coliva si pomana.

Sper ca va placut si acest capitol. Va multmumesc mult ca votati si comentati. Inseamna foare mult pentru mine! ^•^

Annyeong,coreeni mici! 🇰🇷

+++++++++++++++++++++++++++++++

Korean lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum