-Jessica! La ce te gandesti?!ma intreaba putin deranjat Namjoon. E a nu stiu cata oara cand gresesti pasii. Trebuie sa dansezi,nu altceva.
Adevarat,de ce tot ma gandesc la V? Dupa ce ne-am impacat de la acea mica cearta,el tot se uita la mine. Din cauza asta,ma tot gandesc daca e normal sau nu ca atunci cand un baiat se uita la tine,tu sa simti fluturi in stomac.
-Scuze!spun mai mult pentru mine
-Eu cred ca noona a noastra s-a indragostit.zice zambind Jungkook.
-Mda,sigur. Fix de tine.
-Dar de ce Jessica s-a inrosit? Cumva Kookie are dreptate?intreaba Jimin.
-Yaa! Daca aveti de gand sa radeti de mine,atunci mai bine incetati!le spun,ridicand putin tonul
Toti s-au oprit din vorbit,uiandu-se seriosi la mine. Numai ca peste cateva secunde nu s-au putut abtine,asa ca au izbugnit intr-un ras isteric.
Eu pufnesc nervoasa si imi dau ochii peste cap,iesind din sala de dans. Pana la urma decid sa ma duc la cafeneaua de la parterul cladirii companiei. Cobor cu liftul,apoi ma indrept spre locul dorit. Cand ajung acolo,ma uit prin jur si vad ca toate mesele sunt ocupate. "Perfect!"gandesc eu. Dau sa ies din cafenea,numai ca cineva ma atinge pe umar.
-Minhyuk!spun eu zambind.
-Te-am vazut intrand in cafenea. Nu vrei sa stai cu noi? Mai e un loc langa mine.
-Noi?intreb eu.
El da din cap si imi arata cu degetul spre masa de langa geam. Acolo sunt inca 3 baieti ce se uita la mine.
Prietenul meu si cu mine incepem sa ne indreptam spre masa respectiva. Cand ajungem acolo,Minhyuk se aseaza primul,iar apoi ma prinde iar de umar si ma impinge in jos ca sa ma asez si eu langa el.
-Baieti,ea este Jessica,fata de care v-am povestit.
Cei 3 baieti imi zambesc si dau fiecare mana cu mine,spunandu-si numele. Eu,cu memoria mea proasta,normal ca nici macar nu am putut retine un singur nume.
-Si voi ce faceti aici?intreb eu ca sa sparg linistea.
-Bem.imi raspunde unul dintre ei.
-Nu,ma refeream in aceasta companie.
-Aaa. Pai,noi suntem trainee. Ne antrenam cam de doi ani,numai ca am fost anuntati ca noi patru si cu inca 3 baieti vom debuta in curand.imi zice Minhyuk.
-Serios? Ma bucur pentru voi. Abia astept sa va vad cum cantati si dansati.le spun zambind,incercand sa par cat mai politicoasa.
-Dar tu? Tu ce faci aici?ma intreaba baiatul ca parul roscat.
Ma pregateam sa raspund,numai ca altul dintre ei ma intrerupe,zicand:
-Nu mai bine vrei sa ne intalnim toti 5 undeva ca sa vorbim mai mult?
-Da,asa e ma bine. Spre exemplu la clubul "Seoul Night". O sa vin eu sa te iau,daca vrei. Esti de acord?ma intreaba Minhyuk.
-Nu,nu e.aud pe cineva raspunzand din spate.
Ma intorc si il vad pe Taehyung. Se uita cu multa ura spre cei 4 baieti. M-a prins de mana si ma ridicat de pe locul pe care stateam,umarul meu fiind acum lipit de al lui V.
-Las-o pe ea sa se hotarasca. Te-am invita si pe tine,numai ca tu esti o celebritate si nu ai voie sa fi vazut in cluburi. Deci,Jessica,vrei sa vi?ma intreaba prietenul meu.
Imi indrept privirea spre Tae si vad cum si el se uita la mine cu o privire ce imi spune sa nu merg. Dar fiindca mama mea m-a facut incapatanata,ii raspund zambind:
-De ce nu?! O sa ne cunoastem mai bine asa.
Baietii zambesc mandrii,multumindu-mi ca le-am acceptat invitatia. Dupa ce Minhyuk mi-a spus ca o sa imi trimita mesaj cand sa ma pregatesc,Taehyung m-a prins de mana si m-a scos din cafenea.
-Te rog sa nu te duci!imi spune V,dupa ce ne-am indepartat de acel local.
-De ce? Nu m-am mai relaxat deloc dupa ce am ajuns in Coreea. Chiar imi doresc sa ma duc.
-Bine,dar nu cu el.
-Dar ce are Minhyuk? Defapt,ce au toti baietii ce imi sunt prieteni,caci mereu cand ma intalnesc cu ei,te transformi in alta persoana.
-Nu ai cum sa intelegi. Faza e ca nu trebuie deloc sa ai incredere in Minhyuk. Eu il cunosc mai bine decat tine si stiu ce spun.imi zice V,expresia fetei lui devenind ingrijorata.
-Mersi mult ca iti pasa de mine,dar eu tot ma duc cu ei. Stiu si eu sa imi port de grija. Trebuie doar sa ai incredere tu in mine ca nu o sa fac nici un fel de prostie la care te gandesti tu ca o sa fac. Oke?
V ofteaza,dar da aprobator din cap. Isi fixeaza privirea spre pamant,dar peste cateva secunde ochii sai fac contact cu ai mei. Se uita asa la mine incontinuu. Simteam cum timpul trecea foarte greu,fluturasii facandu-si din nou aparitia in stomacul meu.
-Nu te mai uita asa la mine!ii spun dupa un timp.
-De ce?
-Fiindca ma simt ciudat.ii raspund rusinata.
Pe chipul lui Taehyung ii apare un mic zambet. Ah,ce proasta sunt. Acum crede ca simt ceva pentru el.
-Dar sa nu te gandesti la altceva. Adica ma simteam ciudat fiindca tu esti ciudat.adaug eu rapid.
V incepe sa rada. Si eu as rade de mine daca mi-as fi auzit explicatia. Pana la urma am urcat inapoi in sala de repetii. Dupa ce am mai stat acolo o ora si dupa insistentele mele,ne-am pornit toti spre casa.
++++++++++++++++++++++++
Heey!
Sper ca v.a placut acest capitol. Si acesta a fost cam plictisitor,dar abia astept sa il scriu pe urmatorul,caci deja stiu ce o sa faca Jessica la club :}
La media aveti fata geloasa pe care o avea Tae atunci cand vorbea cu frumosul Minhyuk.
Multumesc inca odata pentru sustinerea voastra! ^•^
Annyeong,coreeni mici! 🇰🇷
++++++++++++++++++++++++++
CITEȘTI
Korean life
FanfictionJessica Stone. Fata marelui avocat american Jack Stone. O viata plina de popularitate si prieteni,mai exact o viata perfecta. Dar cum va reactiona Jessica atunci cand afla ca trebuie sa se mute in Seoul,Sud Coreea? O noua scoala,cu noi colegi. Cole...