Y:Jessica,daca tu crezi asta,n-ai decat. Dar sa nu cumva sa crezi ca daca stai cu Seulbi,eu voi mai sta cu tine. Trebuie sa te hotarasti! Stai cu mine si Hyunjin sau cu proasta aia de Seulbi. Alege acum!
J:Normal ca stau cu voi! Doar sunteti cele mai bune prietene ale mele!
Y:Asa te vreu,Jess! Acum trebuie sa inchid. Ne vedem maine!
Chiar daca i-am zic ca o sa stau cu ele,tot nu renunt la Seulbi. Vreau sa stiu cat mai multe despre ea.
-Jessica! Jessica!incepe sa tipe Taehyung,dand buzna in camera.
-Nu stii sa bati la usa?! Daca ma schimbam de haine cand ai intrat tu?intreb eu nervoasa.
Vad cum pe fata lui apare un mic ranjet,dar dupa cateva secunde dispare. Bine ca s-a stapanit sa spuna o prostie.
-Deci ce vrei?
-Ahm,pot sa intreb ceva? Dar sa nu te superi!
-Hai,intreaba.ii zic
-Cand eu si baietii iti faceam bagajele,am intrat in baia ta. Acolo,in dulapior,se aflau niste chestiute inguste,dar lungi. Am vazut ca pe pachet scria Tampoane. Ce inseamna?
Ce?! V tocmai a spus ca mi-a vazut tampoanele?! Simt cum ma fac toata rosie la fata,gata sa explodez. Si de rusine si de furie ca Taehyung a cotrobait prin lucrurile mele intime!
-Taehyung! Ai 5 secunde la dispozitie sa fugi.ii zic nervoasa.
-Dar vreau sa stiu ce sunt alea tampoane!imi raspunde,de parca ar fi fost un copil.
-1...
-Iaaa! Mi-ai zis ca nu te superi!
-2...
-Jessica! Nu plec de aici pana ce nu-mi spui!
-3...
Eu deveneam din ce in ce mai nervoasa. Observand asta,la secunda a 5-a,V a luat-o la fuga ca nebunul,iesind din camera mea.
-N-ai cum sa fugi de furia mea!tip eu,luand-o la fuga dupa el.
L-am vazut cum cobora scarile. "Sa vezi ce bataie ii dau"imi zic. Am inceput si eu sa cobor scarile in graba. Saream cate doua drepte,pana cand l-am ajuns. Ma pregateam sa-l prind de umar,numai ca m-am impiedicat fix de ultimele drepte. M-am dezeghilibrat,cazand peste V. Amandoi am inceput sa ne rostogolim pe scari,pana la parter. Eu eram deasupra lui Tae,lipita de abdomenul lui. Fata mea era la cativa centimetri de buzele lui.
-Luati-va o camera,indragostitilor!il aud pe Suga cum rade.
-S,scuze...ma balbai eu.
Ma ridic repede de pe el,fata fiindu-mi iar rosie.
-Ce s-a intamplat?intreaba Namjoon.
-Nimic important.raspunde V,dupa ce s-a ridicat.
Vazand ca nu mai puteam de rusine,am hotarat sa ies putin la plimbare.
-Eu ies putin pe afara.
-Venim si noi atunci!spune vesel Jimin.
CITEȘTI
Korean life
FanfictionJessica Stone. Fata marelui avocat american Jack Stone. O viata plina de popularitate si prieteni,mai exact o viata perfecta. Dar cum va reactiona Jessica atunci cand afla ca trebuie sa se mute in Seoul,Sud Coreea? O noua scoala,cu noi colegi. Cole...