Vine fix in fata mea. Fata lui e la cativa centimetri de buzele mele. Ce vrea sa faca? Deja imi simt inima cum bate ca nebuna.
Aud cum usa se deschide. Imi indrept privirea spre usa si vad cum intra pe ea trupa BTS. Cand ne vad cat de aproape eram,toti ramam cam surprinsi. Dupa cateva secunde,Suga spune:
-Sper ca nu v-am deranjat din ceva!
Ma pregatesc sa il contrazic,numai ca intervine J-hope:
-Jess,trebuia sa ne spui si noua ca ai un iubit!
Auzind ce a spus,colegul meu a zis:
-Jezz! Cum sa fiu inpreuna cu fata asta?!Ma mir cum stati voi cu ea.
-Atunci de ce erai asa aproape? Vroiai sa o saruti,huh? Sa nu te atingi de Jessica a noastra daca ea nu vrea. Hai,pleaca odata,Yook Sungjae!spune nervos Taehyung.
Aha,colegul meu se numeste Yook Sungjae. Dar de unde il cunoaste V? Stai,avand in vedere ca l-am gasit pe colegul meu in locul asta, banuiesc ca lucreaza aici sau ceva de genul.
Dupa ce Sungjae a iesit din camera,Taehyung s-a intors spre mine si m-a intrebat:
-Il cunosti?
-Poate.ii raspund indiferenta
-Nu te comporta asa! Spune-mi,te rog!
-Da,il cunosc,intr-un fel. E colegul meu de clasa. Stau langa banca lui.
-Sa nu stai prea mult pe langa el. E cam periculos tipul.imi spune.
De cand ii pasa lui V asa de mult de mine? Oare ma place? Nu prea cred. Dar ce-ar fi sa ne jucam putin cu el. Mai excat,cu intreaga trupa.
-Dar daca-l plac?ii zic,chiar daca eu defapt il urasc pe acel baiat.
Cand au auzit ce am spus,toti au ramas cu gurile cascate.
-I,il placi?intreaba Kookie.
-Posibil.
M-am uitat la fata lui Taehyung si-am observat urme de gelozie. Cred ca e doar imaginatia mea.
-Se vede ca aveti capete de peste. Cum sa il plac pe capcaunul ala?! Sa vedeti ce fete ati facut!spun,in timp ce rad.
Baietii au rasuflat usurati,dar nu inainte de a se enerva ca i-am facut cap de peste.
-Wow! Deja e ora 7. Vrei sa te ducem acasa?ma intreaba Namjoon
-Chiar va rog,avand in vedere ca habar n-am unde imi este casa.
*Peste o ora*
-Oh,doamne! Am mai fost pe strada asta!strig eu disperata.
Cred ca de o ora me invartim in cerc pe niste strazi ale Seoulul-lui. Nu mai pot!
-Cum ati putut uita unde stau?! Doar voi locuiti in orasul asta.tip eu nervoasa
-Orasul asta e foarte mare,Jess! Nu putem retine orice strada.imi zice rabdator Jimin.
Mama si tata nu raspund la telefon. Nici macar pe fixul casei. Ma simt de parca mi se face o farsa.
CITEȘTI
Korean life
FanfictionJessica Stone. Fata marelui avocat american Jack Stone. O viata plina de popularitate si prieteni,mai exact o viata perfecta. Dar cum va reactiona Jessica atunci cand afla ca trebuie sa se mute in Seoul,Sud Coreea? O noua scoala,cu noi colegi. Cole...